Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 19 og tar meg selv i å tidvis spise neserusk enda. Det er rett og slett fordi jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av det, så da kvitter jeg meg bare med det ved å spise det.

gjør ikke dette i offentlighet.

Men synes faktisk det er godt. er det flere som driver med denne aktiviteten?

Anonym poster: 8e6407216c88c95c386dd4eaea5cc042

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Jeg gjorde faktisk det der før når jeg var yngre. I dag blir kvalm av tanken.

Det hender jo jeg må plukke ut noe gull fortsatt, men har alltid noe papir i nærheten.

Det er jo ikke noe godt.

Anonym poster: 784b9ccc7aee76b7adb94f3ccac6ced6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det styrker immunforsvaret, så da er det jo sunt?

Anonym poster: 5747cd5c28740e96902d95f900be3092

• Liker 4
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Smaker ikke så verst.

Skrevet

Som Stephen Fry sa det så fint: I motsetning til ørevoks smaker jo snørr faktisk godt ;)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Bakterier generelt styrker immunforsvaret, i små doser.

Toalettskålen er og full av dette. Burde vi alle slikke dem da for å styrke immunforsvaret?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bakterier generelt styrker immunforsvaret, i små doser.

Toalettskålen er og full av dette. Burde vi alle slikke dem da for å styrke immunforsvaret?

Det er kanskje en litt annen bakterieflora i doskåla enn i nesa (heldigvis). Bakterier er ikke bare bakterier.

Spiser man bæsjebakterier kan man få diare, har enda ikke hørt om noen som har fått diare av å spise snott?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje en litt annen bakterieflora i doskåla enn i nesa (heldigvis). Bakterier er ikke bare bakterier.

Spiser man bæsjebakterier kan man få diare, har enda ikke hørt om noen som har fått diare av å spise snott?

Si ikke det da. Det er ganske mange forskjellige bakterier som kan feste seg i nesehårene da.

Henger man mye rundt en fjøs eller sprer møkk en dag for eksempel, så havner det sikkert massevis i nesen da.

Se for deg hvor mange ille omstendigheter man kan utsette seg selv for i løpet av en dag da.

Også når en kommer hjem igjen fra en travel dag, så kan en vel også like gjerne nyte en delikatesse av en god miks av hvor en har vært i løpet av hele dagen ?

Synes egentlig ikke diaré høres ut som en så umulig konsekvens, jeg.

Gjest yoyo
Skrevet

JeG gjør også det, TS. Ingen rundt meg vet det (tror og håper jeg)

AnonymBruker
Skrevet

Si ikke det da. Det er ganske mange forskjellige bakterier som kan feste seg i nesehårene da.

Henger man mye rundt en fjøs eller sprer møkk en dag for eksempel, så havner det sikkert massevis i nesen da.

Se for deg hvor mange ille omstendigheter man kan utsette seg selv for i løpet av en dag da.

Også når en kommer hjem igjen fra en travel dag, så kan en vel også like gjerne nyte en delikatesse av en god miks av hvor en har vært i løpet av hele dagen ?

Synes egentlig ikke diaré høres ut som en så umulig konsekvens, jeg.

Møkklukt er ikke det samme som møkkbakterier. Skal man klare å spraye kumøkk inn i nesen, kan jeg garantere deg at du har sprayet betydelige kvanta også i ansiktet. Da er ikke "gullgraving" det første du tenker på, men heller en grundig vask. Jeg kjenner ikke til at ecoli og andre doskålbakterier spres via dråpesmitte. Men det gjelder f.eks tuberkulose, som er en helt annen type bakterie.

Å spise negler kan jeg tenke meg utsetter folk for betydelig høyere smitterisiko, enn å spise buser.

Derfor: Skal du spise buser, vask hendene dine først!

AnonymBruker
Skrevet

Møkklukt er ikke det samme som møkkbakterier. Skal man klare å spraye kumøkk inn i nesen, kan jeg garantere deg at du har sprayet betydelige kvanta også i ansiktet. Da er ikke "gullgraving" det første du tenker på, men heller en grundig vask. Jeg kjenner ikke til at ecoli og andre doskålbakterier spres via dråpesmitte. Men det gjelder f.eks tuberkulose, som er en helt annen type bakterie.

Å spise negler kan jeg tenke meg utsetter folk for betydelig høyere smitterisiko, enn å spise buser.

Derfor: Skal du spise buser, vask hendene dine først!

Klart det er forskjell på møkklukt og møkkbakterier. Men kan ikke bakteriene flyter rundt om i luften da, om en f.eks bare spar det opp fra gulvet til trillebåren. Trenger det en fast form?

Og negler og ja. Kjempeeksempel. Og sikkert kjempedigg. :)

Vaske seg på hendene i blant er ikke så dumt nei. Kanskje bruke desinfeksjon sprit og noen ganger.

Skrevet

Ble dårlig bare av å lese HI...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Klart det er forskjell på møkklukt og møkkbakterier. Men kan ikke bakteriene flyter rundt om i luften da, om en f.eks bare spar det opp fra gulvet til trillebåren. Trenger det en fast form?

Det kan de, men ikke ecoli. Tuberkulosebakterier, som jeg nevnte, kan det. Men man får ikke diare av denne.

Og negler og ja. Kjempeeksempel. Og sikkert kjempedigg. :)

Vaske seg på hendene i blant er ikke så dumt nei. Kanskje bruke desinfeksjon sprit og noen ganger.

Det var da voldsomt, men ok. Jeg nøyer meg med såpe og vann før jeg tar dagens nesemiddag. :spise:

AnonymBruker
Skrevet

Det kan de, men ikke ecoli. Tuberkulosebakterier, som jeg nevnte, kan det. Men man får ikke diare av denne.

Det var da voldsomt, men ok. Jeg nøyer meg med såpe og vann før jeg tar dagens nesemiddag. :spise:

Hm. Da er det jo ikke så stress da. Jeg som bekymrer meg for ingenting.

Og neida, man får jo ikke diaré av tuberkulose, hvis man er uheldig nok til bli smittet av det.

Og deg om det. Er vel ærlig sak. Hvem er jeg til dømme.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser buse daglig, er aldri syk ;)

Anonym poster: 2c6245ae45d5a53b3eb0006b5e29c362

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Noen spiser buser, og det er visst skikkelig ekkelt. De fleste snufser i seg både snørr og slim, det er ikke ekkelt. Go figure.

Anonym poster: 30ce9f7bb1b16249c379ebc116178db8

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også det er veldig deilig når snørret renner ut nesen og inn i munnen :) Om det er litt tykkelse på snørret kan jeg liksom "spa" det nedover og inn i munnen, med neglen. Liker den gode saltsmaken

• Liker 2
Skrevet
:spy: :spy: :spy: :spy:
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Er 19 og tar meg selv i å tidvis spise neserusk enda. Det er rett og slett fordi jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av det, så da kvitter jeg meg bare med det ved å spise det.

gjør ikke dette i offentlighet.

Men synes faktisk det er godt. er det flere som driver med denne aktiviteten?

Hvor hen gjør du det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...