Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Bruk fantasien. Du kan bruke alle frukter og grønnsaker. Bare ta en håndfull av det du har i kjøleskapet. Det er virkelig ikke nødvendig med noen oppskrift. Huskeregler: -hvis du velger frukt av samme farge får du finest farge, for eksempel ananas+mango+appelsin eller jordbær+vannmelon -banan gir søthet -avocado gir kremethet uten smak -grønnsaker kan du bruke masse av -det er kjempegodt med fersk ingefær og chilli oppi, litt krydder hever smaken 1
KaDust Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Jeg er veeeldig glad i denne: Mandelmelk Jordbær Rødt eple Bringebær Vannmelon NAMNAM. Vet ikke helt hvor jeg tar av hver da, for måler aldri
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 (endret) Angående bengde, så bruker jeg glasset jeg skal drikke av som målebeger:) Fyller glasset ca 1/3 eller halvfult med vann/plantemelk og kaster i blendern. Deretter ca en håndfull av hver enkelt frukt/grønnsak. Går ikke blenderen rundt kjører jeg litt mer vann. Endret 5. mai 2013 av Kevlarsjäl
Gjest Sanne__ Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Angående bengde, så bruker jeg glasset jeg skal drikke av som målebeger:) Fyller glasset ca 1/3 eller halvfult med vann/plantemelk og kaster i blendern. Deretter ca en håndfull av hver enkelt frukt/grønnsak. Går ikke blenderen rundt kjører jeg litt mer vann. Hvor får jeg kjøpt plantemelk?
Fim Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Hvor får jeg kjøpt plantemelk? På dagligvarebutikker med brukbart utvalg, gjerne i "allergihylla" - der de har glutenfritt o.l. Evnt helsekost, hvis du bor på et sted der dagligvaren ikke har såpass "sære" ting. Det finnes havremelk, rismelk og mandelmelk, ihvertfall - sikkert andre varianter også. Personlig synes jeg havremelk er best.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #7 Skrevet 5. mai 2013 Banan, en håndfull jorbær, par ss vaniljekesam, litt vann. Anonym poster: f2be3399df6843f518f445fc72a56022
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. mai 2013 #8 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Hvor får jeg kjøpt plantemelk? Ser du har fått svar fra andre her. Alpro og GoGreen er hovedmerkene. Jeg liker best vann i smoothie jeg da, da føler jeg at det smakerm est mulig frukt. Men hvis jeg laker shakes hvor jeg bruker sjokolade/banan osv da er det digg med plantemelk. Du kan bruke kumelk også, men det gjør ikke jeg siden jeg er veganer. Endret 6. mai 2013 av Kevlarsjäl 2
Gjest Sunshine23 Skrevet 6. mai 2013 #9 Skrevet 6. mai 2013 Jeg pleier å ha oppi dette Banan Kiwi Naturel yoghurt. Bær. Appelsin eller mango. Litt melk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå