AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #221 Del Skrevet 17. juni 2013 Skal hun på Charterfeber? Hva med ungene, da, det lover jo ikke akkurat godt for sladdinga hennes om hun må ha dem med seg. Men hun som må ha den hun alt har med seg rundt overalt hele tiden kan da vel ikke la den være igjen alene heller?! Anonymous poster hash: 2225f...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 17. juni 2013 #222 Del Skrevet 17. juni 2013 Hun er jo alene i Grand Canaria nå. Uten sønnen altså, men med noen andre rosabloggere. Antar de spiller inn charterfeber der hvis det er det hun skal være med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #223 Del Skrevet 17. juni 2013 Hun er jo hele 66 kg blitt og føler seg smellfeit.....har jo nesten 3 hele mnd igjen, så om hun blir over 70 so what. Skamme seg og klage på vekten når man er gravid. Anonymous poster hash: d0085...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #224 Del Skrevet 17. juni 2013 Denne turen virker veldig rar. Hun drar med tre jenter, der ingen kjenner hverandre, bestiller hotellrom på gardermoen, men sover hjemme likevel. Så bestemmer hun som hun skulle delt rom med på gardermoen seg for å ikke bli med likevel. Og når de kommer ned dit tilbringer de 1 - 2 dager sammen, og Rannveig bytter hotellrom. Så holder hun avstanden hun har skapt, blir ikke med på ting, vil ikke sole seg sammen med dem en gang. Hun skriver så et innlegg på bloggen sin om hvor teit og barnslig de andre jentene er, og at de ser på seg selv om viktigst i verden. Men hun snakker ikke om dette med de to hun er der nede med, hun forteller det "bare" til resten av Norge. Hvem i all verden drar på tur med ukjente, som veldig gravid, in the first place? Og så, når disse to er de eneste menneskene du har å støtte deg på når du er så langt unna hjemme, så skriver du drit om dem på internett, IMENS du er der med dem, og sørger for at de ikke gidder å forholde seg til deg resten av ferien. Kos deg alene i 5 dager til liksom.. Anonymous poster hash: cf936...de4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #225 Del Skrevet 17. juni 2013 Ja, det var veldig merkelig det siste innlegget der. Anonymous poster hash: 7b4e0...aac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 17. juni 2013 #226 Del Skrevet 17. juni 2013 Krangling i kulissene ja. Hun ene ville ikke reise allikevel, og 2 stk skriver stygge ting om hverandre på bloggene. Drama drama drama. Uff, jeg trenger et liv merker jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #227 Del Skrevet 17. juni 2013 Det er nok ift en tvserie eller noe de har reist til "syden". Sier seg selv at det vil bli klinsj med to happycamperpartyjenter på 18 og ei smellgravid, snart tobarnsmor, på 20. Ergo mere tvseere. Anonymous poster hash: d35bb...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2013 #228 Del Skrevet 17. juni 2013 Som hun prøver å være Linni Meister :O OMG. Hun har jo også egen tv serie. Anonymous poster hash: d0085...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 17. juni 2013 #229 Del Skrevet 17. juni 2013 Som hun prøver å være Linni Meister :O OMG. Hun har jo også egen tv serie. Anonymous poster hash: d0085...82f Forskjellen er at Linni Meister er søt og byr på seg selv(dette ser man best etter å ha fulgt litt med på henne. Førsteinntrykket er jo litt trist). Rannveig er bare.................... ja. Rannveig, liksom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest susidusi Skrevet 18. juni 2013 #230 Del Skrevet 18. juni 2013 Oisann, skjønner ikke helt hvorfor hun dro ned til GC i det hele tatt jeg. Det hadde ikke jeg gjort når jeg var så gravid, og attpåtil med to unge jenter jeg ikke kjente litt fra før av. Hun kan bare klage, mener jeg. Graver bare sin egen grav med det sprøytet der.. For å si det sånn så virker Therese mye mer moden i den saken her enn det Rannveig gjør. Uten at jeg har annet å dømme etter enn bloggene deres, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterspeil Skrevet 18. juni 2013 #231 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Forskjellen er at Linni Meister er søt og byr på seg selv(dette ser man best etter å ha fulgt litt med på henne. Førsteinntrykket er jo litt trist). Rannveig er bare.................... ja. Rannveig, liksom. Jeg synes Rannveig er flott jeg. Og er det ikke å by på seg selv når hun stiller seg i den posisjonen hun er i akkurat nå kanskje?? Kommentarer fra Tromsø, hjembyen til Therese beskriver Therese like lite flatterende som Ranveig. Endret 18. juni 2013 av vinterspeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 18. juni 2013 #232 Del Skrevet 18. juni 2013 Hva er bloggen til hun Therese? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 18. juni 2013 #233 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Hva er bloggen til hun Therese? www.tcmn.blogg.no Endret 18. juni 2013 av grethe91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 18. juni 2013 #234 Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg mistenker at det ligger noe mer bak denne feiden de har der nede... Rannveig har jo kommet mye høyere opp på topplisten etter at Therese skrev om det på bloggen sin. Dessuten så er de jo der i forbindelse med et eller annet, tvprogram eller noe, ellers ville de aldri reist sammen, så mulig det er behov for litt "drama" idk. Dette er kanskje spekulering men jeg bare tenker litt høyt Tror forøvrig ikke Rannveig er et dårlig menneske eller slem eller noe, men hun (og Tcmn også forsåvidt) virker noe blåst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 18. juni 2013 #235 Del Skrevet 18. juni 2013 Gir det to dager før de skværer opp og blogger om at de er BFFs 4 evig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #236 Del Skrevet 18. juni 2013 Nydelig synes jeg var å ta litt i, men jeg kan lett forestille meg at hun hadde sett fresh ut med mer naturlige farger på sminken + en smule lengre topper/kjoler Anonymous poster hash: a6861...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carla Skrevet 18. juni 2013 #237 Del Skrevet 18. juni 2013 Hahahaha! At dere diskuterer henne enda? Patetisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 18. juni 2013 #238 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Syns det er gøy å lese om denne "bloggkrigen" mellom de to jeg. Underholdning på høyt nivå Therese syns jeg virker veldig bitchy (leser bloggen hennes daglig av en eller annen merkelig grunn ) Fått dårlig inntrykk av henne, spesielt på videobloggene hennes. Virker sur hele tiden og lite hyggelig. Men hva vet vel jeg. Mitt inntrykk av Therese er ihvertfall at hun er en bitch Så ikke godt å si hva som er "sant" i denne bloggkrigen mellom de. Om Therese har prøvd så hardt som hun sier med å inkludere Rannveig eller ikke er ikke godt å si.. Underholdning er det ihvertfall Endret 18. juni 2013 av Tinalf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #239 Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg synes hun har nydelige øyne! Anonymous poster hash: d35bb...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 18. juni 2013 #240 Del Skrevet 18. juni 2013 Husk at alt disse bloggerne gjør er for å generere klikk! Og mennesker elsker å irritere seg og hisse seg opp. Det beste hadde vært om vi hade klart å legge denne diskusjonen død. Reklame virker på samme viset, vi forstår vel nå at reklame ikke fungerer ved å overtale oss om produktets fortreffelighet, men å irritere oss slik at vi husker det og derfor vil være tilbøyelig til å velge det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg