Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Kjæresten min såret meg og jeg gjorde det slutt, han var enig. Jeg angrer så mye, savner han så mye og skulle ønske jeg bare godtok det og jeg hadde fortsatt vært sammen med han. Har ikke snakket med han på flere dager, og jeg skjønner bare ikke hvordan han bare kan skru av en bryter så bryr han seg ikke mer. Jeg er helt ødelagt og vet ikke hva jeg skal gjøre.. Bare ligger gråter, kan ikke spise og ikke sove :( hva skal jeg gjøre, tar det her snart slutt?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Tuller du? Som jeg sa til min fetter (faktisk) på telefonen i sted, det er nå sorgsprossen begynner. Han har vært sammen med en i 7-8 år og har fått to barn med henne. Det ble slutt forrige helg da. Men ja, du må bare gråte deg ferdig. Og prøv å spis litt i pausene kanskje. Og sov når du er trøtt. Det tar slutt "snart". Men det tar tid. Du må bearbeide dette for at det skal bli bedre. Og hold fast på hvorfor det ble slutt. Så når du er klar for det, oppsøk venner og prat ut med dem. Velg noen gode venner som kan støtte deg. Anonym poster: b535b5e5abd6db6d863a35246a78f725
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Men jeg har det så vondt livet er ingenting uten han. Etter hver dag som går forstår jeg ikke hvordan jeg kom meg igjennom den, og gruer meg til å våkne opp og kjenne på smerten Huff, håper fetteren din får det bedre
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Ja, det er vondt. Men det kan bare bli bedre nå. Du er allerede på det verste stadiet. Anonym poster: b535b5e5abd6db6d863a35246a78f725
Gjest anonym Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Kjæresten min såret meg og jeg gjorde det slutt, han var enig. Jeg angrer så mye, savner han så mye og skulle ønske jeg bare godtok det og jeg hadde fortsatt vært sammen med han. Har ikke snakket med han på flere dager, og jeg skjønner bare ikke hvordan han bare kan skru av en bryter så bryr han seg ikke mer. Jeg er helt ødelagt og vet ikke hva jeg skal gjøre.. Bare ligger gråter, kan ikke spise og ikke sove :( hva skal jeg gjøre, tar det her snart slutt? Hva var det han gjorde som såret deg? Hva skulle du ønske at du godtok?
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2013 #6 Skrevet 6. mai 2013 Han tok et valg som han godt visste at ville bli krangling ut av. Det gikk utover meg med tanke på fremtiden (ingen ting veldig alvorlig), men han ødela en del og han brøt et viktig løfte. Orker ikke gå mer inn på det enn det. Jeg skjønner ingenting, jeg elsker han så mye og jeg trodde han elsket meg også! For hver dag som gikk ble følelsene mine bare sterkere og sterkere, og nå virker alt så jævlig bortkasta.. Føler meg hel død inni meg, klare ikke helt å godta dette her heller.. Og jeg er villig til å gjøre ALT for han, og kjempe alt jeg kan for dette forholdet, men jeg klarer ikke kjempe for oss begge. Det gjør så vondt at jeg ikke er verdt mer enn dette, etter ALT vi har vært gjennom på denne lille tiden vi har vært sammen. Skal heldigvis på jobb om noen timer, så ting blir lettere da, da kan jeg ikke sette meg ned og grine, selv om det også er utrolig vanskelig å holde et falskt smil og være blid og hyggelig. Faen
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2013 #7 Skrevet 6. mai 2013 Lurer på om jeg noen gang kommer til å møte han igjen.. Lurer på hvordan han har det.. Skjønner ikke hvordan det er mulig å leve videre når det føles ut som noen har stukket en kniv i ryggen min og truffet hjertet mitt.. Fortjener jeg virkelig dette? Skulle ønske jeg ikke hadde noen følelser, og var likegyldig, slik som han virker har aldri opplevd noe så smertefullt,
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2013 #8 Skrevet 6. mai 2013 Herregud, tenker på den dagen han finne seg ei ny jente.. Kommer til å ødelegge meg enda mer, om det er mulig. Jeg er så utrolig redd, føler meg så verdiløs og skulle ønske jeg kunne sove til alt dette var over..
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2013 #9 Skrevet 6. mai 2013 Kjærlighetssorg er smertefullt og tar tid å komme gjennom. Og det er ingen enkel løsning på det: Du må bare leve gjennom helvetet, og sakte men sikkert slipper smerten taket og en dag vil du våkne og kjenne at det er greit og at det ikke gjør vondt i brystet. Men så minnes du om hva dere hadde, folk forteller deg ting osv som gjør at "plasteret" rives av såret gang på gang. Det er sånn livet er, og man kan ikke forvente å gå gjennom livet uten noe smerte eller sorg. Men at det er vondt og at livet føles meningsløst akkurat nå (og kanskje noen måneder framover) det er helt sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå