Gå til innhold

Forelsket i en muslim

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har klart å forelske meg i en muslim. Jeg er en helt vanlig norsk jente, som er ateist. Er det noen her som har erfaring med å være sammen med en muslim, som ikke er muslim selv?

Anonym poster: adcc61bc2c605d6e716fb1a88f086d49

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke ha helt sunne verdier.

Anonym poster: 2fbe28c2629f5b271a8b25162d68a9f5

• Liker 3
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg er ateist, var samboer med en muslim i 6 år. Han drakk imidlertid alkohol etc, var liberal og "vestlig i tankegangen." At det ble slutt hadde ingenting med hans kultur/religion å gjøre. Det er umulig å gi et generelt svar på dette. Hvordan er verdiene hans? Respekterer han deg som du er eller prøver han å forandre deg? Er det stor forskjell mellom deres verdier? Forøvrig fins det en tråd her inne om dette, husker ikke hva den heter, men noe liknende din tittel.

AnonymBruker
Skrevet

Har en muslimsk kompis som er ganske vestlig av seg, han drikker og røyker, og har respekt for kvinner. Men jeg vet ikke hvordan det hadde vært å være i et forhold med han. Men han har hatt noen forhold med norske kvinner siden vi ble venner og de forholdene varte ikke (vet ikke hvorfor), og så fant han ei fra hjemlandet sitt og de forlovet seg ganske fort og skal gifte seg snart. Så jeg tipper at han er mer opptatt av hjemlandet sitt enn jeg trudde.

Anonym poster: 2013659c5196da78d73265d05bb8b628

AnonymBruker
Skrevet

Vær ytterst forsiktig. For mange muslimer betyr ære alt. Er mange tragiske hendelser pga. det.

Anonym poster: 31e2ac2b17320275ab9b33a72dd8d32f

• Liker 2
Skrevet

Du kan ikke ha helt sunne verdier.

Anonym poster: 2fbe28c2629f5b271a8b25162d68a9f5

Sopphue.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er lagd 500 tråder om dette allerede. Bruk søkefunksjonen.

Anonym poster: fd9495e266421e3f5406e8ef1985dce6

Skrevet

Det kommer an på hvilket opprinnelsesland han har. De fleste muslimer er helt ok, det er de ekstreme vi leser om i media. Dog, noen land skiller seg ut, det har nok mere med kultur å gjøre, sånn som Somalia for eksempel. Bruk sunn fornuft og lytt til deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...