forum88 Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Noen som har prøvd Depridix mot angst og depresjon, uro? Kom gjerne med både gode og dårlige erfaringer? Er det noe bivirkninger på disse, tenker at det gjerne er mindre siden det er naturmedisin. Takk for svar:)
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Jeg hadde ingen bivirkninger. Jeg tok 3 tabletter 2 ggr daglig. Anonym poster: 54aaef5fed36589e2c36a0949fc8307d
Gjest Daenerys Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Tråd ryddet for potensielt farlig doserings-anbefaling. Daenerys, mod.
forum88 Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2013 Farlig dosering? Er det ikke naturmedisin?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 Hvor får man kjøpt det? Er det reseptfritt? Funker det? Anonym poster: 064f3db604a9cf74db7b477e46a348c5
forum88 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2013 Det er fra helsekosten, uten resept:) Har ikke prøvd det selv, derfor vil jeg gjerne vite hva slags erfaringer folk har med det:)
forum88 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2013 Ingen som har erfaringer eller har hørt om dette før?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #8 Skrevet 2. juli 2021 Noen andre som har prøvd denne? Anonymkode: cfbef...449
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #9 Skrevet 2. juli 2021 Jeg ville ikke prøvd noe som helst som het Depridix og kunne kjøpes via helsekost. Man skal jo ikke leke med den psykiske helsen akkurat, når man sliter. Anonymkode: e3ee3...d3c 1
NewStart87 Skrevet 2. juli 2021 #10 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville ikke prøvd noe som helst som het Depridix og kunne kjøpes via helsekost. Man skal jo ikke leke med den psykiske helsen akkurat, når man sliter. Anonymkode: e3ee3...d3c Tror ikke urtemedisin gjør det verre akkurat. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #11 Skrevet 2. juli 2021 NewStart87 skrev (Akkurat nå): Tror ikke urtemedisin gjør det verre akkurat. Det vet du faktisk ikke. Men nå har Depridix vært på markedet i .... hva.... 15 år? Og hadde Depridix vært så god mot angst og/eller depresjon så hadde vi vært klar over det til nå. Noe sier meg at dette er bare tull. I bestefall placebo. I verstefall så inneholder det urter som kan skape en interaksjon mot legemidler, hvis man går på noe. Anonymkode: e3ee3...d3c 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #12 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det vet du faktisk ikke. Men nå har Depridix vært på markedet i .... hva.... 15 år? Og hadde Depridix vært så god mot angst og/eller depresjon så hadde vi vært klar over det til nå. Noe sier meg at dette er bare tull. I bestefall placebo. I verstefall så inneholder det urter som kan skape en interaksjon mot legemidler, hvis man går på noe. Anonymkode: e3ee3...d3c Bruker ingen legemidler. Har veldig angst å kommer ikke til lege på flere uker pga at min lege har sommerferie. De syns ikke angst var god nok grunn til å få akutt time. Anonymkode: cfbef...449
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #13 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruker ingen legemidler. Har veldig angst å kommer ikke til lege på flere uker pga at min lege har sommerferie. De syns ikke angst var god nok grunn til å få akutt time. Anonymkode: cfbef...449 Skjønner. Men igjen, jeg tror ikke Depridix er veien å gå her. Hvis det har effekt så tar det gjerne uker før du får effekt. Og når du da går til legen, og potensielt får behandling for angsten, så kan Depridix skape en interaksjon med dette potensielle legemidlet, som igjen gir deg en drøss med ubehageligheter. Du må nesten stå i det. Og snakke med lege først. Men du trenger jo ikke vente på fastlegen din. Du kan jo oppsøke hvilken som helst lege, og be om en annen lege på samme legekontor enn fastlegen din. Eventuelt bestille legetime en annen plass, og så kjøre dit. Uansett så er ikke Depridix noe quick-fix. Hadde det vært det så hadde denne "mirakelkuren" blitt brukt i angst- og depresjonsbehandling i dag. Det er den ikke. På langt nær. Anonymkode: e3ee3...d3c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå