Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg holder på å dater en, som jeg tror jeg liker ganske. Han har et helt utrolig vennelig vesen, og han har et veldig pent annsikt. (Smart, morsom og alt det der)

Meeen, klærne hans ser ikke ut. Han er snart ferdig med doktorgraden sin, så det er ikke det at han ikke har penger til å kjøpe seg klær eller noe. Men, det er ikke noe som han bryr seg om.

Han, holder også på å mister hår, men har ikke barbert bort håret på hodet. Hehe huff :P

Han er helt klart kjæreste materielle, og han er veldig interessert, og vi har det veldig gøy sammen, og gode samtaler.

Men, noe som desverre får meg til å virkelig tenne på noen, er klær og en bra stil. Det må altså ikke være noe super trendy eller noe sånt. Men, jeg setter pris på at man bryr seg og ser fresh ut.

Hvordan gjør man det her ? Og kan man gjøre noe med det ? :-/

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør han bare, om du kan style han litt.

Han synes sikkert bare det er kjekt det, hvis det er satt av tid for det.

Denne holdingen din er ganske kjent da.

Og man ser ofte gutter rundt om som helt klart ikke har hatt noe å si på hva han går med.

Da synes jeg det er gått for langt for min del hvert fall.

Jeg skulle hatt en saying i det selv og. Utover det, er det bare kult å oppgradere garderoben litt da. :)

Anonym poster: a2fef569f84b45325d29247642c0165b

Skrevet

Ja, jeg tror nokk du har rett der. Han er utrolig snill å hyggelig. Og med tanke på at han ikke bryr seg så fryktelig mye om det selv, så tror jeg han hadde gått med på det. Meen, hvor lenge må man ha datet for å nevne/spørre om det ?

Og bare et annet spml. Når syns du/dere man kan kysse en kar altså hvor mange dater ca`ish ?

Veeeldig kjekt forum. Viste ikke om det her jeg. Hehe :P Slipper man å plage alle vennene sine med alt det jeg lurer på hele tiden :P hehe :D

AnonymBruker
Skrevet

Åja, dere er ikke kommet lengre nei. Burde ikke ha hastet dette så grådig da altså.

Det kan sende veldig miksede signaler om du begynner å mase om den type ting så tidlig.

La det gå hvert fall et halvt år før du tenker på å ta det opp. Tenker jeg.

Du må jo gi inntrykk for at det er HAM du liker, og ikke en du tror han kan være for deg.

Og joda, er et greit forum. Farlig avhengighetsskapende da.

Anonym poster: a2fef569f84b45325d29247642c0165b

Skrevet

HÆ? et halvt år? nei, deeeet går ikke, hehe.. Det mener jeg virkelig.. Det er såppass "ille" i hodet mitt, at han ikke bryr seg om klær at det. Må enten gå ann å spørre eller droppe å date, en potensielt drømme mann. Jeg, tenner og blir tilltrukket av smarte,morsomme, dyktige karer som har stil. Og han har det andre ++++++++ men ikke stil. Til hans unnskylding også, så har han jobbet veldig,veldig,veldig mye de siste 4åra.

Men, han er veldig pen, og jeg ser alt av potensialet som er der. Men, jeg ser også klærne hans :P Aaaah guuud jeg hører at det høres helt forferdelig overfladisk ut. Men, jeg kan desverre ikke noe for at jeg legger veldig godt merke til det...

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tror nokk du har rett der. Han er utrolig snill å hyggelig. Og med tanke på at han ikke bryr seg så fryktelig mye om det selv, så tror jeg han hadde gått med på det. Meen, hvor lenge må man ha datet for å nevne/spørre om det ?

Og bare et annet spml. Når syns du/dere man kan kysse en kar altså hvor mange dater ca`ish ?

Veeeldig kjekt forum. Viste ikke om det her jeg. Hehe :P Slipper man å plage alle vennene sine med alt det jeg lurer på hele tiden :P hehe :D

Er ikke noe svar på antall dater før man kysser noen. Her var det sex og hele pakka på første date, for alt klaffet og vi hadde en helt fantastisk kjemi.

Så jeg ville ventet til dere ihvertfall kommer så langt at dere har hatt sex og at du kanskje vil inn i et forhold med han før du begynner på dette med klær. Kan ha noe med menn at de føler at de ikke vil bli helt forandra heller av ei dame man ikke engang har kyssa.

