Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Klarer ikke tanken på å aldri ligge i armene hans igjen, aldri kysse leppene hans igjen, aldri få kjenne duften av han igjen, aldri få se inn i verdens fineste øyne igjen eller høre latteren hans og se det fine smilet, får aldri kalle han gutten min igjen, eller høre at han elsker meg, jeg får aldri lage mat med han igjen, se på tv med han igjen, aldri sove ved siden av han igjen, aldri holde hånden hans eller høre stemmen hans, jeg får aldri støtte fra han igjen, heller aldri trøst, kan aldri gå i butikken med han igjen, eller kjøre bil, får aldri planlegge ting med han igjen, får aldri krangle med han eller dele gleder og sorger med han, kan aldri dusje med han eller holde han igjen, får aldri sitte med han og gjøre ingenting, får aldri ringe han igjen eller sende en melding, får aldri gå turer med han, kan aldri mer synge sammen med han eller rydde, kan aldri danse med han, han får meg aldri til å le igjen, kan aldri gjøre lekser med han, jeg får aldri vite hvordan han har det eller hvordan hans dag har vært, kan aldri gi han en klem eller et kyss på kinnet. Fordi jeg har mistet hjertet mitt, men savnet og smerten er det eneste jeg har igjen.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Ja, endelig er han fri. Endelig så kan han få kjenne varmen fra ei jente som ikke er så egoistisk som deg, og som fortjener ham.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 Jeg håper alle får det beste. For trist er det, når en ikke får den en vet er best for seg selv. Det er mange der ute som leter etter sin bedre halvdel. Det er få som finner vedkommende. Så få, at det hele er blitt en myte nå. Det sies; det er ikke én, som ér så riktig. Det er mange, sies det. Jeg har lite tro på det egentlig. Men har og likevel troen på at det er noen, men ikke like bra. Og jeg er så klar over det, at jeg vil så bevisst bare nøye meg med noen, om jeg noen gang skulle. Og den værste følelsen er når en har funnet sin bedre halvdel, men får ikke vært den personen likevel. Anonym poster: 7e5b6eab5cd93e39ef0db2933722b740
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 Vært MED den personen likevel. Anonym poster: 7e5b6eab5cd93e39ef0db2933722b740
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå