AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Jeg skal i utdrikningslag om en måneds tid, og gruer meg litt. Har aldri vært med på det før, og vet ikke hva jeg har i vente. Vi skal lunsje, og så er det noen oppgaver for bruden i sentrum, før vi skal spise middag og på byen. Har dere noen erfaringer? Noen lure tips? Har msn lov å drikke underveis? Er jo ikke lov å drikke på åpen gate. Hva med antrekk? Anonym poster: 53e35185ff74349a52dd86b4dadbc7cb
Wonders Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 (endret) lad opp fotokamera om du ikke bruker mobilen. Le deg skakk, still i godt fottøy. Her blir det mase masse latter, glade venninder og forventningsfull brud. Ta med drikke/alkohol i vannflasker, men ikke drikk for mye. Det blir en lang og minneverdig dag så å være mere enn brisen er farlig farlig. Kjipt å bli påminnet dette de neste 50 år. Ikke få panikk om det blir litt allsang, gruppebilder med nyskjerrige forbipasserende og do-leting midt i sentrum. (er jo få steder man kan gå på do egentlig.) Noen har med sekk. Med bedre sko, paracet osv...Om man ikke tar en pause for så å møtes på byen etterpå. Da kan man jo hvile hjemme... Endret 6. mai 2013 av Wonders
Gjest Adriane Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Jeg skal i utdrikningslag om en måneds tid, og gruer meg litt. Har aldri vært med på det før, og vet ikke hva jeg har i vente. Vi skal lunsje, og så er det noen oppgaver for bruden i sentrum, før vi skal spise middag og på byen. Har dere noen erfaringer? Noen lure tips? Har msn lov å drikke underveis? Er jo ikke lov å drikke på åpen gate. Hva med antrekk? Anonym poster: 53e35185ff74349a52dd86b4dadbc7cb Er det ditt eget utdrikningslag, eller er du gjest? Det har litt å si ang hva du har i vente Men, jeg antar du er gjest. Hvis dere skal tråkke rundt i sentrum av en by noen timer, så ha på godt fottøy, og ha heller med pensko til senere. Det samme gjelder egentlig antrekket. Hvis forloveren ikke har lagt noen føringer i invitasjonen, så ta på fornuftige hverdagsklær til byvandringen (men ikke altfor uformelt), og ha med et "festantrekk" til kvelden - et antrekk du ellers ville brukt om du skulle på middag og ut på byen Ang å drikke underveis: det kan jo hende at alle tar seg noe godt i glasset under lunsjen. Mens dere er på vandring i byen, er det vel i hovedsak bruden som evt skal ha i seg noe alkohol, og det er da forloverens oppgave å administrere dette på et vis. Enten om hun har med noe selv, eller om hun har bedt dere ha med noe, fordekt i vanlige drikkeflasker, termoser eller lignende. Men mitt aller beste råd til deg er: hvis du er usikker på noe, så hør med forloveren. Hun har antakelig sine tanker om meninger om hvordan denne dagen skal være, og er dermed den som kan svare deg best 1
Gjest lisha Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 ha på gode sko til å begynne med, og heller ha med pensko/festklær til senere. om det er noe kleskode, ville jeg spurt forlvoeren om! enkelte bruker å si at f.eks alle skal ha dongribukse og en svart topp, eller alle skal ha matchende tskjorter eller noe, mens andre går i de de vil.. ellers sånn generelt tenker jeg at det kan være greit å ha med i vesken/sekken: *paracet *solbriller *paraply (om værmeldingen er usikker) *desinfiseringsskum til å vaske hendene med *tørkepapir (f.eks sånn klenex i småpakke) *litt sminke til å freshe opp iløpet av dagen kanskje? *plaster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå