Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke butikker selger sminke fra Burberry? Både i byen, og på nett? Ikke type Ebay, amazon og lignende, må være en sminkebutikk alá coverbrands.no osv.

Anonym poster: 3b8977064ad7278b8a02e9d635f3f97e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sminken fra Burberry selges ikke i Norge i det hele tatt. Du kan enten kjøpe i England (Selfridges, Harrods, tipper de sender utenlands dersom du er villig til å betale frakt på min. 200 kroner), eller fra amerikanske nettbutikker som saksfifthavenue.com og nordstrom.com. I sistnevnte tilfelle må du bruke en videreforsendingstjeneste som Shipito eller liknende, for disse merkene er underlagt restriksjoner, og kan ikke sendes ikke ut av USA selv om nettbutikken ellers sender internasjonalt.

Skrevet (endret)

Harrods sender til Norge ja, mot frakt på 20 GBP sist ei jeg vet av bestilte :)

Endret av ilc
AnonymBruker
Skrevet

Harrods sender til Norge ja, mot frakt på 20 GBP sist ei jeg vet av bestilte :)

Ok. :) Tror jeg bare handler fra amazon.com, jeg. Men takk for svar!

Anonym poster: aa9cb19263d8fbf163bc9c4366409434

• Liker 1
Skrevet

Får du kjøpt Burberry-sminke på Amazon, og sendt den til Norge, da?

AnonymBruker
Skrevet

Får du kjøpt Burberry-sminke på Amazon, og sendt den til Norge, da?

Nope.. De shippes visstnok ikke hit! Vet ikke hvilke alternativ som gjenstår da? Muligens Harrods eller John Lewis, men da koster det vel flesk.

Skrevet

aldri sett. Ikke på Harrods, ikke på KaDeWe eller i Asia...

AnonymBruker
Skrevet

aldri sett. Ikke på Harrods, ikke på KaDeWe eller i Asia...

Rart at både Chanel, Dior etc. selges overalt, mens Burberry ikke er å få tak i..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så imidlertid at det er mulig å få tilsendt produktene jeg ønsker fra Johnlewis.com, men da blir det nok en høy total sum i og med at de egentlig ikke shipper hit i utgangspunktet? Hvor høy frakt osv. pleier det å være fra utlandet?

Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare lage deg en virtuell postboks for eksempel hos shipito.com eller myus.com, og så handle fra nordstrom.com, som har gratis frakt internt i USA, og få videresendt varene via postbokstjenesten? Det er det jeg har tenkt å gjøre når jeg får bestemt meg for hva jeg vil ha fra Burberry.

Jeg har en blush fra før, og den virker veldig bra (jeg har ikke testet den så mye enda).

Skrevet

den ble lansert i juni 2010, så den har ikke noe fotfeste ennå.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare lage deg en virtuell postboks for eksempel hos shipito.com eller myus.com, og så handle fra nordstrom.com, som har gratis frakt internt i USA, og få videresendt varene via postbokstjenesten? Det er det jeg har tenkt å gjøre når jeg får bestemt meg for hva jeg vil ha fra Burberry.

Jeg har en blush fra før, og den virker veldig bra (jeg har ikke testet den så mye enda).

God idé!

Ja, Burberry har så mye fint. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lager en konto på shipito, da. Veldig grei løsning, egentlig!

• Liker 1
Skrevet

Bare et lite tips.. Burberry-sminke er det desidert verste jeg har vært borti.

AnonymBruker
Skrevet

Bare et lite tips.. Burberry-sminke er det desidert verste jeg har vært borti.

What? Why? Hvilke produkter er det snakk om? :/

Skrevet

Fikk et pudder og en leppestift til jul eller noe. Tenkte det ville være veldig spennende. Dessverre minnet sminken meg om sånn "sydensminke" som selges på tvilsomme butikker. Kjentes klebrig og klissete ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...