Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har verdens beste samboer som har snakket i 6 mnd om å fri. Idag har jeg bursdag og det eneste jeg ønsker meg er et frieri, noe jeg har sagt.

Hvordan kan jeg skjule skuffelsen dersm han ikke frir? Samme hva, så blir alt annet en skuffelse, og jeg vil ikke såre ham!

Anonym poster: 58f880d8ee0c5fc193e61699bc8cafff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nok en slik tråd...

Anonym poster: dc3fed0a9a279649aab25dedafc74d83

Gjest Nefertiti.
Skrevet (endret)

Herregud ... Blir så lei disse evige trådene om sutrete kvinner som griner hvis ikke mannen frir.

Fri sjæl.

Edit: skrivefeil (mobil)

Endret av Nefertiti.
  • Liker 2
Skrevet

Og kvinner som ikke vil fri selv, fordi det er mannens oppgave. Men som ikke legger to pinner i kors for å mase seg til at mannen frir ... Og på toppen av det hele, så lurer de på hvor det ble av romantikken.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville heller at kjæresten hadde fridd ut av del blå, enn å ha maset meg til et frieri.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min sa på nyttårsaften at han hadde planer om å fri til mg i løpet av året som kom. Frieriet kom den 17. desember. I ettertid ser jeg at jeg var heldig som ikke ble besatt av tanken, og så potensielle frieri-situasjoner rundt hvert hjørne (det var både fødselsdag, ferie og jubileum mellom der). Kan du ikke bare slå deg til ro med at han ønsker å fri til deg? Og hvis du synes det blir for lenge å vente er det ingen som hindrer deg i å gjøre det selv :)

Anonym poster: 3d8e95b98a22139ba34994b7de2167fd

AnonymBruker
Skrevet

Er vel bare å late som om du ikke blir skuffet det? Pokerface?

Anonym poster: 4d4189801952d2848efe7d6f434094ed

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skal dere alltid si at kvinnen skal fri selv?? Det er faktisk menn som vil gjøre det på gamlemåteb! Det er ikke det ts lurer på!

Ts: smil og spill lykkelig. Så blir han ikke såret.

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker du å gifte deg med en som du har mast til å fri?

Anonym poster: 6d787a24b59adcbe3cadd3dca7003505

Gjest MamaQuilla
Skrevet

Jeg blir helt matt. Hvor ligger gleden i å presse noen til å fri?

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker du å gifte deg med en som du har mast til å fri?

Er det forskjell fra å tvinge noen til å kjøpe blomstrer for deg?

Anonym poster: 6a08483b405eb1cd2e7d2aceb9479cd9

• Liker 1
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Skjønner ikke dette. Er det ikke bedre og mer gledelig hvis han frir når han selv vil og det kommer fra hjertet enn at du har presset ham til å fri på ett visst tidspunkt??

Gjest MamaQuilla
Skrevet

Hvem gjør det, da?

AnonymBruker
Skrevet

Hva snakker du om? Har aldri tvunget noen til å kjøpe noe som helst til meg.

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Du får gjøre som alle andre som ikke får det de prøvde å sutre seg til: Smil og si tusen takk!

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Han fridde ikke, og jeg takket masse for gaven. Men jeg kjente jeg ble så skuffet.. La meg tidlig ("vondt i hodet") og det er merkel

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Han fridde ikke, og jeg takket masse for gaven. Men jeg kjente jeg ble så skuffet.. La meg tidlig ("vondt i hodet") og det er merkelig mellom oss..

Hvordan kan jeg glemme det og ikke ødelegge denne dagen? Vi skal ut å feire idag, men jeg er bare lei meg, og han merker det er noe, så han blir også lei seg:(

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars fyr som ikke engang skjønner hva han gjør galt :(

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Patetisk, ta deg sammen!

Anonym poster: dc3fed0a9a279649aab25dedafc74d83

Gjest Seajewel
Skrevet

Hvorfor ville du at han skulle fri på akkurat bursdagen din? Selv ville jeg at han skulle ha fridd på en helt annen dag. Ikke jul, ikke påske eller Kristi himmelfartsdag, valentinsdagen, eller noen av de andre dagene som vi allerede har... Gjør det til noe eget, deres eget! Hvis dere skal ut og feire idag, kan det jo hende at hn frir idag. Men hvorfor tvinge frem noe? Bli heller positivt overrasket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...