Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte på radioen at TV3 har kjøpt opp et nytt realityprogram. En gjeng men menn skal kjempe om ei dame. Helt til slutt får de vite at hun er en mann... :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er så lei disse reality showene :hakeslepp:

Gjest Fighter
Skrevet

Synes hele begrepet reality-program er teit, jeg. Er det noe det ikke er så er det virkelighet :o .

Skrevet

:o

Nå synes jeg de strekker strikken rimelig langt!

Skrevet

Reality serie fra England ifl Se&Hør....he,he..står at en av deltagerne "brøt ut i tårer og gikk til angrep på produsenten". To deltagere saksøkte selskapet som stod for produskjonen og endte med å få nesten 2 mill kr. hver i erstatning. Jepp,jepp...jeg er oppdatert på sladderfronten. :tunge1:

Gjest gjest1
Skrevet
Hørte på radioen at TV3 har kjøpt opp et nytt realityprogram. En gjeng men menn skal kjempe om ei dame. Helt til slutt får de vite at hun er en mann... :o

:hakeslepp: :klø:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Jøss :o så det var det det var?! Jeg hørte at det skulle bli skikkelig skandale-TV men at de ville vente med å si hva det var!

*gremmes over hva de stakkars mennene får oppleve*

Gjest agurk
Skrevet
:hoho: Synes det hørtes knall ut! Er de så dum at de melder seg på så får de bare tåle det som skjer! Endelig ett realityprogram med litt futt i!
Skrevet

Synes det hørest så hjernedødt og dumt ut at det sikkert blir hysterisk morsomt :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...