Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere opplevd folk som virker kjekke i begynnelsen, men som etter hvert blir plagsomme å være med? Husker flere ganger i oppveksten at jeg gav folk en sjanse, og så fikk de plagsomme personligheter som ikke vet hvor grensene går. Det er hamrløse ting, men de drAr enkeltspøker for langt, og har et irriterende vesen. Det er ikke noe jeg blir utsatt for nå. Det er en person i vennekretsen som tydeligvis har angst, og når han drikker blir han verdens mest plagsomme person som absolutt skal stå på sitt og Hoier og skriker. For en kontrast! Han er ikke aggressiv, bare jævlig irriterende og masete i tillegg til at han er kronisk awkward. Det er spesielt gutter som er slik.

Anonym poster: f93446ac36e9393a57188a3a556fab19

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere opplevd folk som virker kjekke i begynnelsen, men som etter hvert blir plagsomme å være med? Husker flere ganger i oppveksten at jeg gav folk en sjanse, og så fikk de plagsomme personligheter som ikke vet hvor grensene går. Det er hamrløse ting, men de drAr enkeltspøker for langt, og har et irriterende vesen. Det er ikke noe jeg blir utsatt for nå. Det er en person i vennekretsen som tydeligvis har angst, og når han drikker blir han verdens mest plagsomme person som absolutt skal stå på sitt og Hoier og skriker. For en kontrast! Han er ikke aggressiv, bare jævlig irriterende og masete i tillegg til at han er kronisk awkward. Det er spesielt gutter som er slik.

Anonym poster: f93446ac36e9393a57188a3a556fab19

Jeg tror ikke dette er en gutteting. Uansett har de fleste sine feil og irriterende sider. At en person med angst blir påståelig i fylla ser jeg ikke problemet med. Det er mulig du mener det litt annerledes enn det du har skrevet, men jeg oppfatter deg som intolerant.

Anonym poster: 847226a49e2cad3bd3f4e48d52148f58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjipt. Jeg tror ikke dette er noe som kun går igjen hos gutter, men plagsomt er det uansett.

Anonym poster: 47e5a95cbdd2fb3b511af20b58646cf7

Skrevet

Jeg tror ikke dette er en gutteting. Uansett har de fleste sine feil og irriterende sider. At en person med angst blir påståelig i fylla ser jeg ikke problemet med. Det er mulig du mener det litt annerledes enn det du har skrevet, men jeg oppfatter deg som intolerant.

Anonym poster: 847226a49e2cad3bd3f4e48d52148f58

Slenger meg på AB her. Vi har alle forslkellige personligheter, eller roller fra tid til annen. Noen ganger kan det oppstå en rollekonflikt hvor personen ikke klarer å fylle ut alle rollene samtitdig. Det er kanskje det som skjer når du oppfatter at han blir annerledes. Han har bare flere sider, akkurat som alle oss andre.

Når det er sagt, hvis du ikke liker personligheten hans, la være å heng med ham da :) Alle kan ikke like alle

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes mennesker som elsker å høre sin egen stemme er irriterende og slitsomt. De er supersosiale og tar over et rom så fort de går inn døra. Snakker høylytt og ler enda høyere.

Gud så slitsomt.

Anonym poster: 20ab187d0d7e202b340c9b19b7d9ee15

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Blir sliten av folk som på død og liv skal være så utrolig KULE hele tiden! Det er også de som snakker høyest og de som ser skrått på de som ikke er akkurat som dem. Minner om den popularitetskonkurransen som starter allerede på barneskolen.

Anonym poster: feebbb2c6530e2b9bd3876c7d9d6ee48

• Liker 3
Gjest Anonym
Skrevet

Jeg syns mennesker som alltid skal skryte av seg selv, og aldri klarer å si noe pent om andre er slitsomme. Kjente en person som var sånn, og GUD som jeg hatet det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns mennesker som alltid skal skryte av seg selv, og aldri klarer å si noe pent om andre er slitsomme. Kjente en person som var sånn, og GUD som jeg hatet det.

