Madammen Skrevet 3. april 2004 #1 Skrevet 3. april 2004 Så disse omtalt i et blad en dag, men husker ikke hva dem heter. Noen som har prøvd disse og som husker hva dem heter? Har tidligere prøvd ulike typer selvbruningskrem i ansiktet, men resultatet blir alltid at jeg ser ut som om jeg lider av en eller annen sjelden sykdom...
Gjest 3llie Skrevet 3. april 2004 #2 Skrevet 3. april 2004 Garnier Ambre Solaire No trace bronzeur heter den (har ikke prøvd).
Gjest Ikke innlogget Justice Skrevet 5. april 2004 #3 Skrevet 5. april 2004 Den mest kjente er Comodynes, som du får kjøpt på helsekostforretninger eller på nettet. Dette er en helt fantastisk oppfinnelse, som jeg benytter ofte!
Gjest Fighter Skrevet 5. april 2004 #4 Skrevet 5. april 2004 Hvorfor går ikke folk heller ut i sola hvis de vil bli brune?
pusur Skrevet 5. april 2004 #5 Skrevet 5. april 2004 Jeg bruker Comodynes sine selvbruningsservietter og de er kjempebra. Lukten er veldig nøytral i forhold til andre selvbrunings produkter. Sambo er var for lukten av selvbruning, så han liker best at jeg bruker disse. Og selvfølgelig liker jeg best og sole meg ute, men her i nord har vi noe som kalles mørketid og da er sola borte :-( Og siden jeg ikke soler meg i solarium blir selvbruningsservietter løsninga til en vinterblek hud. -pusur-
Umi Skrevet 5. april 2004 #6 Skrevet 5. april 2004 Pusur: Er det enkelt å få et jevnt resultat med dem? Kan de brukes på både kroppen og i ansiktet? Hvor lenge holder fargen? Tror du de passer til veldig lys hud? Hva er prisen? Snillt av deg hvis du gidder å svare! :-)
Gjest Cuddly Skrevet 5. april 2004 #7 Skrevet 5. april 2004 Hvorfor går ikke folk heller ut i sola hvis de vil bli brune? Kanskje fordi at alle ikke blir særlig brun i sola, men solbrent, flekkete, nuppete, eksem, rynkete, kun fregner etc... må si du er opplyst...
Gjest Fighter Skrevet 5. april 2004 #8 Skrevet 5. april 2004 Kanskje fordi at alle ikke blir særlig brun i sola, men solbrent, flekkete, nuppete, eksem, rynkete, kun fregner etc... må si du er opplyst... Skjønner at fok har forskjellig hud. Nå er jeg av den typen som liker at folk er forskjellig og synes derfor det er merkelig at folk skal bruke så mye tid og penger på stæsj de egentlig ikke trenger.
Gjest Cuddly Skrevet 5. april 2004 #9 Skrevet 5. april 2004 Men mange føler seg freshere og bedre med litt farge i ansiktet, og da er jo selvbruning et supert alternativ. Jeg, og mange med meg, ser rett og slett syk ut på vårt blekeste! Og sola er langt i fra min beste venn
pusur Skrevet 5. april 2004 #10 Skrevet 5. april 2004 Pusur: Er det enkelt å få et jevnt resultat med dem? Kan de brukes på både kroppen og i ansiktet? Hvor lenge holder fargen? Tror du de passer til veldig lys hud? Hva er prisen? Snillt av deg hvis du gidder å svare! :-) Ja det er enkelt å få et jevnt og fint resultat. De er akkurat som vanlige våtservietter, så de er lett å bruke. Du kan bruke de over hele kroppen, men jeg har foreløpig bare brukt de i ansiktet. Det står på de at de skal brukes 2 ganger i uka for et bra resultat, men jeg bruker de noen ganger oftere. Jeg bruker en serviett en kveld og samme servietten etter 1 eller 2 dager (den holder til det når du bare bruker den i ansiktet) Synes ikke fargen holder spesielt lenge, men det er vel felles for selvbrunings produkter. De skal passe til lys hud også, bare pass på å følge prosedyren med peeling og slikt så blir det nok bra resultat :-) Det koster 129 kroner på Vita for en 8 pakkning. -pusur-
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #11 Skrevet 5. april 2004 Optimist skrev: Skjønner at fok har forskjellig hud. Nå er jeg av den typen som liker at folk er forskjellig og synes derfor det er merkelig at folk skal bruke så mye tid og penger på stæsj de egentlig ikke trenger. Selv om det ikke er særlig sunt å sole seg, så ser man mye sunnere ut med litt farge. Det må vel bli opp til hver enkelt om de ønsker å bruke penger for å bli brun. Skjønner ikke at du gidder å kommentere det en gang.
Ylajali Skrevet 5. april 2004 #12 Skrevet 5. april 2004 Comodynes er kjempebra, og jeg anbefaler de som jeg har gjort før, på det sterkeste! Optimist: Skal folk la være å kjøpe seg selvbruningsservietter fordi at DU synes det er så flott at folk er forskjellige? Dessuten er det vel begrenset hvor mye sol det er på denne årstiden, og hvor godt huden har av den.
sinicola Skrevet 5. april 2004 #13 Skrevet 5. april 2004 Hvorfor går ikke folk heller ut i sola hvis de vil bli brune? Fordi jeg ikke blir brun.
Gjest Fighter Skrevet 5. april 2004 #14 Skrevet 5. april 2004 Optimist: Skal folk la være å kjøpe seg selvbruningsservietter fordi at DU synes det er så flott at folk er forskjellige? Dessuten er det vel begrenset hvor mye sol det er på denne årstiden, og hvor godt huden har av den. Jeg bare stilte et spørsmål. Har ikke tenkt til å nekte noen noen verdens ting.
Umi Skrevet 6. april 2004 #15 Skrevet 6. april 2004 Ja det er enkelt å få et jevnt og fint resultat. De er akkurat som vanlige våtservietter, så de er lett å bruke. Du kan bruke de over hele kroppen, men jeg har foreløpig bare brukt de i ansiktet. Det står på de at de skal brukes 2 ganger i uka for et bra resultat, men jeg bruker de noen ganger oftere. Jeg bruker en serviett en kveld og samme servietten etter 1 eller 2 dager (den holder til det når du bare bruker den i ansiktet) Synes ikke fargen holder spesielt lenge, men det er vel felles for selvbrunings produkter. De skal passe til lys hud også, bare pass på å følge prosedyren med peeling og slikt så blir det nok bra resultat :-) Det koster 129 kroner på Vita for en 8 pakkning. -pusur- Takk for info! Da blir det en pakke med dem neste gang. :-)
Gjest Coral Skrevet 6. april 2004 #16 Skrevet 6. april 2004 Garnier Ambre Solaire No trace bronzeur heter den (har ikke prøvd). Noen som har prøvd disse?
Umi Skrevet 4. juli 2004 #17 Skrevet 4. juli 2004 Nå har jeg prøvd de fra Comodynes, er kjempefornøyd! Det er den eneste selvbruneren jeg har fått et helt jevnt og pent resultat med. Kunne sikkert gitt litt mer farge etter første påføring, men det er jo ikke værre enn å gjøre det en gang til dagen etter. Takk for tips her inne! :-)
Gjest Xavia Skrevet 4. juli 2004 #18 Skrevet 4. juli 2004 Hvorfor går ikke folk heller ut i sola hvis de vil bli brune? Kanskje noen tenker på skadene sola kan gi? Feks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå