Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gutten min på 19mnd. har bestandig våknet kl 0500, så lenge jeg kan huske. Det virker som han er lys våken og blid. Jeg tar høyde for tidlige morgener og legger meg i rett tid på kvelden. Egentlig er jeg inneforstått med at det er slik, men om det finnes noen triks, prøver jeg de gjerne ;)

Han legger seg kl 19, sovner greit. Sover dopp ca kl 11 og i 1,5 time :)

Anonym poster: 3e98775d42beb0a43e5c8e7659255c74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjent for å ha små morgenfugler i hus ;)

Både storebror og nå lillesøster var/er morgenfugler. Vesla er nå fire, og kan "glimte" til å sove til halv syv-syv i blant. Ellers tidlig opp. Dette endret seg ikke nevneverdig til tross for at hun etter hvert kuttet ut duppen på dagtid.

Storebror var likedan, men han sov jevnt over mer i løpet av et døgn. Nå er han skolegutt, og kan gjerne slumre til rundt ti i helgene (men det har nå tatt noen år før han kom dit da ;) ).

Jeg skal innrømme at jeg har prøvd det meste... Sist nå en klokke som viser natt-dag, den funka til en viss grad, men så ble den lekt med at vesla og en kompis, så nå funker ikke lyset.

"Heldigvis" for min del er hun så stor nå at hun godt kan være alene oppe i helgene, da ser hun på tv og leker og koser seg. Så får jeg slumret litt, selv om jeg sjelden sover.

Så lenge sønnen din legger seg såpass tidlig, sover på dagtid, og står opp til den tida, så virker det som han får sin tiltrengte sønn (du skriver ingenting om han virker trett og uopplagt, men er han ikke det så får han nok det han trenger). Jeg skulle ønske jeg hadde et magisk triks å gi deg, men jeg har prøvd opptil flere selv, uten hell... Har vel bare innfunnet meg med å ha morgenfugler, og min mor sier at jeg visstnok var akkurat likedan. Tida går fort, før du vet ordet av det har du en stor gutt du må "slite" opp om morgenen (slik som jeg må gjøre nå av og til) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...