Gå til innhold

Trygt å handle fra Amazon.com?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det trygt å handle fra den nettsiden? Jeg har tenkt til å handle en del kosmetikk osv derfra, men lurer litt på om det er safe.. :)

Anonym poster: f8f827c8225b65499edb5d358567537b

Videoannonse
Annonse
Gjest Tirkes
Skrevet

Jepp. Litt dyr levering, men det er til gjengjeld UPS (tror jeg?( som er fantastiske på pakkeleveranser, hvertfall både der jeg bor og der jeg jobber.

Skrevet

Har handlet mye derfra og det har alltid gått bra. Men amazon er jo akkurat som ebay i noen tilfeller da. Det er private folk som selger ting der også. Derfor er det lurt å sjekke selgerens karakterer før du kjøper noe.

Skrevet

Ja, de er helt trygge. Handlet mye fra både dem og amazon.co.uk. Synes frakten er generelt høy, derfor bruker jeg dem ikke så mye lenger. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Murica
Skrevet

Helt trygt.

Bestilte en vare jeg aldri fikk fra en selger på amazon, den som solgte nektet å svare på meldingene jeg sendte, så amazon selv ga meg pengene tilbake. Så de ordner opp om noe skulle gå galt.

Skrevet

Ja kjøpt 2 parfymer derfra. Begge har gått ut av produksjon. Den ene kostet meg 1200 med toll og moms. Men man gjør alt når man er desperat.

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen produkter (sminke etc.) som ikke kan shippes til Norge? Det kom opp at; "

Some of the items in your order cannot be shipped to the selected address. Please select a new address to see your estimated order total.".

Anonym poster: 5eaa9b41fdd58798c392f2bb9e028247

AnonymBruker
Skrevet

Ja kjøpt 2 parfymer derfra. Begge har gått ut av produksjon. Den ene kostet meg 1200 med toll og moms. Men man gjør alt når man er desperat.

Hvorfor kommer det opp at produktene jeg vil ha ikke kan shippes til "den valgte adressen"? Det er kun sminke og en neglelakk..

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kommer det opp at produktene jeg vil ha ikke kan shippes til "den valgte adressen"? Det er kun sminke og en neglelakk..

Det er ikke alt som kan shippes internasjonalt. I min erfaring er det egentlig ganske få ting utenom bøker.

Anonym poster: b6c60abd8db79fc0720c693ba3f1c2e2

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alt som kan shippes internasjonalt. I min erfaring er det egentlig ganske få ting utenom bøker.

Anonym poster: b6c60abd8db79fc0720c693ba3f1c2e2

Åh, crap.. Noen andre nettsider som shipper sminke til Norge? Er ute etter Burberry-produkter, men de finnes jo ingen steder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...