Hva med folk som alltid skal være bedre? Type at du selv pleier å trene f.eks fem ganger i uka. Og snakker egentlig aldri om det. Og så nevner du en enkelt gang at du har trent. Men så sier personen bare: jeg trener flere ganger i uka, en vane for meg det

AnonymBruker
Skrevet

Hva med folk som alltid skal være bedre? Type at du selv pleier å trene f.eks fem ganger i uka. Og snakker egentlig aldri om det. Og så nevner du en enkelt gang at du har trent. Men så sier personen bare: jeg trener flere ganger i uka, en vane for meg det

Wow,dette blir helt feil for meg. Personen skryter aldri om det,men når du tar opp tema så forteller han om sitt. Det er bare naturlig det..

Anonym poster: 65baa0721c6b80a8a56ef174cc59f173

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns de jentene som kommer bort til meg for å spre sladder er irriterende. Jeg ser kanskje ut som den standard - girl next door typen,men jeg har egentlig vokst opp med bare guttevenner og vi har aldri hatt for vane å baksnakke andre. (jeg har nettopp starter på ny høgskole hvor ingen kjenner ingen.)

Jeg blir så utrolig ukomfortabel av det og bare ser i blikket hennes hvordan hun veier meg opp og ned mens hun forteller meg hvor patetisk en annen jente er som går i DE SKOA og hvordan ingen liker henne,mens hun samtidig ser stygt på meg.

Skrevet

Jeg syns de jentene som kommer bort til meg for å spre sladder er irriterende. Jeg ser kanskje ut som den standard - girl next door typen,men jeg har egentlig vokst opp med bare guttevenner og vi har aldri hatt for vane å baksnakke andre. (jeg har nettopp starter på ny høgskole hvor ingen kjenner ingen.)

Jeg blir så utrolig ukomfortabel av det og bare ser i blikket hennes hvordan hun veier meg opp og ned mens hun forteller meg hvor patetisk en annen jente er som går i DE SKOA og hvordan ingen liker henne,mens hun samtidig ser stygt på meg.

Ehrm... Hvor gamle er disse jentene?

AnonymBruker
Skrevet

Ehrm... Hvor gamle er disse jentene?

Som sagt..høgskole-nivå.. kjenner veldig mange høgskolestudenter som er like barnslig som ungdomskole elever, og da inkludert de som har krevende studie.

Skrevet

Wow,dette blir helt feil for meg. Personen skryter aldri om det,men når du tar opp tema så forteller han om sitt. Det er bare naturlig det..

Jeg skjønner det godt hvis personen er sånn som bare snakker om seg selv og alt hun/han har oppnådd, mens hvis noen andre sier noe så bare "forresten så har jeg..."

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drev på med en gutt i fjor sommer. Ved første øyekast virket han som en sosial, utadvendt og selvsikker fyr. Men det tok helt av! Snakk om å skulle fremheve seg selv hele tiden. For all del, det er lov å skryte litt av seg selv, men det var hele tiden! For hver nye person som kom inn i rommet, måtte han gjenta historien om hvor flink han var på det ene og det andre, hvor mange millioner faren hans er god for osv. Turnoff!

Anonym poster: d68ac63968333f3402d6dab95644bb2a

• Liker 1
Skrevet

Som sagt..høgskole-nivå.. kjenner veldig mange høgskolestudenter som er like barnslig som ungdomskole elever, og da inkludert de som har krevende studie.

Herre min hatt... Men jeg er ikke overrasket. Jeg går på universitetet og har i mange år blitt mobbet og latterliggjort bare pga hvordan jeg ser ut

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herre min hatt... Men jeg er ikke overrasket. Jeg går på universitetet og har i mange år blitt mobbet og latterliggjort bare pga hvordan jeg ser ut

Det er trist at det skal være sånn,men fy søren som jeg syns synd på dem! de kan ikke ha opplevd mye i livet.Tullinger!

Skrevet

Det er trist at det skal være sånn,men fy søren som jeg syns synd på dem! de kan ikke ha opplevd mye i livet.Tullinger!

Enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...