Isolde Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Jeg er som mange andre en elsker av potetgull... Jeg kunne sikkert levd på det, om ikke spise en pose hver dag! Potetgull er veldig usunt, da det inneholder store mengder salt og fett. Jeg har ikke spist noe potetgull siden 30.april, og det er en prestasjon i seg selv Sååå, hvem er med meg om å ha en hel måned uten potetgull?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Godt gjort! Dersom du sprekker: Ta deg en dag hvor du trykker i deg alt potetgullet du makter, og føl skikkelig på hvor jævlig du føler deg etterpå. Det fungerte for meg, som var stor fan av potetgull. Men nå assosierer jeg det mer med fysisk ubehag enn med kos. Anonym poster: fe08cc916b234a497c6fbfd05a2a2b43
Nowayback Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 Det er sikkert lurt å unngå. Potetgull er full av det kreftfremkallende stoffet akrylamid.
belle_ Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 Er med! Potetgull er alt for godt, blir fort noen poser i helgene. Men nærmer seg sommer nå, så greit å holde seg unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå