Gjest Marsvinet Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Nå er det snart sommer, og det betyr at det er siste sjangse til å få bort "vinterspekket". Jeg skal bruke Mai på å få bort de ekstra 5 kiloene som jeg har og få en mer definert mage. Er det noen som vil være med? Jeg veier 57 kg og er 167 cm høy. I løped av Mai skal jeg ned til 52 kg, og få litt mer magemuskler. Kosthold: Jeg kommer til å fortsette sånn som jeg vanligvis gjør, men med noen restriksjoner. Jeg følger et vegetarisk kosthold med mye protein og langsomme karbohydrater, der jeg lager alt fra bunnen av, og spiser mest raw foods. Jeg skal kutte ut: -alt med rafinert sukker i, så sant det er mulig -alle hvite korn/ris-produkter samt potet. -alkohol -ting som er stekt Dette betyr at alt jeg spiser må være rått eller kokt. Mye grønnsaker, bønner, linser, egg, cottage cheese, frukt og bær. Jeg kommer også til å drikke kun vann og grønn te (og smoothie hvis det kan telles som en drikk). Trening: Kort magetrening med easy abs-appen hver morgen og kveld, samt to løpeøkter og to aikidotreninger i uka. Hvis det er noen som kunne tenke seg å være med på å flate ut magen i Mai, eller har tips til hvordan opplegget mitt kan bli bedre, så legg igjen en kommentar, jeg vil gjerne høre hva dere andre tenker Endret 6. mai 2013 av Marsvinet
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Ikke for å virke negativ, men 5 kg på 1 måned, når man er slank fra før av, høres urealistisk ut med mindre det dreier seg om å også miste muskler (noe du vil, siden du ikke trener styrke).. Tror jeg ville satt meg litt mer realisitske mål, og begynt med styrketrening, for å sikre at muskelmassen bevares. Hvordan får du i deg nok kalorier om du verken kan spise kornprodukter eller kjøtt? Hvorfor trene magen så ofte som to ganger pr dag? Magemusklene er underlagt de samme "regelene" som andre muskler, og krever et hviledøgn mellom hver skikkelige belastning. Med det opplegget du kjører her risikerer du å bryte ned musklene mer enn de rekker å bygge seg opp igjen. Anonym poster: f74d717673ab26625a26c8c4a10c5c0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå