Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min har hatt en krangel som resulterte i at hun ikke stoler på meg mer. Hun vil at jeg skal gjøre/vise noe med en gang, slik at hun har tillit til meg igjen. Problemet mitt er at jeg ikke vet hvordan jeg skal gjøre det? Tillit er ikke noe man oppnår på 5 min. Så er det noen her som har tips/råd til hva jeg skal gjøre, for å ordne dette? Trenger sårt hjelp...

Anonym poster: 33969140c9232c29cef6281d20629a44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva ligger bak dette? Litt enklere å gi råd dersom man vet hva slags tillittsbrudd det er snakk om:)

Anonym poster: 43db2f70352e8e8d671b9fe4adafe813

• Liker 2
Skrevet

Det er jeg som ikke har klart å holde ting jeg har lovet henne, med tanke på forholdet.

Jeg har lovet forskjellige ting jeg IKKE skulle gjøre igjen. Jeg hadde lovt henne å aldri å snakke om å gå fra henne pga. Vi krangler, men i denne krangelen så klarte jeg å gjøre det :(

Jeg har ikke vært utro eller noe sånt, det er jeg som har oppført meg dårlig mot henne å ikke holdt enkle lovnader...

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Det eneste du kan gjøre er vel å begynne å holde det du lover, samt aldri love noe du ikke kan holde.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer å holde tingene jeg lover egentlig, har egentlig brutt de i sinne og frustrasjon... Noe som er feil og urettferdig gjort mot henne. Hun sier det ikke er godt nok å bare gjør det, for da bruker jeg tiden til hjelp. Hun vil ha noe som viser tillit med en gang. Jeg har tenkt litt på å ta henne med, der jeg kjøper en ring som hun liker, som jeg kan bruke hver dag, som et symbol på min tillit til henne. Er det noen bra ting å gjøre?

Skrevet

Det er en veldig fint ting å gjøre, men husk at du ikke kan kjøpe tilliten hennes. :-) Det gjelder bare å vise at du ikke gjør samme feilene igjen og at du er til å stole på.

Gjest Faerunpedia
Skrevet (endret)

Hvis dette kun handler om ting du sier i affekt, har det vel ikke så mye med tillit å gjøre, men mer med at du sårer henne i krangler. Det kan jo være at hun er urimelig her, men ellers må du prøve å jobbe med deg selv, tenke over hva du sier også når du er sint. Dette er ikke noe du kan endre over natten, og det bør du forklare henne.

Endret av Faerunpedia
AnonymBruker
Skrevet

Det dere svarer er akkurat det jeg tenker selv og. Føler meg bare veldig rådvill på hva jeg kan gjøre med en gang, som på en måte hadde vist at jeg vil forandre meg og vil holde ting jeg lover.

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Nå skal jeg si noe som kan virke litt barnslig her. Men typen og jeg hadde samme problem, begge sa maaasse som vi ikke hadde tenkt gjennom, og som vi såret hverandre med.

Da begynte vi med et "kodeord" som betydde at NÅ roet begge seg ned, tok situasjonen på alvor og at man var forsiktig med hva man sa. Hvis den ene brukte ordet, så skjønte den andre at nå måtte man ta seg sammen hvis det ikke skulle skli heeeelt ut igjen!

Det fungerte helt ypperlig for oss, håper det kan gjøre det for dere også!

(og et lite tips; første steget ditt nå er å virkelig la henne få vite hva du føler. Ikke bare "jeg er glad i deg", men virkelig hva hun betyr for deg. Skriv det gjerne ned hvis det er lettere. Hvis hun er vant til å høre dine trussler om å slå opp, så trenger hun VIRKELIG å høre at du bare vil ha henne og at dere skal ordne opp i dette nå! :D Ring er vel og bra, men det viktigste er at hun ikke er usikker på hva du føler:) )

LYKKE TIL! :D

AnonymBruker
Skrevet

Vi har på en måte ordnet opp, vi har or sammen og er sammen hver dag nå og. Hva synes dere jenter om at jeg kjøper en bunke med roser + en som er av plast. Så gir jeg dette til henne og sier at jeg kommer til å elske og gi henne tillit til den siste rosen dør. Poenget mitt da er at den siste rosa aldri kommer til å dø...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...