Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir litt irritert på kjæresten min nå. Han har møtt vennene mine og vi finner av og til på ting sammen. Men jeg har ikke møtt noen av vennene hans! Jeg har spurt om jeg kan møte de, men han virker ikke så interessert og sier at han synes det er greit å ha noen venner han kan være med uten at jeg hele tiden må være til stede. Jeg har prøvd å forklare han at jeg synes det er kjekt å møte de og vite litt hvordan de er osv. Jeg mener jo ikke at jeg skal være med de hver gang han skal. Hvordan kan jeg få han til å endre mening?

Vennene hans virker som noen hyggelige typer når han snakker om de, så jeg tror ikke det er noen ordentlig grunn til hvorfor jeg ikke skal møte de.

Anonym poster: f88e65b7eff324dbcab4e6b40125fc47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at han skjuler noe? lar han deg feks se mobilen hans? facebook? er dere kjærester der?

Anonym poster: 128736beaae2ceeaf2c7a1fafb997d07

AnonymBruker
Skrevet

har han en annen dame? jeg fikk ikke møte eksen min sine venner. fant nemlig ut han hadde en annen dame hele tida...

Anonym poster: 5aac83b90da66ef4753e9779233baa07

AnonymBruker
Skrevet

ts

vi er kjærester på facebook, og jeg kan sjekke mobilen og facen hans når jeg vil

Anonym poster: f88e65b7eff324dbcab4e6b40125fc47

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du bare skal slutte å mase om det? Så får han vise deg vennene hans når han føler for det. :)

Anonym poster: cacf1f2faa48692dbcdafc553626b67f

AnonymBruker
Skrevet

Han er flau over deg.

Anonym poster: ce0c7f19ab881ceb4d320dc4d4e6e147

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vennene hans er fra et skikkelig dårlig miljø, og kanskje kjæresten din er redd for at du ikke vil la han henge med de, når du ser hva slags folk de er..

Eller kanskje de bare er dødsteite og umodne, og at han egentlig er litt flau over dem.

Kanskje han er redd du skal få et annet inntrykk av han, når du møter vennene hans.

Anonym poster: b4d6433d78b1a732a9122b1efce9f5cf

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det skyldes sikkert at han oppfører seg ganske annerledes med deg og deres omgangskrets enn hva han gjør med sine egne kompiser (han har kanskje en annen rolle i den gjengen). Så hvis du og de skal treffes så må han gi opp en del av seg selv og bare sitte igjen med den han er med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...