Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #1 Skrevet 3. april 2004 Inspirert av linken hvor det var spørsmål om jenter egentlig liker å få blomster; Hva liker gutter å få om de skal få en oppmerksomhet som overrasker? Hva skal jeg finne på for å fortelle HAN at jeg setter STOR pris på ham?
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #2 Skrevet 3. april 2004 tja....det er jo veldig forskjellig fra person til person. men jeg synnes du burde gi noe du hvet han liker. eller så kan du bare kjøpe noe på inpuls og da blir han sikkert overasket men da blir det kanskje kjedelig om han ikke liker det.
Gjest Pet Skrevet 3. april 2004 #3 Skrevet 3. april 2004 God hjemmelaget mat og bakst! Veien til mannens hjerte går via magen, vet du.
Barbie Skrevet 3. april 2004 #4 Skrevet 3. april 2004 Kommer jo litt ann på hvor mye tid og penger du har tenkt å legge i det. Min mann setter pris på små, søte lapper i nistepakka. At jeg overrasker han med hans favorittmåltid. Det hender jeg skriver lange kjærlighetsbrev til ham, og legger ved søte "Jeg-elsker-deg-bamser". Klissete, synes sikkert mange, men min gubbe er kjempe-romantisk. Han vil faktisk mye heller ha slike små overraskelser i hverdagen, enn dyre gaver. Som du ser, så trenger det ikke koste all verden.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #5 Skrevet 3. april 2004 Jeg har tenkt å kjøpe et stort påskeegg som jeg fyller med litt forskjellig. En fin boxer, sjokolade, bamse og litt forskjellige ting. Trenger ikke koste all verden nei... men en liten oppmerksomhet ønsker jeg å gi han - fordi han gjør meg så ufattelig lykkelig!
moonmood Skrevet 4. april 2004 #6 Skrevet 4. april 2004 Det behøver ikke være store greiene. Selv er jeg ikke så gira på ting. Det kan nok være forskjellige fra mann til mann. Jeg vet om folk jeg kjenner som bare må ha noe(utstyr til pc'en, bilen osv) og hvis du kjøpte det til de ville de nok bli veldig glad. Men, skulle du ha gjort noe for meg, så ville det være noe vi begge kunne dele på. Du kunne ha planlagt en overraskelsemiddag, fest, tur på ski, tur i skjærgården, i båten, i bilen(??) med god mat og drikke. Eller hva med å leie en hytte for en helg? Å dele opplevelser er så mye bedre enn å levere fra seg ting som bare blir stående i hylla eller lagt i skapet. Opplevelsen skjer bare der og da, men den bevares så mye lengre og den skaper noe mye mer slitesterkt mellom de som deler den. Det er i alle fall en del av mine tanker. Det er også veldig hyggelig å få personlige brev og/eller dikt som snakker fra hjertet. osv. osv.
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #7 Skrevet 4. april 2004 Takk - det var fine tips fra en mann.... Tar imot flere tips fra dere menn... Har planlagt en deilig middag, stearinlys osv nå i påsken! Vet han blir glad for det. Gleder meg masse
Gjest Rhesus Skrevet 6. april 2004 #8 Skrevet 6. april 2004 Inspirert av linken hvor det var spørsmål om jenter egentlig liker å få blomster; Hva liker gutter å få om de skal få en oppmerksomhet som overrasker? Hva skal jeg finne på for å fortelle HAN at jeg setter STOR pris på ham? Gutter liker og suge tær
Gjest Coolaid Skrevet 7. april 2004 #10 Skrevet 7. april 2004 Det er jo veldig kjekt å bli overrasket med en deilig matpakke med noe godt på. Da kan man sitte på jobben og glede seg over hvor snill ens kjære har vært. Og så er det slik at matpakke som er smurt av noen du er glad i smaker ekstra godt. Ellers er det veldig kjekt å komme hjem fra jobb og få vite det at din kjære har skaffet barnevakt til ungene slik at man kan finne på noe kjekt sammen.....bare en liten matbit for to?...... 8)
PREDATOR Skrevet 9. april 2004 #11 Skrevet 9. april 2004 Hvis jeg skulle fått en koselig overaskelse av min kjære, så hadde jeg ønsket meg en romantisk kveld der det bare var meg og henne. Først kansje en romantisk middag med levende lys og pen musikk Så kansje en god film som begge liker mens vi fordøyer den gode middagen, med masse snop og intim kontakt... Etter det så drar vi gardinene igjen og gir hverandre en deilig massasje med masse olje og annet stæsj... Hadde satt mere pris på sånne ting enn materielle ting jeg da... Kansje det bae er meg men.....
Gjest pace Skrevet 10. april 2004 #12 Skrevet 10. april 2004 Kjøp/gjør noe morro Kjøp/gjør noe romantisk Vær med å spille sammen oss for en gangs skyld Kjøp noe vi vil ha, men som vi typisk alltid glemmer å kjøpe Lag noe selv, til oss Vær ekstra gutte-kul for en dag Vær ekstra jentete for en dag Overask oss tja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå