Gjest wing Skrevet 6. mai 2013 #1 Del Skrevet 6. mai 2013 hvilken sort kunne du tenke deg av benkeplate på kjøkkenet? Sliter med å ta en valg..... Tror jeg ender med en mørkegrå benkeplate med litt sjattering i. Veggen er mørk grå, hvite skap og kjøkkenøy. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. mai 2013 #2 Del Skrevet 6. mai 2013 Det kan bli pent, men kanskje litt monotont mot grå vegg? Svart hadde kanskje vært like fint. Like viktig er vel materialet - tenker du stein, laminat eller kompositt? (Regner med det ikke er tre du vil ha siden du tenker sjattering). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 6. mai 2013 #3 Del Skrevet 6. mai 2013 Vi har nettopp fått sort granitt. Kjempefornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 6. mai 2013 #4 Del Skrevet 6. mai 2013 Vi har kritthvit steinkompositt. Veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wing Skrevet 6. mai 2013 #5 Del Skrevet 6. mai 2013 Takk for svar! Benkeplaten jeg har bestemt meg for (iallefall nesten) er laminat. Benkeplaten er en tanke mørkere enn veggen. Jeg har også tenkt på hvit benkeplate, men tror kanskje at en mørkegrå benkeplate vil bli penere på kjøkkenøya vi skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 6. mai 2013 #6 Del Skrevet 6. mai 2013 Hvitt er kjempefint. Etter min mening bør man ha samme benkeplate på kjøkkenøy som på resten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wing Skrevet 6. mai 2013 #7 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Hm....jeg vet ikke helt om jeg ville valgt hvit.... Jeg skal som sagt ha en hel kjøkkenøy hvor vi skal spise hver dag..... Tror du ikke at det lett vil sette seg flekker på hvit benkeplate? Egentlig ønsker jeg meg eikelaminat, men eikelaminatprøven så veldig gul ut i butikken..... Argh!! vanskelig!!! Er redd for å velge "feil" slik at jeg ødelegger helhetsinntrykket... Endret 6. mai 2013 av wing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. mai 2013 #8 Del Skrevet 6. mai 2013 Ville vært skeptisk til hvit benkeplate i laminat. Min mor har det og den har fått en del merker etter diverse års bruk. Enig med ashera, grått mot grått kan kanskje bli litt monotont også, så svart kunne kanskje være en idé? Eller noe som er så mørkt grått at det nesten er svart, omtrent som denne? Selv har jeg laminat (bøk), men siden jeg har hvite skap med noen tynne bøkelister så fungerer det. Ellers så kunne jeg faktisk sett for meg at en litt lys, ikke for varm "trelaminat" kunne vært fint til mørkegrå innredning? Noe á la denne, eller kanskje enda litt "gråere" i fargetonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wing Skrevet 6. mai 2013 #9 Del Skrevet 6. mai 2013 Ville vært skeptisk til hvit benkeplate i laminat. Min mor har det og den har fått en del merker etter diverse års bruk. Enig med ashera, grått mot grått kan kanskje bli litt monotont også, så svart kunne kanskje være en idé? Eller noe som er så mørkt grått at det nesten er svart, omtrent som denne? Selv har jeg laminat (bøk), men siden jeg har hvite skap med noen tynne bøkelister så fungerer det. Ellers så kunne jeg faktisk sett for meg at en litt lys, ikke for varm "trelaminat" kunne vært fint til mørkegrå innredning? Noe á la denne, eller kanskje enda litt "gråere" i fargetonen? Hehe, jeg tror faktisk det er nettopp den grå laminaten vi har sett på..... Hvordan tror dere den gråfargen vil ta seg ut på også kjøkkenøya? (Er litt bekymret for at den skal bli litt for dominerende?) Enig, drivved så jo kjempe din ut, kunne virkelig ønske at jeg kunne valgt en laminat av den typen, bare litt gråere! (Får kjøkken av en leverandør - derfor begrenset utvalg....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #10 Del Skrevet 6. mai 2013 http://www.benkespesialisten.no/benkeplater-laminat/item/benkeplate-999st82-svart-trento Vi har denne, super fornøyd! Kjempe fin sammen med det hvite kjøkkenet. Anonym poster: cfdcef179123e944e68161fce6f7d3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zara Skrevet 6. mai 2013 #11 Del Skrevet 6. mai 2013 Betong Veldig fornøyd! Umulig å forestille meg uttrykket uten å se bilder av kjøkkenet. Hvitt kjøkken kan være så mangt, det kan også sjattering og mørkegrått. Har du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wing Skrevet 7. mai 2013 #12 Del Skrevet 7. mai 2013 Ja, bilder hadde vært fint. Vi holder på å bygge hus, så kjøkkenet er ikke satt opp enda, men valg må taes. Er det noen som kan legge ut bilder av kjøkkenet sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TinaT Skrevet 7. mai 2013 #13 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg holder på med å innrede ny leilighet i disse dager og har valgt hvit corian benkeplate.... Den skal være veldig hardfør, men jeg har lest en test hvor den havnet litt lenger ned på resultatlisten når det kom til det å tåle varme. Fordelen er at den er enkel og grei å fikse om det skulle trenges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå