Totalya Skrevet 3. april 2004 #1 Skrevet 3. april 2004 Hørte på radioen at TV3 har kjøpt opp et nytt realityprogram. En gjeng men menn skal kjempe om ei dame. Helt til slutt får de vite at hun er en mann... :o
Gjest Fighter Skrevet 3. april 2004 #3 Skrevet 3. april 2004 Synes hele begrepet reality-program er teit, jeg. Er det noe det ikke er så er det virkelighet :o .
Barbie Skrevet 3. april 2004 #4 Skrevet 3. april 2004 :o Nå synes jeg de strekker strikken rimelig langt!
L@dy Skrevet 3. april 2004 #5 Skrevet 3. april 2004 Reality serie fra England ifl Se&Hør....he,he..står at en av deltagerne "brøt ut i tårer og gikk til angrep på produsenten". To deltagere saksøkte selskapet som stod for produskjonen og endte med å få nesten 2 mill kr. hver i erstatning. Jepp,jepp...jeg er oppdatert på sladderfronten.
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2004 #6 Skrevet 4. april 2004 Hørte på radioen at TV3 har kjøpt opp et nytt realityprogram. En gjeng men menn skal kjempe om ei dame. Helt til slutt får de vite at hun er en mann... :o :klø:
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. april 2004 #7 Skrevet 4. april 2004 Jøss :o så det var det det var?! Jeg hørte at det skulle bli skikkelig skandale-TV men at de ville vente med å si hva det var! *gremmes over hva de stakkars mennene får oppleve*
Gjest agurk Skrevet 4. april 2004 #8 Skrevet 4. april 2004 Synes det hørtes knall ut! Er de så dum at de melder seg på så får de bare tåle det som skjer! Endelig ett realityprogram med litt futt i!
Gjest 1111 Skrevet 4. april 2004 #9 Skrevet 4. april 2004 Synes det hørest så hjernedødt og dumt ut at det sikkert blir hysterisk morsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå