Gå til innhold

Hva synes dere egentlig om bloggeren Rannveig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror ikke tankevirksomheten hennes strekker seg så langt fram i tid.....

Hvilken tankevirksomhet?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hun skal visstnok være med i Charterfeber. Så dette er vel i regi av tv3.

Anonymous poster hash: 64550...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal visstnok være med i Charterfeber. Så dette er vel i regi av tv3.

Anonymous poster hash: 64550...d03

Hahahahahahaha, selvfølgelig skal hun det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det restaurantantrekket var drøyt...gravid eller ei, man sitter da ikke med topp like kort som en bh på restaurant, selv om det er sol?? Kanskje ok på strandcafeen i syden liksom, men ikke midt i Oslo...

Forøvrig, sitat fra bloggen:

Når det er sagt så er jeg selv veldig bekymret for prematur fødsel, fordi jeg stresser alt alt aaaalt for mye, mye mere enn jeg burde. Men slik blir det jo når man er hjemmeværendemamma til en over gjennomsnittet aktiv 1,5 åring og i tilegg har alt for mange baller i luften på en og samme tid ? Uff, ikke bra. Vil IKKE ha prematur fødsel.

Jammen...så STRESS NED da...?? Det er da vitterlig ikke nødvendig å dra til syden, lekeland, Tusenfryd, badeland, Storosenteret osv hver eneste dag selv om man er hjemme med en 1,5åring? Er jo ikke så rart han er over gjennomsnittet hyper dersom han aldri får ro eller får øvd seg på å gjøre rolige aktiviter som høytlesning, tegning osv sammen med foreldre? Blir litt oppgitt når jeg leser sånt.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høytlesning? Pssssj..er ikke for ingenting hun har kjøpt 80% av lekebutikken på storosenteret til sønnen sin

Anonymous poster hash: 7d3c8...263

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jammen...så STRESS NED da...?? Det er da vitterlig ikke nødvendig å dra til syden, lekeland, Tusenfryd, badeland, Storosenteret osv hver eneste dag selv om man er hjemme med en 1,5åring? Er jo ikke så rart han er over gjennomsnittet hyper dersom han aldri får ro eller får øvd seg på å gjøre rolige aktiviter som høytlesning, tegning osv sammen med foreldre? Blir litt oppgitt når jeg leser sånt.

Nå er jeg mamma selv til et barn på 1,5 år. Vi må ut hver eneste dag fordi hun trenger stimuli. Er vi hjemme en hel dag, med leking inne og lesing av bøker så blir hun sur, og er urolig på kvelden - og ikke minst vanskelig å legge.

Det har ingenting med at vi "stresset opp" barnet vårt, men hun er nysjerrig på verden og når hun ikke har barnehageplass så må hun oppleve nye ting på andre måter.

Jeg vil ikke påstå at barnet mitt er mer hyper en gjennomsnittet, men jeg ser ikke på meg selv som en dårlig mor kun fordi jeg tar med meg barnet mitt på badeland, lekeland eller på stranda.

Anonymous poster hash: 28b5f...165

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart kan man gå UT hver dag men det er forskjell på å ta en tur på lekeplassen eller å måtte dra på Tusenfryd, badeland osv hver eneste dag. Jeg mener at det siste er mer stressende i lengden, både for barna og for foreldrene, som i dette tilfellet er gravid og skriver selv at hun burde ha mer ro.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor lenge skal hun være på Gran Canaria? Er det bekreftet at hun skal delta i Charterfeber? Hvis jeg skjønte det riktig skal hun reise med et par andre bloggere, skal de også være med på Charterfeber?

Anonymous poster hash: a6861...bda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg mamma selv til et barn på 1,5 år. Vi må ut hver eneste dag fordi hun trenger stimuli. Er vi hjemme en hel dag, med leking inne og lesing av bøker så blir hun sur, og er urolig på kvelden - og ikke minst vanskelig å legge.

Det har ingenting med at vi "stresset opp" barnet vårt, men hun er nysjerrig på verden og når hun ikke har barnehageplass så må hun oppleve nye ting på andre måter.

Jeg vil ikke påstå at barnet mitt er mer hyper en gjennomsnittet, men jeg ser ikke på meg selv som en dårlig mor kun fordi jeg tar med meg barnet mitt på badeland, lekeland eller på stranda.

Anonymous poster hash: 28b5f...165

Dette er noe av det dummeste jeg har lest. Ingen barn trenger å dra på lekeland, badeland, kjøpesentre HVER dag. (Ser faktisk ingen grunn til at et barn trenger å dra på et kjøpesenter igrunnen). Det er du selv som har lært barnet ditt av hverdagen skal bestå av mye kaos. Når barnet blir født stiller det ingen krav til lekeland/badeland/kjøpesenter/syden. Frisk luft og en lekeplass i nærmiljøet er absolutt bra nok. Turer i skogen, sitte ved et skogstjern, leke på ei badestrand er helt supert. Et barn som kun er 1.5 år blir bare stresset av organisert og bråkete leking til enhver tid

Det er foreldrene selv som legger opp til dette stressløpet, og da er det klart barna reagerer hvis de plutselig får en dag "fri". De har jo ikke utviklet noen evner til å leke selv, og barnet klarer tydeligvis ikke å finne søvnen uten å være helt utslitt heller. Ser du virkelig på dette som bra?

Endret av Myrthel
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ble skikkelig flau på hennes vegne av å se det antrekket hun valgte når hun skulle ut og spiste på Egon...

Se for deg en mann i bar overkropp med ølmage sitte og spise på et bord ved siden av dere når dere er ut på restaurant...er akkurat det samme. Hadde hun satt seg i nærheten av meg hadde jeg fortlatt restauranten tvert pga tapt matlyst.

Anonymous poster hash: ade92...c8f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis det er sånn at Rannveig skal være med på Charterfeber så skal jeg nok følge med, så ut som et interessant reisefølge for å si det sånn. Dette blir tv...

Ellers har jeg vel ikke så mye mot Rannveig, leser bloggen som underholdning. Hun burde vel kanskje tenkt litt mer på hvordan hun fremstillet seg selv og det er ikke min klesstil, men er vel typisk for mange på den alderen og ikke tenke langt fremover.

Anonymous poster hash: b886d...b87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Huff hun virker ikke som den skarpeste kvinen i skuffen.

Drar på egon med en slags bh topp og kort shorts? Er det mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff hun virker ikke som den skarpeste kvinen i skuffen.

Drar på egon med en slags bh topp og kort shorts? Er det mulig.

Høygravid.

Og med oransje hud.

Ja, det er visst mulig. Bare fantasien setter grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Kunne ikke ha falt meg inn å gå rundt slik i byen da jeg var 20. På stranda ja, men ikke i byen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun kan gjøre som hun vil. Hun er jo norges svar på playboy bunny :D

Anonymous poster hash: d0085...82f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kan gjøre som hun vil. Hun er jo norges svar på playboy bunny :D

Anonymous poster hash: d0085...82f

En meget gravid playboybunny vel å merke :fnise:

Blir litt kræsj i mitt hode med platinableket hår med extantions, gulfarget billigselvbruningshud, duckface og rosa rosa, skikkelig kom-og-ta-meg blikk............og en meget stor gravidmage.

Synd egentlig. Hadde hun kvittet seg med alt dette så ville hun ha vært nydelig, hun er egentlig ei vakker jente, med en fin kropp og vakre trekk i ansiktet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun mistet sin bagasje igjen og må klage og syte. Er det mulig?

Anonymous poster hash: 3ad34...6f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun mistet sin bagasje igjen og må klage og syte. Er det mulig?

Anonymous poster hash: 3ad34...6f8

Holdt på å dø da hun så en kakerlakk, det finnes jo 1000-vis av dem på GC ;) får vel høre om flere...

Anonymous poster hash: 4d08b...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke høygravid! Høygravid er når det er 40 dager igjen til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...