Kala Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Tok denne på morgenurin, og etter 30 sekund så jeg det begynte å skje noe. Innen ett minutt var det en strek å se, dette bildet er tatt etter to minutter: Så.. da er jeg gravid? En strek er en strek? Wææ, kjæresten og jeg har vært stille og flirt om hverandre siden jeg tok den tidligere i dag.
Kala Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2013 Dette bildet tok jeg 20/30 minutter etter at jeg tok testen:
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 Den er positiv, og den er ikke særlig svak engang. Det er helt vanlig at det er såpass "stor" forskjell på strekene tidlig i et svangerskap. Gratulerer! Anonym poster: 778b2bc104dfcace5ca8114406d4657f
Kala Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2013 Den er positiv, om enn svak. Gratulerer! takk 1
Kala Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Jeg blir helt varm og kald om hverandre, greit nok at jeg har fått varmeslag de siste to dagene, nok et symptom. Men jeg er førstegangs, så jeg vet ikke helt hva jeg har å forholde meg til framover nå. Blir litt småsvett av den store endringen som er på vei inn i livet til kjæresten og meg Ellers er jeg i fin form, håper det holder seg slik lenge. Endret 6. mai 2013 av Kala
Gjest Ratata Skrevet 6. mai 2013 #8 Skrevet 6. mai 2013 Jeg blir helt varm og kald om hverandre, greit nok at jeg har fått varmeslag de siste to dagene, nok et symptom. Men jeg er førstegangs, så jeg vet ikke helt hva jeg har å forholde meg til framover nå. Blir litt småsvett av den store endringen som er på vei inn i livet til kjæresten og meg Ellers er jeg i fin form, håper det holder seg slik lenge. Gratulerer! Hva skal du gjøre idag, skal du på jobb? Skole? Ser for meg om det hadde vært meg så hadde jeg gått rundt som ett digert smil hele dagen, hadde vært helt sprengt innvendig etter å bare rope det ut, hehe
Kala Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2013 Gratulerer! Hva skal du gjøre idag, skal du på jobb? Skole? Ser for meg om det hadde vært meg så hadde jeg gått rundt som ett digert smil hele dagen, hadde vært helt sprengt innvendig etter å bare rope det ut, hehe Takk :D Jeg har fri i dag, hadde i utgangspunktet tenkt å fortsette med å luke i hagen, men det er ikke direkte vær til det. Så jeg går jo rundt her å rydder og svinser. Klarer ikke helt å sitte i ro, eller noe sånt. Har lyst å ringe rundt til alle våre nærmeste og rope det ut! Og dette skal jeg holde hemmelig i åtte uker til??! Ser ikke helt hvordan jeg skal klare det Kanskje jeg skal opprette en graviditetsdagbok slik at jeg har en plass jeg kan få utløp for tanker og følelser, og stille spørsmål. For de har jeg mange av nå! Det har ikke helt sunket inn enda, kan ikke kalle det sjokk heller. Jeg har hatt en følelse siden en viss runde i senga at denne gangen satt den. Så på en måte har jeg allerede visst det et par uker nå, men etter flere måneder som "prøvere" trodde jeg at jeg også denne gangen gikk og innbilte meg symptomer Er du prøver?
Gjest Ratata Skrevet 6. mai 2013 #10 Skrevet 6. mai 2013 Takk :D Jeg har fri i dag, hadde i utgangspunktet tenkt å fortsette med å luke i hagen, men det er ikke direkte vær til det. Så jeg går jo rundt her å rydder og svinser. Klarer ikke helt å sitte i ro, eller noe sånt. Har lyst å ringe rundt til alle våre nærmeste og rope det ut! Og dette skal jeg holde hemmelig i åtte uker til??! Ser ikke helt hvordan jeg skal klare det Kanskje jeg skal opprette en graviditetsdagbok slik at jeg har en plass jeg kan få utløp for tanker og følelser, og stille spørsmål. For de har jeg mange av nå! Det har ikke helt sunket inn enda, kan ikke kalle det sjokk heller. Jeg har hatt en følelse siden en viss runde i senga at denne gangen satt den. Så på en måte har jeg allerede visst det et par uker nå, men etter flere måneder som "prøvere" trodde jeg at jeg også denne gangen gikk og innbilte meg symptomer Er du prøver? Hihi, kan skjønne man blir rastløs ja! Kanskje litt deilig å ha fri også slik at man bare kan gå rundt i sin egen lykkerus Jeg er ikke prøver enda..Men lengter så innmari så jeg forer verpesyken med å lese alt for mye her inne. Graviditetsdagbok er sikkert en fin måte å få ut tanker og følelser på siden man ikke helt enda vil rope om det til kjente og kjære Og så er det jo så koslig lesestoff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå