Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #1 Skrevet 3. april 2004 er det unormalt og ikke snakke om følser med kjæresten ( dama ) er det riktig av meg og ikke dele mine tanker med henne ?
Gjest Poirot Skrevet 3. april 2004 #2 Skrevet 3. april 2004 Kan ikke se en eneste god grunn til at du ikke skal gjøre det.
Gjest Pet Skrevet 3. april 2004 #3 Skrevet 3. april 2004 Det er ikke alle det faller naturlig for, men hvis du føler at du bør så er det jo bare å prøve. Litt alkohol pleier å hjelpe.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #5 Skrevet 3. april 2004 Mye er avhengig av oppdragelse, familiforhold, personlighet, hva man er vant til og foretrekker osv... Føler du at det er VELDIG unaturlig for deg å snakke om hva du tenker og føler med alle, eller bare henne? Jeg tror hun ville sette umåtelig stor pris på at du fortalte henne på ditt eget initiativ hva du har tenkt på siste uken etc. Åpenhet og bare det å "pludre" litt er noe hvertfall jeg verdsetter høyt. Jeg synes det er utrolig frustrerende å ikke vite hva typen går og tenker på mht. følelser/han selv/meg/oss....Det er jo kjedelig å være sammen med en mann som man hele tiden må oppfordre til å prate da..akkurat som om man var moren liksom...eller en pedagog. Og det blir jo litt feil hvis du skjønner.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #6 Skrevet 3. april 2004 jeg liker ikke og snakke om mine følser med noen så det er ikke bare henne..
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2004 #7 Skrevet 4. april 2004 er det unormalt og ikke snakke om følser med kjæresten ( dama ) er det riktig av meg og ikke dele mine tanker med henne ? Veit ikkje om du er unormal, men trur det er ganske vanleg å prate om kva ei føler, i alle fall etter ein har vore sammen ei stund. Dersom du eigentleg har lyst å snakke med henne, sjølv om du ikkje likar å snakke om kjensler med nokon, treng du kanskje å jobbe litt med deg sjølv? Det er ikkje alle som har behov for å snakke kvarandre "i hjel" heller, dette er sjølvsagt opp til kva du og kjærasten din føler de treng. Er det du eller dama di som trur du er unormal?
VesleBråka Skrevet 4. april 2004 #8 Skrevet 4. april 2004 Hvis du vil at noen skal være glad i deg, så må du gi av deg selv. Høres kanskje vanskelig ut hvis man er veldig privat med følelsene sine, men sånn er det. Skal du være nær henne, så må du åpne deg. Ett steg av gangen? Du blir mer komfortabel med det etter hvert.
Maxine Grey Skrevet 4. april 2004 #10 Skrevet 4. april 2004 "ingenting kommer i en lukket hånd".... du bør nok bestrebe deg på å åpne deg endel, det at du åpner en tråd om temaet viser jo at det er en sak, og sikkert også et problem for fellesskapet deres. Prøv! Det gjør ikke så veldig vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå