Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 17 år, for 3 år siden holdt jeg å med en gutt som er et år eldre enn meg, men så begynte vi å krangle en del og kuttet gradevis kontakten. Nå har vi begge begynt på forskjellige skoler, å jeg ser han skjelden.

På festen til venninna mi å påska så jeg han igjen. Det var utrolig gøy å se han igjen å vi snakket litt om hva som egentlig skjedde mellom oss osv.. men så måtte han dra. Etter dethar jeg sett han tre - fire ganger på bussplassen, så skjenert som vi begge er var det ingen som tørte å gå til hverandre, vi bare smilte. Jeg satt på en benk bak han, og da jeg så opp for å se om mamma hadde kommet for å hente meg satt han å snudde seg og smilte. Jeg vurderte å gå bort til han men så kom moren min akkuratt. Etter det har han også tatt kontakt med meg på facebook to ganger, han sa ikke noe spesielt han bare lurte på hva jeg gjorde osv. men likevel ble jeg utrolig glad!

Nå i helgen møtte jeg han igjen på en fest. Vi skulle bare ta oss en tur til byen for å få kjøpt oss noe mat sammen før vi skulle komme tilbake. Men da vi var der var det ingen som kunne kjøre oss tilbake likevel. Så vi endte med å dra opp til han siden han bodde rett i nærheten.

Da vi kom dit snakket vi bare om alt mulig. Vi snakket også om oss, og han sa at han hadde savnet meg veldig å at han hadde prøvd å ta kontakt med meg igjen. Han var veldig søt mot meg, men jeg aner ikke om det var bare noe han sa for å få meg i seng, men han fikk da i allefall det. Jeg hadde lyst å snakke mer med han om oss to, men klokken hadde blitt så mye at jeg måtte dra. Han sa at han ville jeg skulle være der lenger og sove hos han, men det kunne jeg ikke. Så fåreslo han at vi kunne møtes igjen dagen etter å finne på noe da. Men han sa ikke noe mer om det.

Jeg aner ikke hva det er med meg, men jeg føler meg så påtrengende på han. Jeg hadde ikke lyst å minne han på dagen etter at han hadde sagt han ville finne på noe med meg, så vi har ikke snakket siden det. Jeg vil ha han tilbake, men jeg føler meg ikke bra nok for han. Jeg aner ikke hva jeg skal snakke med han om om jeg skal starte en samtale. Jeg burde jo egentlig gjøre det, siden han sa at han hadde prøvd å få kontakt med meg igjen, men for alt jeg vet kan det bare være fylleprat fra hans side. Kanskje han vet hvor han har meg, kanskje han vet at jeg vil ha han tilbake, så om jeg ser han på en fest kommer jeg logrende bort å vil snakke med han. Jeg vet ikke. Men jeg vil få han tilbake. Hva skal jeg gjøre?

Anonym poster: f0bf6669d2b85ce849068d924957bc33

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor føler du deg ikke bra nok for ham?

Jeg synes du skulle sende ham en melding, han har jo tatt ganske mye initiativ overfor deg, og som du sier er dere begge sjenerte. Gutter i den alderen er vanligvis ikke proppfulle av selvtillit de heller. Du har ihvertfall lite å tape på å sende ham en melding, synes ikke alt bør være opp til ham.

Anonym poster: 5bbe3ab7acf8e75c5bff09450425f6b1

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor føler du deg ikke bra nok for ham?

Jeg synes du skulle sende ham en melding, han har jo tatt ganske mye initiativ overfor deg, og som du sier er dere begge sjenerte. Gutter i den alderen er vanligvis ikke proppfulle av selvtillit de heller. Du har ihvertfall lite å tape på å sende ham en melding, synes ikke alt bør være opp til ham.

Jeg føler meg ikke bra nok for han fordi jeg vet at det er veldig mange jenter som er ute etter han, jeg føler ikke at vennene hans liker meg, verken jentevennene eller guttevennene hans. Jeg aner ikke om dette er tilfelle blandt guttene, men jentene likte meg ikke da vi holdt på forge gang hvertfall.

Jeg vil ta kontakt med han, men jeg aner ikke hvem som leser hva jeg skriver til han så jeg vil ikke ha noen dype samtaler der. Jeg aner bare ikke hva jeg skal snakke om! noen tips?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg ikke bra nok for han fordi jeg vet at det er veldig mange jenter som er ute etter han, jeg føler ikke at vennene hans liker meg, verken jentevennene eller guttevennene hans. Jeg aner ikke om dette er tilfelle blandt guttene, men jentene likte meg ikke da vi holdt på forge gang hvertfall.

Jeg vil ta kontakt med han, men jeg aner ikke hvem som leser hva jeg skriver til han så jeg vil ikke ha noen dype samtaler der. Jeg aner bare ikke hva jeg skal snakke om! noen tips?

Men hvis du sender ham en privat melding på Fb er det vel ingen andre som leser den? Det med vennene hans ville jeg ikke brydd meg om, det vet du jo heller ikke om stemmer. Du kan jo sende en melding om at det var hyggelig å treffe ham igjen på den festen og foreslå at dere møtes.

AnonymBruker
Skrevet

Hallooo. Stresser du nå? Det må du ikke. Det er så mye å velge mellom. Hvor skal man begynne heller, lurer jeg på ofte.

Anonym poster: d9e8817e0d0da7573dd64355ffbaffb8

Skrevet

Du trenger ikke ha dype samtaler over facebook, det er mye annet man kan snakke om. Spør hvordan dagen hans har vært, hva har gjør på for tiden, hvordan det går på skole eller jobb osv. Hva med å foreslå å finne på noe i edru tilstand? Dersom dere ikke bor så langt unna hverandre, kan dere jo gå en tur, dra på kino, bowle, se en film osv. Da får dere jo snakket sammen i edru tilstand og du kan finne ut hva han tenker, i tillegg til at begge husker samtalene dagen etter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...