Gjest Horebukk? Skrevet 4. april 2004 #1 Skrevet 4. april 2004 Var i Oslo for noen uker siden i jobbsamenheng. Er gift, men med ett dårleg sexliv. Jeg dro på gata, denne gangen til Slippergata for å se på horene. Har gjort det tidlegere,men da har det vert bare narkvrak der. Nå var der fine jenter fra ulike land, som ikke var herjet av narko. Jeg valgte meg en nydeleg afrikansk jente som jeg betalte 500 for ett samleie. Jeg synest deter OK, angrer ikke og har ikke dårleg samvittighet. Fikk mobil nr og skal tilbake.
Gjest Estrela Skrevet 4. april 2004 #2 Skrevet 4. april 2004 Du virker på meg som en feig egoist. Hva ville du egentlig med dette innlegget, fortelle at du har vært utro, eller at du skal tilbake, eller begge deler? Og hva håpet du å få til svar?
Gjest ex. Brommservice Skrevet 4. april 2004 #3 Skrevet 4. april 2004 Du skriver at du har et dårlig sexliv, hvorfor ? Vil du utsette din kone for mulige sykdommer, elsker du i det hele tatt din kone ? Er det bare dine følelser/behov som teller ? Se og kom deg ut av dette ekteskapet, og gjør det med empati for dere begge. Din kone fortjener å være lykkelig og ha tillit til den hun er gift med.
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #4 Skrevet 4. april 2004 Dette var vel bare for å provosere på det ytterste vel?
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #5 Skrevet 4. april 2004 det er kanskje ikke så rart vi menn har et så dårlig rykte når så mange menn gjør det der idiotiske du gjør. mit råd til deg er hold deg til din kone og kutt ut horene.
Maxine Grey Skrevet 4. april 2004 #6 Skrevet 4. april 2004 Hvis du synes dette var så greit, hvorfor gjør du det til et tema, da? Og hvorfor er sex-livet ditt så dårlig?
Hillary- Skrevet 4. april 2004 #8 Skrevet 4. april 2004 Stakkars deg. :cry: Ja, det e rikke bare narkovrak på gata i Oslo lenger. Størsteparten av kjønnsmarkdet styres av utenlandske hallikker (les: organisert kriminalitet, handel med kvinner og narkotika, mye vold) Er det ikke flott at mannfolka får seg noe skikkelig ryper 'a? :evil: Håper du brukte kondom i det minste. Hjernen brukte du neppe.
Gjest Madam Felle Skrevet 4. april 2004 #9 Skrevet 4. april 2004 Patetiske mannfolk som ikke klarer å gjøre noe med det de har, men som forventer at alle andre skal fiske opp.
Mossa Skrevet 4. april 2004 #10 Skrevet 4. april 2004 Så flott for deg at du ikke angrer...kona er sikkert like stolt av deg!!
Saeria Skrevet 4. april 2004 #11 Skrevet 4. april 2004 Og samtidig støttet du hallikene som tvinger disse kvinnene til å selge seg selv billig for å kunne betale tilbake den gjelda som de pådro seg da de ble lovet et nytt liv i et flott land som Norge! Og nei, det er ikke lite penger de skylder. Ikke alle vet at de kommer til å bli tvunget ut i prostitusjon, og mange må nok betjene hallikene og hans venner gratis utenom arbeidstiden. Ergo synes du det er greit å ha sex med en kvinne som i utgangspunktet ikke vil ha sex med deg, men gjør det fordi hun frykter hva som vil skje hvis hun nekter. Hvis sexlivet ditt er så kjedelig, så prat med din kone om det. Det ikke sikkert hun heller synes at sexlivet deres er supert. Har du tenkt på det? Kanskje savner hun også noe? Kanskje hun også har lyst å bli tilfredsstilt på en måte du gjerne ikke bruker å gjøre det på? Kanskje dere har barn som tar opp mye av hennes energi og krefter i hverdagen? Hvis ja, hvorfor ikke hjelpe til litt? Sexlivet deres, og hvordan dere kan få det til å fungere, er noe dere er nødt til å prate om. Du løser ingen problemer med å kjøpe deg et samleie.
Joplaya Skrevet 4. april 2004 #12 Skrevet 4. april 2004 Du går tilfeldigvis i horestrøket bare for å titte? For 5oo kroner kunne du jo heller hatt deg en kjekk tur på byn og i tillegg få deg en kvinne til sengs, uten at hun var kjøpt og betalt. Mannfolks iq
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #13 Skrevet 4. april 2004 Jeg tror "horebukk?" bare vil provosere her og vil erte på seg mange sinte jenter. Han/hun klarte ikke helt å overbevise meg. Jeg mener at hvis en mann virkelig tar seg et hore-besøk, så gidder han ikke å skrive om det etterpå.. Det får nesten bli ditt problem når du legger opp til en opphetet debatt her. For å gi deg en kommentar du fortjener i forhold til ditt innlegg: afrikanske prostituerte er sikkert helt skjønne og nydelige. Kanskje jeg burde prøve en mannlig?
VesleBråka Skrevet 4. april 2004 #14 Skrevet 4. april 2004 For 5oo kroner kunne du jo heller hatt deg en kjekk tur på byn og i tillegg få deg en kvinne til sengs, uten at hun var kjøpt og betalt. Mannfolks iq Han høres jo kald og usympatisk ut, er ikke sikkert at han er noe catch og ville fått seg noe.. Men enig i at med dette støtter du opp organisert kriminalitet, halliker, menneskehandel og at jenter tvinges til prostitusjon.
Saeria Skrevet 4. april 2004 #15 Skrevet 4. april 2004 Om han vil erte eller ikke, er ikke så lett å si. Alikevel er det ikke grenser for hva folk finner på for tiden, og som de meddeler oss andre etterpå. Prostitusjon, og kjøp og salg av mennesker er i utgangspunktet ikke et tema en skal spøke om.
snexi Skrevet 4. april 2004 #16 Skrevet 4. april 2004 Jammen lurer du deg selv Har du tenkt på at det kanskje er deg det er noe i veien med siden sex-livet er dårlig Slettes ikke verst å betale 500kr for å få fortalt at du er god å knulle. Håper det hjalp på selvfølelsen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå