Gå til innhold

Hva synes dere egentlig om bloggeren Rannveig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Leser på bloggen, kommentarer, rettsaken som ble flyttet fra vår til juni.

Er barnefaren like ille som henne?

Anonym poster: 03804d0d082ee92ce9261dda050e1aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest susidusi

Er barnefaren like ille som henne?

Anonym poster: 03804d0d082ee92ce9261dda050e1aa5

I følge henne er han jo verre. Men jeg vet ikke annet om han enn det hun har sagt, så det tar jeg med en klype salt. Tror han vil ha kontakt med barnet sitt, om ikke annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carla H.

Disse bloggerene er så beige at man mister livsgleden av å se på dem. Ingenting som skiller seg ut. Bare en gjeng jenter/kvinner med mindre karisma enn et egg og et usunt behov for å dyrke det materielle og det falske. Gud så slitsomt det må være å få alt til å se retusjert og perfekt ut. *ja...jeg ser på deg frøken fotballfrue*

Blir litt sånn...å..jeg skal spise et halvt knekkebrød til middag, men først må jeg retusjere tha shit ut av alt, slik at mine lesere kan beundre meg enda mer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Who cares? Det er flom i Sentral-Europa, opprør i Tyrkia, krig i Syria... bare for å nevne noe

Anonym poster: 0a643e8f13b0743623ce3606ef521e69

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carla H.

Who cares? Det er flom i Sentral-Europa, opprør i Tyrkia, krig i Syria... bare for å nevne noe

Ikke sant? Folk er er mer opptatt av Paradise Hotel og fotballfruen, men ikke si noe stygt om dem, for da er du en dårlig person...lol

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke sant? Folk er er mer opptatt av Paradise Hotel og fotballfruen, men ikke si noe stygt om dem, for da er du en dårlig person...lol

Ja, folk virker å være mer opptatte av det.

Jeg kan ikke si noe stygt eller pent om denne bloggeren da jeg aldri hadde hørt navnet før jeg leste denne tråden. Hvorfor folk interesserer seg for og engasjerer seg sånn i enkeltpersoner som poster et eller annet om livet sitt på nettet går over min forstand. Har de ikke et liv selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ut som om hun har tyllet seg inn i dopapir. 489 kr for de fillene der hadde aldri jeg betalt. Makan. Huff og atter huff, hvordan skal det gå med den kommende generasjonen??

Anonym poster: d0085b4d6b42edf52c2596c0f79e682f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fleecejakke

Når man tar fotografbilder til 1500 kr burde man ikke da sørge for å ha på nøytrale klær, ikke avflasset neglelakk og hvit leppestift?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser/hører på intervju med henne nå. Snakker hun ekstremt utydelig, eller er alt hun sier "snjoskuijtej"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser/hører på intervju med henne nå. Snakker hun ekstremt utydelig, eller er alt hun sier "snjoskuijtej"?

:skratte:

Snøscooter?

edit: glemte s-en ;)

Endret av Samaysa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har hørt henne snakke, hun snakker veldig tilgjort og babyklissespråk.....mulig det skal være søtt.

Anonym poster: d35bb32a898045c2147041236039fd94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. De "fotoshoot"-bildene hennes er jo så retusjert! Ser hun det ikke selv, at hun redigerer det til unaturlig?!

Også hvit leppestift da gitt. Lekkert!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste innlegget klager hun på reiseselskapet og tyrkerne, men likevell greier hun å mose inn puppene på et bilde. Nesten så jeg blir imponert over hvor mye pupp hun klarer å vise, gjerne i innlegg der det er helt urelevant.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...