AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Dette kan kanskje høres utakknemlig ut for noen, men jeg lurer litt på hva andre synes jeg skal gjøre med en gave jeg fikk. Noen i familien min fant plutselig ut at jeg trengte knall rosa setetrekk og rattrekk til bilen min.. Jeg har hele tiden gitt uttrykk for og fortalt hvor harry jeg synes det ser ut med pimpede og stæsja biler, så jeg fortstår ikke hvordan de kunne komme frem til noe sånt. Jeg vet jo at de bare mente det godt, men føler det er litt lite gjennomtenkt siden jeg faktisk skal kjøre rundt og parkere med dette inni bilen. Dette er kanskje bagateller for noen, men jeg bryr meg veldig om andres følelser. Det som virker mest rett er å si det til dem. Er det stygt gjort av meg? Setter jo pris på tanken. Anonym poster: 1ed0dd846c6739158f9faef6443123da Anonym poster: 1ed0dd846c6739158f9faef6443123da
Marsipan Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Er du helt sikker på at de ikke gjorde det på fleip? Jeg kunne funnet på å gi noe sånt til noen, men ikke fordi jeg syns det er fint, eller fordi jeg tror det er noe mottaker ønsker seg, men bare på gøy! Hadde aldri blitt fornærmet dersom mottaker ikke brukte det, eller byttet det i noe annet. 7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 Jeg personlig hadde brukt det litt en periode, og så slutta. Gjør sånt med alle gaver jeg ikke liker. Anonym poster: ea8568e6dcea66b7876ea830c1fb5a37
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 Ingen av dem har gitt uttrykk for at de tuller, og det er fire dager siden jeg fikk det. Har prøvd rattrekket, som ikke passet, og de syntes det var dumt da jeg fortalte det. Har ventet disse fire dagene for å se om de tulla, men det tyder på at de er seriøse. Anonym poster: 1ed0dd846c6739158f9faef6443123da 1
Gjest Tirkes Skrevet 6. mai 2013 #6 Skrevet 6. mai 2013 Smil, takk og si at det ikke helt er din stil...? Jeg har fått diverse kjøkkenmaskiner/fonduesett og ting som jeg aldri vil bruke. Jeg har vært ærlig. Fin tanke og slik hadde vi ikke fra før, men jeg tror ikke vi trenger en slik. Har du noe i mot at vi bytter i [ting jeg trenger]. Eggekoker og fonduesett samt en loppe som rører sausen min automatisk er ting som bare fyller opp skapene mine. Og de er fulle nok fra før. 2
Gjest Allergikeren Skrevet 6. mai 2013 #7 Skrevet 6. mai 2013 Jeg hadde ledd godt, kanskje brukt dem en gang eller to, men helst i festlige lag. Men jeg og mine søsken har det med å kjøpe slikt til hverandre, og spesielt brødrene mine har noen geniale innfall av og til. Det høres ikke ut som om du er vant til slike tullegaver?
Gjest Allergikeren Skrevet 6. mai 2013 #8 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Ser nå at de ikke gir inntrykk av å tulle. Da hadde jeg gjort som Tirkes, takket og sagt at det er nok ikke helt min stil. Endret 6. mai 2013 av Allergikeren
Marsipan Skrevet 6. mai 2013 #9 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Jeg holder fortsatt en knapp på at de tøyser. Og på at de koser seg glugg ihjel over at du ikke forstår det. Endret 6. mai 2013 av Marsipan 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #10 Skrevet 6. mai 2013 Får si det til dem, så får jeg vite om de tuller med meg eller ikke. Takk for svar Anonym poster: 1ed0dd846c6739158f9faef6443123da
Gjest pærecider Skrevet 7. mai 2013 #11 Skrevet 7. mai 2013 (endret) Er sikkert noe jeg kunne ha funnet på for å kødde med venner. Har en kamerat som hater Justin Bieber dypt og inderlig, vurderte å kjøpe Justin Bieber sengetøy og snike meg inn og bytte på senga hans. Eneste som stoppet meg var prisen. Le av det og bruk det for en periode. Er og selv antirosa, nekter å kle opp bikkja mi i rosa ting, men fikk en rosa strikkejakke med blonder til henne. Brukte den (den var jo varm) og voffen har lite pels. Men ser jo litt komisk ut, meg i svarte klær, grå hettegenser og en liten mynde trippende i rosa strikkejakke. Ser jo humoren i det selv. Endret 7. mai 2013 av pærecider
petterm Skrevet 7. mai 2013 #12 Skrevet 7. mai 2013 Kan du bytte trekkene? Siden rattrekket ikke passa må du jo bytte det - til en farge du liker. Og så må du jo bytte settetrekket så de er like..
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #13 Skrevet 7. mai 2013 Ironi - fordi man havner i trøbbel hvis man slår folk. Anonym poster: 5a09a466cf8e6e590f79eb25c1cb2b2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå