AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Finnes det kortere foravtaler enn livslang? Som innebærer f.eks. at man avlaster en oppdretter litt eller noe sånt? Jeg har sett det flere ganger da jeg så på hund før, men det er noen år siden. Nå klarer jeg ikke å finne det. Finnes det ikke lenger? Anonym poster: f089eab34a1b382d965fac044c7e2ef1
Portvinpiken Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Fòravtaler pleier vel ikke å være livslange? Alle de avtalene jeg har hørt om så har man hunden til den har fått så og så mange kull, og etter det så er hunden din. Usikker på hvordan det er med hannhunder.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Fòravtaler pleier vel ikke å være livslange? Alle de avtalene jeg har hørt om så har man hunden til den har fått så og så mange kull, og etter det så er hunden din. Usikker på hvordan det er med hannhunder. Nei, men da har du hunden hele livet. Jeg ønsker ikke å ta i mot en valp og så få den overført på meg. Jeg kunne tenke meg alternative løsninger som ikke innebærer dyrebeskyttelsen etc. hvor jeg kan få trene hunden, men kanskje ikke for så lang tid. TS Anonym poster: f089eab34a1b382d965fac044c7e2ef1
Portvinpiken Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 Nei, men da har du hunden hele livet. Jeg ønsker ikke å ta i mot en valp og så få den overført på meg. Jeg kunne tenke meg alternative løsninger som ikke innebærer dyrebeskyttelsen etc. hvor jeg kan få trene hunden, men kanskje ikke for så lang tid. TS Anonym poster: f089eab34a1b382d965fac044c7e2ef1 Norges Blindeforbunds Førerhundskole? Eller ta til deg en omplasseringshund som er godt voksen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå