AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 bare for å ha alt klart: jeg forguder kjæresten min han er virkelig den mest fantastiske personen jeg har møtt og jeg er stormforelsket! ikke noe spesielt negativt, men hvordan kan jeg hinte frem til å få blomster? vi har vært sammen 1 år, og jeg skulle bare så inderlig ønske å fått blomster, ikke kjøpe dem selv <3 huff dette er bare en ørliten detalj.... men vil spørre om råd Anonym poster: 6162a8839c85ddaff5e23eb4e33c4688
happiest Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Du kan jo prøve deg på å snakke om at blomstene snart har visnet eller at du har lyst på noen nye, kanskje han tar hintet
Armitage Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 bare for å ha alt klart: jeg forguder kjæresten min han er virkelig den mest fantastiske personen jeg har møtt og jeg er stormforelsket! ikke noe spesielt negativt, men hvordan kan jeg hinte frem til å få blomster? vi har vært sammen 1 år, og jeg skulle bare så inderlig ønske å fått blomster, ikke kjøpe dem selv <3 huff dette er bare en ørliten detalj.... men vil spørre om råd Anonym poster: 6162a8839c85ddaff5e23eb4e33c4688 Slutt med hintingen og si rett ut at du skulle ønske han kunne finne på noe romantisk til årsdagen deres. Si at du hadde satt pris på blomster. Skjønner jo det at man ofte skulle ønske at kjæresten kom frem til slike ting selv. Men folk kan ikke lese tanker og skjønner ikke at det er forventninger hvis man ikke sier det rett ut. Så neste gang, kanskje han finner på noe helt på egen hånd for da vet han at det er noe du setter pris på.
Gjest jente 21 Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Eller du kan fortelle om typen til venninnen din som overrasket henne med blomster, og hun ble såååå glad og det var så snilt gjort av typen hennes osv osv.. kanskje han tar hintet!
Gjest Stronger Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Kjøp blomster til han og si "neste gang er det din tur å kjøpe til meg" 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Eller du kan fortelle om typen til venninnen din som overrasket henne med blomster, og hun ble såååå glad og det var så snilt gjort av typen hennes osv osv.. kanskje han tar hintet! Hvorfor denne hintingen hele tiden? God kommunikasjon er det som gjør et godt forhold. Alle gutter jeg kjenner sier de hater at jenter hinter fremfor å si ting rett ut. Anonym poster: cd5409a7f1ee7d612709508703d8c88d 3
Topplue Skrevet 5. mai 2013 #7 Skrevet 5. mai 2013 Slutt å hint, og si det heller rett ut! Om du synes det er for flaut å være ærlig, skriv det på en lapp.
Zess Skrevet 5. mai 2013 #8 Skrevet 5. mai 2013 Jeg har sagt det rett ut til kjæresten flere ganger. Med det har jeg klart å score èn bukett på 2 1/2 år, juhuuu! Et annet tips er jo å bare sende ham linken til denne tråden. Hm, det tror jeg sannelig jeg skal gjøre til kjæresten min. 4
Avalon Skrevet 6. mai 2013 #9 Skrevet 6. mai 2013 Slutt å hint. Si det rett ut, du ønsker å få blomster av han. Enkelt og greit.
mlilja Skrevet 6. mai 2013 #10 Skrevet 6. mai 2013 Jeg har sagt det rett ut til kjæresten flere ganger. Med det har jeg klart å score èn bukett på 2 1/2 år, juhuuu! Et annet tips er jo å bare sende ham linken til denne tråden. Hm, det tror jeg sannelig jeg skal gjøre til kjæresten min. Haha, samme her. Og den kostet 10 kroner på ica.. Prislappen var på, og de var begynt å visne 1
LillaFrosk Skrevet 6. mai 2013 #11 Skrevet 6. mai 2013 "Hei kjære. Jeg liker blomster, og hadde satt veldig pris på å bli overrasket med noe slikt en gang. Glad i deg!" 1
dobri123 Skrevet 6. mai 2013 #12 Skrevet 6. mai 2013 Si det rett ut! Det lærte jeg selv her. Jeg hintet og hintet frem til jeg sa: Det hadde vært koselig med blomster! Han kom med sjokolade og blomster!
super-ida Skrevet 6. mai 2013 #13 Skrevet 6. mai 2013 Jeg sier rett ut "kanskje du skulle gå å kjøpe blomster til meg idag" Og da gjør han jo som han blir bedt om hihihi! Men han overrasker også iblandt, uten at jeg har bedt om det 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #14 Skrevet 6. mai 2013 Ikke for å være nedlatende men syns dere virkelig at det er romantisk å be noen gå og kjøpe blomstrer for dere og så kommer de med blomstrer? Anonym poster: 9f72e46d43b76b032e819bea2be534be
hjärterdam Skrevet 6. mai 2013 #15 Skrevet 6. mai 2013 Jeg har sagt til min rett ut at jeg synes det er koselig å få blomster av og til, hinting gidder jeg ikke å bruke tida vår på. For tida har vi så lite tid sammen at å fjase den bort på halvkommunikasjon, det er bare tull. Om det er fryktelig romantisk? Nei, kanskje ikke, men ved å vite om hverandres små gleder i hverdagen så kan man oppfylle dem. Hvis man ikke vet at kjæresten liker å få blomster er det heller ikke naturlig å kjøpe det. (Nei, ikke alle jenter elsker blomster) 3
Avalon Skrevet 6. mai 2013 #16 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Ikke for å være nedlatende men syns dere virkelig at det er romantisk å be noen gå og kjøpe blomstrer for dere og så kommer de med blomstrer? Anonym poster: 9f72e46d43b76b032e819bea2be534be Må alt alltid være så fryktelig romantisk hele tiden da? Det er få menn som tar hint. Vil en ha blomster men, får ikke. Da får en enten godta at mannen ikke gir en blomster, eller si at en liker blomster og at en kunne tenkt seg å få det en gang i blant. Jeg har sagt det rett ut til min samboer og etter det har han kommet med blomster når jeg minst aner det. Endret 6. mai 2013 av Avalon 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #17 Skrevet 6. mai 2013 Må alt alltid være så fryktelig romantisk hele tiden da? Det er få menn som tar hint. Vil en ha blomster men, får ikke. Da får en enten godta at mannen ikke gir en blomster, eller si at en liker blomster og at en kunne tenkt seg å få det en gang i blant. Jeg har sagt det rett ut til min samboer og etter det har han kommet med blomster når jeg minst aner det. men hvorfor trenger du blomstrer? er det av samme grunn du spør han kan stikke og kjøpe tomat og brød? Har alltid sett på som blomstrer som en romantisk "gesture". Unnskyld at jeg spør, jeg er ikke særlig erfaren Anonym poster: 9f72e46d43b76b032e819bea2be534be
Avalon Skrevet 6. mai 2013 #18 Skrevet 6. mai 2013 men hvorfor trenger du blomstrer? er det av samme grunn du spør han kan stikke og kjøpe tomat og brød? Har alltid sett på som blomstrer som en romantisk "gesture". Unnskyld at jeg spør, jeg er ikke særlig erfaren Anonym poster: 9f72e46d43b76b032e819bea2be534be Det å si til kjæresten din at du setter pris på blomster som en oppmerksomhet i ny og ne, gjør det ikke mindre "romantisk" når han kommer med blomster. Jeg har også sagt og vist hvilke type smykker osv jeg liker fordi, da VET samboer hva jeg liker og setter pris på. Da blir det også lettere for han å finne noe når det er bursdag og jul. Noen jenter liker sikkert å få et sett med bits men, jeg hadde satt større pris på blomster i bursdagsgave enn bits! Jeg gidder ikke bruke tid på å hinte om ting, vil jeg noe, er det noe jeg trenger osv, så sier jeg det. Som sagt, ikke alle menn som skjønner endeløs hinting.
super-ida Skrevet 6. mai 2013 #19 Skrevet 6. mai 2013 Jeg sier rett ut "kanskje du skulle gå å kjøpe blomster til meg idag" Og da gjør han jo som han blir bedt om hihihi! Men han overrasker også iblandt, uten at jeg har bedt om det Jeg ber han ikke om det fordi det er romantisk, men fordi jeg liker blomster! Romantiske ting for meg er skjeldn en kjøpt gave.....
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #20 Skrevet 6. mai 2013 Jenter er så.. jentete iblant Anonym poster: 424e1f0c6110f1bcceda0b3c723783f0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå