Gjest LadySizz Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Har tenkt litt på å muligens starte en bokklubb. Men lurer på om noen har noe erfaring med det og kan fortelle hvordan dere gjør det? Hvordan gjør dere det med utvalg av bøker,hvor ofte møtes dere osv. Vil lage dette for det sosiale,og det å være med mennesker som har noe av de samme interessene som seg selv (Må bare flytte denne til hobby om dere mener den hører hjemme der istedet)
Gjest LadySizz Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Ingen som har noen tips til hvordan jeg skal sette igang?
Gjest Eurodice Skrevet 7. mai 2013 #4 Skrevet 7. mai 2013 Mitt forslag er at du googler "lesesirkler" og får ideer derfra om hvordan du kan legge opp et slikt arrangement .
Gjest LadySizz Skrevet 7. mai 2013 #5 Skrevet 7. mai 2013 Mitt forslag er at du googler "lesesirkler" og får ideer derfra om hvordan du kan legge opp et slikt arrangement . Thank you Har drevet å googlet "bokring" og "bokklubber" men da kommer det lite synes jeg,så da prøver jeg tipset ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå