Karenina Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Er så lei av at halve ansiktet ligger igjen på mobilen etter en telefonsamtale, eller at jeg har sminke på hendene etter å ha tatt på ansiktet. Noen forslag til foundation som ikke smitter av? Helst ikke så alt for dyr
Armitage Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Er så lei av at halve ansiktet ligger igjen på mobilen etter en telefonsamtale, eller at jeg har sminke på hendene etter å ha tatt på ansiktet. Noen forslag til foundation som ikke smitter av? Helst ikke så alt for dyr Pleier du å pudre da?
Karenina Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2013 Pleier du å pudre da? Jepp, hjelper ikke..
Karenina Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2013 Maybelline dream satin liquid. Takk for tips, skal sjekke ut den!
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Prøvd fikseringpudder eller spray? Har samme problemet, men slått meg til ro med det. Anonym poster: 50d76de2bd9875fb85372102556b0ba3
Gjest badeand1 Skrevet 5. mai 2013 #7 Skrevet 5. mai 2013 Takk for tips, skal sjekke ut den! Bare hyggelig. Koster rundt 150,-
Armitage Skrevet 5. mai 2013 #8 Skrevet 5. mai 2013 Jeg hadde en fra Revlon engang som satt som bare det. Men vet ikke om den selges lenger. Tror den het Colorstay.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #9 Skrevet 5. mai 2013 Det har vel med mengde å gjøre? Ikke ha på så tjukt lag Anonym poster: d68a648bbb513c3db89017a7ad6e6b59
Armitage Skrevet 5. mai 2013 #10 Skrevet 5. mai 2013 Men hvordan er huden din ellers? Kan hjelpe veldig å velge en foundation som er tilpasset hudtypen.
Karenina Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #11 Skrevet 5. mai 2013 Men hvordan er huden din ellers? Kan hjelpe veldig å velge en foundation som er tilpasset hudtypen. Kan hende det, jeg føler at den foundationen jeg bruker nå er for fet for min hud, blir veldig skinnende når den er på. Jeg har normal hud, hverken fet eller tørr.
Karenina Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #12 Skrevet 5. mai 2013 Prøvd fikseringpudder eller spray? Har samme problemet, men slått meg til ro med det. Anonym poster: 50d76de2bd9875fb85372102556b0ba3 Nei har ikke prøvd det. Noen å anbefale? Jo er ikke det store problemet, men snart skal bunaden på, vil unngå flekker på den
Armitage Skrevet 5. mai 2013 #13 Skrevet 5. mai 2013 Kan hende det, jeg føler at den foundationen jeg bruker nå er for fet for min hud, blir veldig skinnende når den er på. Jeg har normal hud, hverken fet eller tørr. Ok. Hvilken foundation bruker du nå? Er det flytende, kremkompakt eller mousse?
Karenina Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #14 Skrevet 5. mai 2013 Ok. Hvilken foundation bruker du nå? Er det flytende, kremkompakt eller mousse? Jeg bruker Mary Kay sin Timewise flytende foundation, den passer meg veldig bra, bortsett fra at den smitter så, og er veldig skinnende. Så kunne godt hatt tips til en ny en, hvis du har et forslag
Armitage Skrevet 5. mai 2013 #15 Skrevet 5. mai 2013 Jeg bruker Mary Kay sin Timewise flytende foundation, den passer meg veldig bra, bortsett fra at den smitter så, og er veldig skinnende. Så kunne godt hatt tips til en ny en, hvis du har et forslag Jeg tenker at du kanskje trenger en foundation som gir et matt resultat hvis det er sånn at du opplever at den på en måte smelter og blir skinnende i løpet av dagen. Kan hende du har normal til fet hud selv om du ikke føler at huden din er så fet. De aller fleste har kombinasjonshud. Men ser at MK har to forskjellige Timewise foundations. Er det denne eller denne? Du kan jo prøve denne. Nå vet jeg ikke hvilken farge du har så jeg linker til den som er typisk for nordisk, blek hud, men de har flere farger der inne: http://www.brigettesboutique.com/REVLON_ColorStay_Makeup_Normal_Dry_IVORY_110_p/rev239.htm Eller kanskje du trenger en tørrere foundation? Prøv sånne mineralfoundations i pudder eller kompaktform.
Karenina Skrevet 6. mai 2013 Forfatter #16 Skrevet 6. mai 2013 Jeg tenker at du kanskje trenger en foundation som gir et matt resultat hvis det er sånn at du opplever at den på en måte smelter og blir skinnende i løpet av dagen. Kan hende du har normal til fet hud selv om du ikke føler at huden din er så fet. De aller fleste har kombinasjonshud. Men ser at MK har to forskjellige Timewise foundations. Er det denne eller denne? Du kan jo prøve denne. Nå vet jeg ikke hvilken farge du har så jeg linker til den som er typisk for nordisk, blek hud, men de har flere farger der inne: http://www.brigettes...10_p/rev239.htm Eller kanskje du trenger en tørrere foundation? Prøv sånne mineralfoundations i pudder eller kompaktform. Takk for at du tar deg tid til å hjelpe! Veldig snilt av deg Jeg har den sistnevnte av de Mary-Kay foundations du nevner, kanskje jeg skal prøve den matte en gang? Har tenkt på å prøve mineralfoundation også, har du noen gode å anbefale i pudderform? Og så skal jeg se om jeg finner den revlon-foundationen du nevner, selger de revlon på kicks?
Karenina Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #17 Skrevet 13. mai 2013 Jeg tenker at du kanskje trenger en foundation som gir et matt resultat hvis det er sånn at du opplever at den på en måte smelter og blir skinnende i løpet av dagen. Kan hende du har normal til fet hud selv om du ikke føler at huden din er så fet. De aller fleste har kombinasjonshud. Men ser at MK har to forskjellige Timewise foundations. Er det denne eller denne? Du kan jo prøve denne. Nå vet jeg ikke hvilken farge du har så jeg linker til den som er typisk for nordisk, blek hud, men de har flere farger der inne: http://www.brigettes...10_p/rev239.htm Eller kanskje du trenger en tørrere foundation? Prøv sånne mineralfoundations i pudder eller kompaktform. Tenkte jeg skulle gi en oppdatering. Kjøpte L'oreal sin True Match Mineral Foundation, og den sitter som et skudd uten å smitte av, og gir god nok dekkevne. Tusen takk for tips og råd
BrudenMarthe Skrevet 13. mai 2013 #18 Skrevet 13. mai 2013 Jeg har akkurat kjøpt et løs pudder fra bare minerals. Den smitter ikke av
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #19 Skrevet 14. mai 2013 Sliter med samme problem som deg TS. Jeg bruker fast enten Glo-Minerals eller Bare Minerals Matte Foundations, og mobilen er full av sminke etter en samtale. Kan være fikseringspray ville hjelpt, men jeg er ikke så begeistret for spray i ansiktet, så da får det bare være slik. Anonym poster: 9ec13f5f099b86d665340a62a6c842b9
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #20 Skrevet 14. mai 2013 Jeg liker MACproduktene Anonym poster: bfe0cb5d78a8cdf2a48e8dcb6472527a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå