Gå til innhold

Hva synes dere egentlig om bloggeren Rannveig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For å ta det positive først, godt at hun ikke drikker som gravid :)

Men ganske unødvendig og lite modent å ta eventuelt drama/uenigheter på bloggen sin i stedet for å ta det opp med jentene. Virker Therese sutrete og krevende gjennom bloggen, er hun i så fall ikke den eneste..

Og er det særlig forskjell på 18-19- og 20-åringer? Den største forskjellen er jo at hun ikke kan eller vil være med på vill festing pga graviditeten. Samme person vokser vanligvis litt opp fra 18 til 20 års alder, men 18-åringer kan ligge på en 20-årings modenhetsnivå(eller omvendt...).

Har det blitt bekreftet at hun/de skal være med på Charterfeber? Står ingen ting om det, er det jeg som ikke har lest bloggen nøye nok, eller skal det være en overraskelse?

Anonymous poster hash: a6861...bda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes det er rart hun drar til GC med to hun ikke kjenner?

Virker som hun er sur pga de fester og hun ikke kan.

Anonymous poster hash: f349e...634
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg synes i allefall Therese virker mye mer moden i denne saken. Det innlegget til Rannveig var jo bare tragisk. Byttet hun seriøst hotell pga 3 maur?? :skratte:

Slik som jeg har forstått det, så har T og I prøvd inkludere hun, men R virker ikke intressert?

Jeg hadde iallefall blitt pissed om en person jeg var på tur med sa dritt om meg på hennes blogg og ikke gadd å ta det opp med meg face2face.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...

Jeg foretrekker faktisk Lisbeth, Hilde og Svein og alle de andre harry deltagerne framfor disse rosabloggerne.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hmm vet jo ikke hva en skal si Therese blir framstilt som en umoden drittunge som bare vil feste og hun selv er jo såå voksen og moden. Var jo ikke mange ukene før hun ble gravid på nytt at hun var en del ute og festet og røyka. Bilder fra disse festene ligger på nett! Ble jo bare såå moden over natten og hater å feste lizzom.

Gjenstår å se om dette blir spennende TV..

Anonymous poster hash: 4d08b...f06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rannveig er så pr-kåt at hun reiser på ferie kjempegravid, uten ungen, sammen med noen jenter hun ikke kjenner/liker, bare for å bli med på et tv-program. Det er sannheten.

Anonymous poster hash: b50df...4c7
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

^ Hvis normalvekten hennes er 55kg, så er det jo en vektoppgang på 11kg.

Anonymous poster hash: 30772...5e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Hvis normalvekten hennes er 55kg, så er det jo en vektoppgang på 11kg.

Er det mye? De fleste legger på seg mer enn det i et svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

^ Det er ikke mye, men det er ikke lite heller? Jeg har lest at alt fra 12-15kg er optimalt - og nå er hun jo "bare" i 6. mnd, så er jo fortsatt litt tid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den spjæra der går nok fort ned igjen. Hun er bare 20 år og huden er da best på trekke seg sammen igjen. Verre med de gamle mødrene over 30 år som får barn.

Anonymous poster hash: d0085...82f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Shit, hvordan hun ser ut i siste innlegget. Grøss!

Anonymous poster hash: 3ad34...6f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Huff ja, så oransj hun er. Det er ikke fint. Hvis hun farga håret mørkere så kunne hun sett bedre ut. Og de leppene da, knallrosa. Heheh, hun ser ut som hun er fra 80-tallet.

Anonymous poster hash: d0085...82f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets.

Grunnet flere ryddinger stenges tråden.

Niennas, mod.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...