AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Alt skjedde så fort, vi møtte hverandre, tror vi begge nesten ble forelsket den kvelden. Alt var fint. Plutselig etter kort tid endret alt seg. Hva skjedde? Du hadde aldri tid, jeg skjønner det, vi har begge vårt og masse å gjøre. Det har gått flere måneder nå. Jeg har møtt mange nye menn, mange kjekke menn. Det eneste jeg tenker på er deg, øynene dine, smilet ditt, du er alt jeg vil ha. Kan jeg ikke bare få deg tilbake? Skjønner at jeg gjorde noen feil. Er det i det hele tatt mulig å få tilbake noen? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre uten han, møtt så mange andre, men det er han jeg vil ha. Jeg klarte å gjøre en stor feil, noe jeg aldri burde ha sagt. Jeg ville bare ha han, klarte ikke tenke klart. Jeg savner å ha han i livet. Lurer på hva han tenker. Vet vi kommer til å sees snart. Vi fikk aldri snakket ut om ting. Noen som har vært i lignende situasjon? Hva gjør man? Det er ikke kjærlighetssorg, den er over. Men jeg vil ha han, uansett hva. Angrer på at jeg var så kald og kjip den siste gangen vi møttes. Angrer på hvordan jeg var. Jeg jobbet imot mine egne følelser, ville ikke at han skulle vite hvor mye han egentlig betydde for meg, og hvor mye han betyr for meg enda, jeg er glad i han. Anonym poster: b1170466a8c32f2d6f059bcff86a3233
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Jeg føler meg deg, har det på samme måten og vi er i den samme vennekretsen. Det er nå 6 år siden det skjedde.. *sukk* :frown: Anonym poster: 2ba2b62748f5807c22b87383cfbc97b0
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Jeg føler meg deg, har det på samme måten og vi er i den samme vennekretsen. Det er nå 6 år siden det skjedde.. *sukk* :frown: Anonym poster: 2ba2b62748f5807c22b87383cfbc97b0 Vi er også i samme vennekrets, jeg kommer til å se han snart. Vi har prøvd å unngå å møtes, vet ikke hva han tenker om det som skjedde en gang. Føler at jeg har har et uavsluttet kapittel, noe jeg virkelig trenger å avslutte TS Anonym poster: b1170466a8c32f2d6f059bcff86a3233
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 Kanskje er han i et nytt forhold og vil ikke ha deg. Du avviste han, nå avviser han deg! Slutt å sutre! Anonym poster: 25c078ff0442afb0e9be0c1bb32363bf 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 Jeg tror ikke dette handler så mye om ham, men det som aldri ble noe. Jeg har også en slik i livet mitt, jeg avviste ham og angret. Du kan ikke gjøre så mye annet enn å akseptere at det ble som det ble og gå videre. Anonym poster: 1e6c46eddc3a344aa80c8d172d461f35 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #6 Skrevet 6. mai 2013 Vanskelig. Jeg og er i en litt liknende situasjon og lurer på det samme. Er det i det hele tatt mulig å få tilbake noen? Jeg vet jeg skulle ha klart meg uten, men det er jo ikke jeg har de dypeste ønsker om. Det er henne som er noe. Jeg vet og at hun er min sjelevenn. My better half. Men jeg vet ikke hva hun tenker om meg lengre. Vi fikk heller aldri snakket ut skikkelig, når det ble slutt. Det er muligens derfor jeg føler det som jeg gjør. Men jeg vet ikke. Håper vi møtes snart. Anonym poster: 4b2292f0995e41d084f042369a9a5e68
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #8 Skrevet 6. mai 2013 Kanskje er han i et nytt forhold og vil ikke ha deg. Du avviste han, nå avviser han deg! Slutt å sutre! Anonym poster: 25c078ff0442afb0e9be0c1bb32363bf Jeg vet at han ikke er med noen andre. Jeg avviste han ikke, bare gjorde ikke ting helt riktig. Er ikke snakk om å sutre, men når du virkelig innser hvor mye et menneske betyr for deg er man faktisk villig til å gjøre det meste for å få det tilbake. TS Anonym poster: b1170466a8c32f2d6f059bcff86a3233
