Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, en venninne av meg har lenge vært utro mot typen. Hatt sex med mange gutter. Jeg er ikke noe fan av utroskap og hvertfall ikke når man faktisk skryter av det.

Jeg har sagt min mening flere ganger om dette. Jeg får avsmak av det.

Jeg lovet henne å ikke fortelle noen ting til han, men har hatt lyst til å sladre mer enn en gang.

På lørdag fikk en venninne av henne se han og en annen jente sitte sammen på byen da. Hun sa i fra om det og da klikka hun i vinkel. Ringer meg å sier masse stygge ting om han. Hvordan våger han å gå på byen med en jente bak ryggen hennes liksom.

Jeg sa rett ut "du unnskyld meg, men du har vært utro 100 ganger og du har ingen rett til å klikke på han"

Da kan dere tro hun slang på røret og sendte meg en stygg sms om at jeg kunne dra til helvete siden jeg ikke støtter henne :daane:

Det var dårlig gjort av han å dra på byen med en jente bak ryggen hennes. Men har hun så mye hun skulle ha sagt? Hun slo opp med han pga det.

Om han har hatt sex med denne jenta aner jeg ikke.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det der er ei jente med problemer..

Anonym poster: a050baed2c306be2b80c7f6a31a166d9

Gjest Gjest
Skrevet

Den der damen hadde jeg kuttet ut. Hun krever for mye av vennene sine, rett og slett.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er bra at du tør å si din mening framfor å bare late som om du er enig i henne!

• Liker 10
Skrevet

Jeg syns det er bra at du tør å si din mening framfor å bare late som om du er enig i henne!

Akkurat på dette punktet klarer jeg ikke å værre enig. Hun er løs og hun puler rundt.

Så fort han gjør det samme, så klikker hun og slår opp?

Sorry, men jeg kan ikke støtte henne i dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha for en dramaqueen da.

Like greit hun slo opp. Han fortjener bedre enn det der.

Anonym poster: a2ab69b9454e9717de049b18cbdd2ab7

• Liker 1
Skrevet

Hun er ei drittkjerring!

Skulle hatt mer juling enn mat!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men var du ei venninne eller ikke? Hvis du var ei venninne forstår jeg godt at hun ble skuffet. Venninner støtter hverandre faktisk!

Anonym poster: 74d94b541940a900158b108045c307b5

• Liker 1
Skrevet

Men var du ei venninne eller ikke? Hvis du var ei venninne forstår jeg godt at hun ble skuffet. Venninner støtter hverandre faktisk!

Skal man støtte hverandre uansett? Selv om jeg mener det hun gjør er helt bak mål og feil?

Nei du, Det kan jeg ikke. Jeg kan heller ikke støtte en venninne som driver å mishandler dyr.

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes denne veninnen din hørtes fryktelig egoistisk ut.

Selvfølgelig skal du ikke 'støtte henne' i dette, om du ikke synes noe om at hun holder på sånn.

Jeg synes det var tøft gjort av deg å si i fra sånn du gjorde. Du var jo bare ærlig og det er DET som er en god venn. At hun ikke tåler det, er hennes problem. Et av veldig mange, antar jeg.

Anonym poster: 7416f6ece42f1c2467088b3593a77f45

• Liker 2
Skrevet (endret)

Akkurat på dette punktet klarer jeg ikke å værre enig. Hun er løs og hun puler rundt.

Så fort han gjør det samme, så klikker hun og slår opp?

Sorry, men jeg kan ikke støtte henne i dette.

Akkurat! Jeg syns du er en god venninne som tør å si din mening, når du mener det stikk motsatte av det hun mener. Det er hun som er en dårlig venninne som ikke klarer å ta til seg den konstruktive kritikken du kommer med. Jeg er så lei av dobbeltmoralen til enkelte mennesker!

Endret av facepalm
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei,venninner støtter hverandre ikke ALLTID, venninner har rett til å si ifra når man er helt på jordet og faktisk vise en hvor landet ligger. Venninna til ts er helt lost, det er bra ts sa i fra.

Anonym poster: 2f905884dd6f57cd22ca49952f254ac0

• Liker 3
Gjest Miranda2011
Skrevet

Dette kan du umulig mene
  • Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke for enhver pris, nei.

• Liker 2
Skrevet

Vi får håpe det sitter ei supermus på hun andre da, og at hun har gode verdier, er smart og pen alt det der :)

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, venner/veninner sier fra når en går over streken. Venner kan komme med fornuftige råd og objektive syn på saken når en selv er emosjonell og ikke tenker klart som gjerne gjør at sannheten høres grusom ut. TS har helt rett i at veninnen ikke har noe hun skulle ha sagt og hun trenger å høre det.

Flott at du sa fra hva du mente om saken TS. Det er ille nok å være utro, og når en er en hykler oppå det hele så blir der bare utrolig patetisk.

Gjest Sunshine23
Skrevet

Hun venninnen din høres ikke helt god ut. En ting er å være utro, men å sitte å skryte av det og bli ildsint når typen gjør akkurat det samme du gjør er jo helt tåpelig. Så slår hun opp med han?

Virker som at hun bare gjøre hva faen hun vil og det kan ikke han. Ærlig talt.

Skrevet

Okei, en venninne av meg har lenge vært utro mot typen. Hatt sex med mange gutter. Jeg er ikke noe fan av utroskap og hvertfall ikke når man faktisk skryter av det.

Jeg har sagt min mening flere ganger om dette. Jeg får avsmak av det.

Jeg lovet henne å ikke fortelle noen ting til han, men har hatt lyst til å sladre mer enn en gang.

På lørdag fikk en venninne av henne se han og en annen jente sitte sammen på byen da. Hun sa i fra om det og da klikka hun i vinkel. Ringer meg å sier masse stygge ting om han. Hvordan våger han å gå på byen med en jente bak ryggen hennes liksom.

Jeg sa rett ut "du unnskyld meg, men du har vært utro 100 ganger og du har ingen rett til å klikke på han"

Da kan dere tro hun slang på røret og sendte meg en stygg sms om at jeg kunne dra til helvete siden jeg ikke støtter henne :daane:

Det var dårlig gjort av han å dra på byen med en jente bak ryggen hennes. Men har hun så mye hun skulle ha sagt? Hun slo opp med han pga det.

Om han har hatt sex med denne jenta aner jeg ikke.

1. Hvorfor er du nær venn med en åpenbart forstyrret og egoistisk jente?

2. Hun dumpa han når han var utro, fordi han ikke dumpa henne når hun var utro. Når hun var utro og han ikke dumpa henne, mistet hun all respekt for han. Han ble en patetisk tøffel i hennes øyne; når patetiske tøfler er utro, blir de dumpet.

• Liker 1
Skrevet

Bra for ham at hun slår opp da, så kan han finne en ny jente som behandler ham fint!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt teit når noen gjør noe galt og de blir grise fornærmet hvis de ikke får sympati fra andre :roll:

Bra at du sa din ærlig mening. Det trengte hun å høre!

Anonym poster: ca2adef54438e35b60b91db2900344a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...