For min del så var det ikke før vi hadde datet i 3 mnd at han virkelig åpnet seg for meg og fortalte meg hva han ikke likte med seg selv osv, og jeg venta til da med at jeg hjalp han. Han har heldigvis en god stil, men jeg kjøper diverse andre ting som hårkur osv til han, for han har tørt hår og har ikke peiling på hårkurer og sånt selv. :)

Anonym poster: d09c0e7410be7282fdd8794cb11815ae

• Liker 1
Skrevet

Heheh ja, jeg har ikke tenkt å prøve å endre garderoben hans (eller barbere "håret" hans) før vi har kommet så langt at vi har hatt sex :P

Men, skal man liksom bare si. "Hey beklager men jeg liker ikke noen av klærne dine, kan vi dra på shopping, pretty pleas ? " hehe :P Jeg møtte han gjennom nette. Jeg hadde nok mest sannsyneligvis ikke kommet til å pratet så fryktelig mye med han om vi hadde møttes ute på byen eller noe.

Så jeg har ikke vært borte i en slik situvasjon før.

Skrevet

Jeg har gjort dette flere ganger jeg, og tatt det så tidlig som mulig. Men nå har jeg ett yrke som gjør at jeg kan tulle med det og si at "du får jo mer sjans på damene hvis du oppgraderer deg litt" i tillegg til 15 år fra klesbransjen i baklomma som gjør at de stoler på at jeg vet hva jeg holder på med. Jeg tror det er viktig å ta det med en spør og ikke sette det som et krav for å fortsette å date han. Hør om han ikke har lyst til å fornye seg litt og si at du hadde blitt den damemagneten hvis du hadde barbert deg! De flotte øynene dine ville komme sååå mye bedre frem.. eller noe i den duren..

AnonymBruker
Skrevet

Min store drøm er at kjæresten skal ta full kontroll over stilen min. Hadde gjort livet mitt så mye lettere. Bare styr alt, hvordan skal håret være, hvilke klær skal jeg bruke når og med hva, hvordan skal skjegget være... Hadde vært konge.

Anonym poster: 4246a184100593a5dc47faeced6fb560

• Liker 1
Skrevet

Vent en uke eller to så spør om dere ikke shal ha en shopping date der du lover han en makeover eller noe, selv hadde jeg satt pris på tilbakemelding på min "stil" å hadde nok byttet klær uten stor protest haha :)

Skrevet (endret)

Herregud, kvinnfolk sier jeg bare. Dere er noen rare dyr hehe

Men det er jo forsåvidt praktisk for mannen forutsatt at dama har god smak og klarer å se hva man kler og ikke.

Når hun kjøper/anbefaler noe som er mote/hun liker MEN som man faktisk ikke kler og/eller føler seg komfortabel i så er det katastrofe.

Endret av Steinar40
AnonymBruker
Skrevet

Min store drøm er at kjæresten skal ta full kontroll over stilen min. Hadde gjort livet mitt så mye lettere. Bare styr alt, hvordan skal håret være, hvilke klær skal jeg bruke når og med hva, hvordan skal skjegget være... Hadde vært konge.

Anonym poster: 4246a184100593a5dc47faeced6fb560

Hei der, kvinne.

Anonym poster: 0d63bfd5459773e13722b73f7481c85d

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg holder på å dater en, som jeg tror jeg liker ganske. Han har et helt utrolig vennelig vesen, og han har et veldig pent annsikt. (Smart, morsom og alt det der)

Meeen, klærne hans ser ikke ut. Han er snart ferdig med doktorgraden sin, så det er ikke det at han ikke har penger til å kjøpe seg klær eller noe. Men, det er ikke noe som han bryr seg om.

Han, holder også på å mister hår, men har ikke barbert bort håret på hodet. Hehe huff :P

Han er helt klart kjæreste materielle, og han er veldig interessert, og vi har det veldig gøy sammen, og gode samtaler.

Men, noe som desverre får meg til å virkelig tenne på noen, er klær og en bra stil. Det må altså ikke være noe super trendy eller noe sånt. Men, jeg setter pris på at man bryr seg og ser fresh ut.

Den eneste stylingen han eventuelt skulle trenge - måtte i tilfelle være:

http://www.zazzle.co...409159791535574

Anonym poster: 83141b6d88111c49da82b325a8f1ff70

Anonym poster: 83141b6d88111c49da82b325a8f1ff70

Gjest extra
Skrevet (endret)

ALARM! ALARM! ALARM!

Hva blir det neste når dere har blitt sammen? Du dumper vel han når han likner på det mentale bildet du har, og han ikke lenger er unik.

Har han selvrespekt så takker han nei og setter grenser allerede nå. Ønsket om endring må komme fra han. Du kan i beste fall hinte om klesstil, men han er den som må innse behovet. Erkjent mangel -> motiv -> motivasjon for endring.

Når kvinner snakker om pusekatter av menn så er det nettopp slike saker som skaper de. Han setter grense nå om han skal være den mannen han er.

Simple as that!

Endret av extra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...