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #9 Skrevet 6. mai 2013 Vanskelig. Jeg og er i en litt liknende situasjon og lurer på det samme. Er det i det hele tatt mulig å få tilbake noen? Jeg vet jeg skulle ha klart meg uten, men det er jo ikke jeg har de dypeste ønsker om. Det er henne som er noe. Jeg vet og at hun er min sjelevenn. My better half. Men jeg vet ikke hva hun tenker om meg lengre. Vi fikk heller aldri snakket ut skikkelig, når det ble slutt. Det er muligens derfor jeg føler det som jeg gjør. Men jeg vet ikke. Håper vi møtes snart. Anonym poster: 4b2292f0995e41d084f042369a9a5e68 Høres akkurat ut som meg det der. Irriterer meg at jeg ikke fikk nok tid å snakke ut med han! Hva skjedde med dere? Sees dere noen gang? Vi har mange felles venner, så må møte han snart. Vet bare ikke hva jeg skal si, men vil si noe til han. Vil jo så gjerne ha han tilbake. TS Anonym poster: b1170466a8c32f2d6f059bcff86a3233
Gjest Londra Skrevet 6. mai 2013 #10 Skrevet 6. mai 2013 Det er mulig å komme tilbake til hverandre igjen! Prøv å avtale et møte og fortell alt. Ellers kan noe fint kanskje aldri skje. Eller du vil angre resten av livet for at du ikke tok sjansen. Er mange forhold som har vært litt slik i starten;) vi er litt slik, misforståelser og feighet. Men nå er vi gift og har barn. Mannen i mitt liv! Vi har det kjempefint sammen:)
Gjest Londra Skrevet 6. mai 2013 #11 Skrevet 6. mai 2013 Ps: med ærlighet kommer man langt! Prøv å tenk litt stort når du treffer han/ringer. F.eks overbevis deg selv at du lever bare en gang, grip dagen osv, prøv å ha et slags fokus så du klarer å være ærlig og ekte. Vær positiv!
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #12 Skrevet 6. mai 2013 Ps: med ærlighet kommer man langt! Prøv å tenk litt stort når du treffer han/ringer. F.eks overbevis deg selv at du lever bare en gang, grip dagen osv, prøv å ha et slags fokus så du klarer å være ærlig og ekte. Vær positiv! Takk for gode svar! Dette gir faktisk mening. Jeg vet jeg kommer til å se han ganske snart, tenker å spør om å få snakke litt med han alene, så fortelle hvordan jeg har det og hva jeg føler. Skal også fortelle hvor lei jeg er meg for tingene jeg sa og de feilene jeg gjorde! Det er veldig sant, jeg vet jeg kommer til å angre, hver eneste dag jeg ser han. Det går ikke for meg å glemme han, har aldri møtt en sånn fyr før, har hatt kjærester før, men aldri følt det samme. Det er en deilig følelse å ha et menneske som betyr så mye, vil ihvertfall ha han i livet, som venner om ikke annet Anonym poster: b1170466a8c32f2d6f059bcff86a3233
Gjest Londra Skrevet 6. mai 2013 #13 Skrevet 6. mai 2013 Takk for gode svar! Dette gir faktisk mening. Jeg vet jeg kommer til å se han ganske snart, tenker å spør om å få snakke litt med han alene, så fortelle hvordan jeg har det og hva jeg føler. Skal også fortelle hvor lei jeg er meg for tingene jeg sa og de feilene jeg gjorde! Det er veldig sant, jeg vet jeg kommer til å angre, hver eneste dag jeg ser han. Det går ikke for meg å glemme han, har aldri møtt en sånn fyr før, har hatt kjærester før, men aldri følt det samme. Det er en deilig følelse å ha et menneske som betyr så mye, vil ihvertfall ha han i livet, som venner om ikke annet Anonym poster: b1170466a8c32f2d6f059bcff86a3233 Det er en god følelse å få sagt det, få det ut av hodet ditt, uansett resultat. Mitt inntrykk er at menn liker direkte og ærlige kvinner, ikke så mye mellom linjene. Tiltrekkende egenskap:) Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #14 Skrevet 6. mai 2013 Høres akkurat ut som meg det der. Irriterer meg at jeg ikke fikk nok tid å snakke ut med han! Hva skjedde med dere? Sees dere noen gang? Vi har mange felles venner, så må møte han snart. Vet bare ikke hva jeg skal si, men vil si noe til han. Vil jo så gjerne ha han tilbake. TS Anonym poster: b1170466a8c32f2d6f059bcff86a3233 Ja, jeg også har tenkt mye på hvorfor vi bare ikke snakket sammen. Og det er jo litt irriterende, når det er så lite å gjøre med det nå. Tror jeg. HVA som skjedde med oss? Det skjedde så mye på en gang at jeg vet ikke hva som spilte noen rolle og ikke. Det resulterte i hvert fall med 'The perfect storm' og vi gikk fra hverandre. Løp nesten. Alenetid med ham tror jeg hørtes ut som en god plan. Fortell han var du føler og tenker. Og la han fortelle hva han føler og tenker. Hvem vet hvordan det går. Jeg vet at hvis jeg hadde fått alenetid med henne, aner jeg ikke hvordan det hadde gått. Jeg tror ikke jeg ville klart å ligge noe lokk på følelsene mine og hvis alt hadde blusset opp igjen på nytt, tror jeg kanskje jeg ville hatt en mulig risiko for å få hjerteinfarkt. Det var så mye følelser for henne. Hun var alt. Jeg vet jeg også ville ha angret så grådig hver gang jeg hadde sett henne. Jeg var en skikkelig god dritt mot henne. Og vi og har massevis av fellesvenner. Sikkert flere nå enn vi hadde da. Har likevel ikke møtt på hverandre så ofte av den grunn da. Er litt enig med deg, vedr. å ha vedkommende i livet i hvert fall som en venn, om ikke annet. Anonym poster: 4b2292f0995e41d084f042369a9a5e68
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #15 Skrevet 6. mai 2013 Å ha personen som venn dersom en hadde et turbulent forhold er sjelden en god ide. Gå for alt eller ingenting. Er det sannsynlig at han vil ta deg tilbake i det hele tatt? Hvordan og hvem endte forholdet? Anonym poster: 6e91efd9914d002b0c0f5ce7ac63600e 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #16 Skrevet 6. mai 2013 Å ha personen som venn dersom en hadde et turbulent forhold er sjelden en god ide. Gå for alt eller ingenting. Er det sannsynlig at han vil ta deg tilbake i det hele tatt? Hvordan og hvem endte forholdet? Anonym poster: 6e91efd9914d002b0c0f5ce7ac63600e 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #17 Skrevet 6. mai 2013 Ja, nei, jeg er så enig. Gå for alt eller ingenting. Vinner ikke jackpotten uten å gå all-in ! Anonym poster: 4b2292f0995e41d084f042369a9a5e68 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #18 Skrevet 6. mai 2013 Avtal å møt han, fortell han hvordan du har det, vær ærlig med deg selv og han. Hvis han har det likt for deg vil han akseptere det, og dere kan kanskje forsette på det dere startet:) skjønner hvordan du har det, hvis du selv vil prøve så prøv, går det ikke så går du videre og legger ballen død. Ingen kan svare på om det er riktig eller galt, men noen ganger så kan man ikke la noe være uprøvd eller ugjort og da synes jeg man skal gjøre det. Det kjipeste må være å se tilbake om 10 år når det kanskje alikevel er forsent, og angre på at man ikke var ærlig mot sine følelser og prøvde. -TS Anonym poster: 1e4f6284e9ad97c79d84595feca8b5c9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #19 Skrevet 6. mai 2013 nei gud, skrev TS:P haha har en egen tråd her, så gjorde det av ren vane, jeg er IKKE TS:P Anonym poster: 1e4f6284e9ad97c79d84595feca8b5c9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #20 Skrevet 6. mai 2013 Ja, jeg også har tenkt mye på hvorfor vi bare ikke snakket sammen. Og det er jo litt irriterende, når det er så lite å gjøre med det nå. Tror jeg. HVA som skjedde med oss? Det skjedde så mye på en gang at jeg vet ikke hva som spilte noen rolle og ikke. Det resulterte i hvert fall med 'The perfect storm' og vi gikk fra hverandre. Løp nesten. Alenetid med ham tror jeg hørtes ut som en god plan. Fortell han var du føler og tenker. Og la han fortelle hva han føler og tenker. Hvem vet hvordan det går. Jeg vet at hvis jeg hadde fått alenetid med henne, aner jeg ikke hvordan det hadde gått. Jeg tror ikke jeg ville klart å ligge noe lokk på følelsene mine og hvis alt hadde blusset opp igjen på nytt, tror jeg kanskje jeg ville hatt en mulig risiko for å få hjerteinfarkt. Det var så mye følelser for henne. Hun var alt. Jeg vet jeg også ville ha angret så grådig hver gang jeg hadde sett henne. Jeg var en skikkelig god dritt mot henne. Og vi og har massevis av fellesvenner. Sikkert flere nå enn vi hadde da. Har likevel ikke møtt på hverandre så ofte av den grunn da. Er litt enig med deg, vedr. å ha vedkommende i livet i hvert fall som en venn, om ikke annet. Anonym poster: 4b2292f0995e41d084f042369a9a5e68 Haha, herregud, din historie er skremmende lik min! Altså denne fyren var heller ikke så snill mot meg. Kan jeg få spørre hvor du bor hen i landet? Vi har nok også fått flere felles venner den siste tiden. Nesten så jeg skulle ønske du var han nå. Men sjansen er for liten. Hadde det bare vært han som følte det slik. Gjorde hun noe dritt mot deg da? Vet faktisk akkurat hvordan du har det Anonym poster: b1170466a8c32f2d6f059bcff86a3233
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå