Gå til innhold

Hva synes dere egentlig om bloggeren Rannveig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Fleecejakke

Jeg hadde ikke kjent henne igjen uten sminke.

Mulig du hadde tatt henne på den åpne buksa og kun bh under den åpne skjorta. Hvem ellers liksom..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han ska jo bli bruuun.. Det er det viktigste i verden! Da sitter man halvnaken å spiser i Oslo Sentrum. Sånn er det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det burde seriøst ha vært kleskode på restauranter....

Skulle tro hun var på beachen i syden, mangler bare at hun sitter i minibikini. Hvis hun ikke får igjen shortsen så kunne hun vurdert å kjøpe seg en mammashorts.

Anonymous poster hash: d35bb...d94
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde jeg vært på samme restaurant som henne hadde jeg sagt ifra til servitørene. Det der er til å miste matlysten av, uansett hvem det hadde vært!

Anonymous poster hash: b50df...4c7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fatter ikke at hun kan ta 45 min. i solarium når hun er gravid. Og i det hele tatt? 45min er mye, virkelig idiotisk mye. Jeg tar også solarium, men aldri kunne jeg tenkt meg å ta 45 min, det burde vært forbudt. Hadde blitt stekt som en kylling da ja. Og det hun hadde på seg på restaurant, no comment.

Anonymous poster hash: 3ad34...6f8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes faktisk hun så bra ut på det øverste bildet uten sminke, freshere look enn mange av bildene med :)

Men jeg synes det er litt respektløs mot andre resturantgjester å spise i noe som nesten er undertøy, og en tights/langbukse hadde vel vært å foretrekke fremfor shorts som ikke kan knappes igjen.

Er trutmunnen hennes alvorlig eller ironisk, forresten?

Anonymous poster hash: a6861...bda
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det å se ut som man "trekker på gata", å beskytte et barns privatliv? Bare spør....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://rannveigheitmann.blogg.no/1370984818_koselig_dag_i_finvret.html#comment

Hva i alle dager er det hun har ikledd seg på restaurant midt i Oslo sentrum??

Stil og smak, thy name is Rannveig Heitmann.

Anonymous poster hash: 57911...42f

Å fy faen jeg hadde daua av skam om jeg hadde funnet et slikt bilde av meg og morra mi. Han ungen finner det jo senere, og det gjør nok kompisene også. Og det finnes vel verre bilder å ta av.

Den dama tenker ikke mer enn 5 min frem i tid hun.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det å se ut som man "trekker på gata", å beskytte et barns privatliv? Bare spør....

Alt for å trekke lesere til bloggen...

Må jo tjene penger, så hun har noe å leve av når hun mister overgangsstønaden.

Anonymous poster hash: 4d08b...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for å trekke lesere til bloggen...

Må jo tjene penger, så hun har noe å leve av når hun mister overgangsstønaden.

Fordi hun har blitt så innmari opptatt av å sladde bildene av sønnen. Hun skjermer ikke sønnen ved å se sånn ut. Ei heller ikke alt det alt det oppkastet hun skriver. Det er denne umodenheten og arrogansen som gjør en forskjell om hun har omsorgsevne, ikke sladda bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå skal tutta reise igjen, til Gran Canaria denne gangen. Godt skattepengene våre får luftet seg :(

Ja jeg blir sur og irritert når denne kvinnen lever herrens late dager på VÅRE SKATTEPENGER. Vi må jobbe, dra oss opp 6.30 hver morgen, ut med barn og komme oss på jobb for å tjene penger. Men råd til 3-4 sydenturer i året har ikke vi som jobber engang, så dette lukter sponset tur igjen, tiggerdamene!!! Meeeeeeeget irritert ja!

Anonymous poster hash: d0085...82f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nå skal tutta reise igjen, til Gran Canaria denne gangen. Godt skattepengene våre får luftet seg :(

Ja jeg blir sur og irritert når denne kvinnen lever herrens late dager på VÅRE SKATTEPENGER. Vi må jobbe, dra oss opp 6.30 hver morgen, ut med barn og komme oss på jobb for å tjene penger. Men råd til 3-4 sydenturer i året har ikke vi som jobber engang, så dette lukter sponset tur igjen, tiggerdamene!!! Meeeeeeeget irritert ja!

Tull, hun tjener rått på bloggen. Og det er ikke skattefrie penger.

Anonymous poster hash: e26e4...063

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tull, hun tjener rått på bloggen. Og det er ikke skattefrie penger.

Anonymous poster hash: e26e4...063

noe som skurrer litt her da, tjener rått på bloggen og mottar overgangsstønad og samtidig søker fri rettshjelp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Synes lesertallene synker jeg da. Hun er ikke på førsteplass, der ligger sisteplass, Norges beste og uhøytidlige blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er hun ikke redd rynker og hudkreft? En rynkete rosin som 30 åring er ikke lekker, og da vil hun se mye eldre ut også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...