leslie Skrevet 3. april 2004 #1 Skrevet 3. april 2004 kjempe problem..sitter med 9 støpenegler igjen og aner ikke hvordan jeg skal få fjernet dem... kan ikke bite dem av det gjør så vondt...
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #4 Skrevet 3. april 2004 funker nok dårlig..nda mine egne negler like lange..uff uff det gjør sååå vondt også når jeg har noen støpenegler og noen ekte... leslie ikke innlogget
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #5 Skrevet 3. april 2004 det er kjempe problem ja.. det er ganske så vondt ja.. og gud vet hvor mange ganger jeg har skrevet hvert ord her
AlleyCat Skrevet 3. april 2004 #6 Skrevet 3. april 2004 Hell Aceton i en bolle og putt hendene oppi slik at Acetonen dekker neglene. Slik sitter du til de løsner, ca 40 minutter.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #7 Skrevet 3. april 2004 takk takk løper å gjør d med engang takk
L@dy Skrevet 3. april 2004 #8 Skrevet 3. april 2004 Men gjør det vondt hele tiden, eller er det bare når du forsøker å bite de av? Om du vil ha de av fordi det ser stygt ut med 9 negler istedet for 10, så ville jeg nok ha tatt sats og klippet de ja. Joda, kan jo gjøre litt vondt med støpenegler. Men så lenge det ikke er noe betennelse så burde det vel være mulig. Eller vent til mandag og gå i parfymeri eller neglesalong og hør om de har noe som "løsner" opp neglene. Lykke til!
Gjest care Skrevet 3. april 2004 #9 Skrevet 3. april 2004 kjempe problem..sitter med 9 støpenegler igjen og aner ikke hvordan jeg skal få fjernet dem... kan ikke bite dem av det gjør så vondt... Kjøp en til da vel
Gjest Xavia Skrevet 4. april 2004 #10 Skrevet 4. april 2004 Når jeg leste dette kom jeg på en kollega av meg som plutselig fikk grønnaktig "belegg" under støpeneglene. Vi lurte jo alle fælt på hva dette var. Det viste seg å være sopp!! Usj og æsj!!
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #11 Skrevet 4. april 2004 æsj da... sopp.. neida problemet var at de hadde vokst såpass lang ut også hadde de ikke like godt feste lenger. så hver eneste gang jeg fikk et slag på dem eller noe slikt knakk dem oppå neglen. og det ble dannet luftlommer om gjorde støtet ganske ondt da det gikk innepå min egen negl., jeg fulgte rådet med aceton og satt ganske lenge det ble helt jævlig... men nå er de av alle sammen, men mine egne negler... de er som papir... takk for hjelp leslie ikke innlogget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå