Gjest wing Skrevet 5. mai 2013 #1 Del Skrevet 5. mai 2013 Er det noen som har malt vegger med disse fargene? Hvordan ble resultatet? Jeg har lyst til å male noen vegger på kjøkkenet med valmuefrø (ellers hvitt i huset) og soverommet med gråfargen grå harmoni. Synspunkter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylines Skrevet 6. mai 2013 #2 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg står også mellom de to fargene til soverommet, nydelige begge to! De fleste syns jeg burde ta Grå Harmoni, men det er helt sikkert lurt å prøvemale med begge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wing Skrevet 6. mai 2013 #3 Del Skrevet 6. mai 2013 Ja, begge fargene er super fine! Jeg har nå kjøpt inn maling, og jeg valgte grå harmoni på soverom og kontrastvegg på loftstua, samt valmuefrø på kjøkken og en kontrastvegg i stua. Krysser fingre for at det ikke blir for mørkt og trist.... Har alltid hatt hus i lyse farger, så dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 9. mai 2013 #4 Del Skrevet 9. mai 2013 Vi har valmuefrø på kjøkkenet. Synes ikke det ble for mørkt, men så har vi et ganske stort kjøkken med mye naturlig lys da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 11. mai 2013 #5 Del Skrevet 11. mai 2013 Skal selv pusse opp et par soverom, og vurder sterkt en av disse fargene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 11. mai 2013 #6 Del Skrevet 11. mai 2013 Hvordan er det å male et helt soverom i en av disse fargene? Kan det bli litt for mye og mørk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #7 Del Skrevet 11. mai 2013 Har en stue med mye vinduer (hele den ene veggen er vinduer, hjørneleilighet) og vurderer sterkt valmuefrø. Det er ikke mye veggplass siden kjøkken er en del av stuen, til sammen er stue+kjøkken 30 kvadrat. Blir det for mørkt, eller tror dere at det kan bli fint? Jeg tror en lysgrå-tone vil forsvinne i alt lyset. Anonym poster: 1976285f85edd18093b1b0fab27090a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 12. mai 2013 #8 Del Skrevet 12. mai 2013 Tror hvertfall valmuefrø krever et litt stort rom med god tilgang til lys. Kan nok være fint på soverom om det er stort nok, og stue burde gå helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wing Skrevet 13. mai 2013 #9 Del Skrevet 13. mai 2013 Hvordan er det å male et helt soverom i en av disse fargene? Kan det bli litt for mye og mørk? Kjøkkenet ble kjempe fint med valmuefrø!! Ble veldig fornøyd. Det ble lysere enn det jeg hadde forestilt meg.... Vi har store vinduer på kjøkkenet, så det er kanskje derfor den virker lysere enn antatt? Er iallefall storfornøyd. Soverommet malte vi veggene med grå harmoni. Synes denne gråfargen var kaldere, ikke så lun og god som valmuefrø. Skulle jeg ha malt om igjen, ville jeg definitivt valgt valmuefrø! Men: grå harmoni er en behagelig gråtone. Litt dus i fargen. Lykke til med fargevalg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå