AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Noen som kjenner igjen følelsen når man har sendt en melding, og venter på svar? Prøver å få tiden til å gå, men kan ikke tenke på annet en at man håper at mobilen gir fra seg en lyd snart. Vasker leilighet, dusjer, ser film, drikker kaffe, lakkerer negler, gjør alt for å ikke tenke på det. Sier til seg selv, at nå må man slappe av, konsentrere seg om sitt eget liv, gjøre sine ting. Alikevel så tar man en titt på mobilen hvert 10 minutt. Noen ganger hater jeg meg selv for å utsette meg for situasjoner hvor jeg går og venter på denne måten.. Men jeg kan ikke styre det, jeg savner han, og som timene går blir det mer og mer klart at han kanskje ikke savner meg, og at han kanskje heller ikke kommer til å svare. Anonym poster: 3701d9e73534f2715276a799adfdcbf0 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Jeg og, håper du får svar.. Hva er det du venter svar på ? Anonym poster: 0859d14029d8f4479c0abbe8d78fc276
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 inviterte på en kopp kaffe idag, hadde sett for meg å få svar, og gledet meg til å se han, hadde liksom lagt dagen litt opp rundt at han skulle komme, nå er det nok for sent for en kopp kaffe.. og angrer litt på "forventningene". Og er redd for at han ble "skremt", har vært litt rart mellom oss den siste tiden. Takk for at dere heier da hvertfall - ts Anonym poster: f84c950aa9147204bafe43cf90d22d3e
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Hehe. Du har riktig nr. da, ikke sant? Litt kjipt er det jo når folk ikke svarer, men som regel er ikke et svar, et svar i seg selv det og. Anonym poster: 0859d14029d8f4479c0abbe8d78fc276
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Grusom følelse, derfor ringer jeg heller enn å sende smser i slike situasjoner. Anonym poster: 2ece0002197f8a5de326fd4593cc495a 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #7 Skrevet 5. mai 2013 Nervepirrende følelse ja! Håper du får svar. Anonym poster: 6e788ff508c5314dee45d5084fcbc540
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #8 Skrevet 5. mai 2013 Om han ikke svarer på dagesvis, så er han trolig ikke veldig interessert. Ve av egen erfaring at det er vanskelig å innse det når man så gjerne vil tro noe annet. Men de fleste skjønner hvor vondt det er å ikke få svar, og ingen seriøse fyrer ville utsette en de er glad i for den ventetiden. Anonym poster: 864e5c4b9fcd9d643c338ef94fbb2453 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #9 Skrevet 5. mai 2013 Æsj, da er vi 2 Det er bare såååå kjipt :'( Mest lyst å hyle høyt... Sendte mld kl 17.52... Og fortsatt ikke hørt noe... Hyyyyyyyyyyl Anonym poster: 52b0044ab17cf30ef67e58ace198f45a
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #10 Skrevet 5. mai 2013 Hehe! Er det så nøye da. En time, to timer. Et døgn, to døgn. Psh. Man kan jo se på det slik at folk bruker forskjellig tid på å svare pga forskjellige årsaker. Og det er vel en ærlig sak. Man får svar når man får svar. Og får man ikke svar, så får man ikke. Er ikke så mye å gjøre med det. Anonym poster: 0859d14029d8f4479c0abbe8d78fc276
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #11 Skrevet 5. mai 2013 Hehe! Er det så nøye da. En time, to timer. Et døgn, to døgn. Psh. Man kan jo se på det slik at folk bruker forskjellig tid på å svare pga forskjellige årsaker. Og det er vel en ærlig sak. Man får svar når man får svar. Og får man ikke svar, så får man ikke. Er ikke så mye å gjøre med det. Anonym poster: 0859d14029d8f4479c0abbe8d78fc276 Ja, det er da forskjell på to timer og to døgn! Det er forskjellen mellom interessert og null interesse, mellom kjærlighet og likegyldighet, mellom empati og empatiløshet, mellom følsomhet og ufølsomhet. For å være litt dramatisk Ikke finn deg i å vente to dager TS. Finn på noe hyggeligere å gjøre enn å vente på en som enten gjør seg kostbar eller er helt tankeløs eller uinteressert. Bare bortkasta energi... Anonym poster: 864e5c4b9fcd9d643c338ef94fbb2453 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #12 Skrevet 5. mai 2013 Ja, det er da forskjell på to timer og to døgn! Det er forskjellen mellom interessert og null interesse, mellom kjærlighet og likegyldighet, mellom empati og empatiløshet, mellom følsomhet og ufølsomhet. For å være litt dramatisk Ikke finn deg i å vente to dager TS. Finn på noe hyggeligere å gjøre enn å vente på en som enten gjør seg kostbar eller er helt tankeløs eller uinteressert. Bare bortkasta energi... Anonym poster: 864e5c4b9fcd9d643c338ef94fbb2453 Ja, det er jo forskjell. Det er greit det. Men det spørs jo kanskje såvidt på hva det gjelder. Og hvem, ikke minst da. Men det er jo ikke så produktivt å bevisst kun sitte å vente på responsen. Uansett hvor lang tid svaret tar, tar det og med et annet svar på noe. Som du sier, et svar på hvor man er i forhold til interessert og null interesse. Og det bør man jo selvfølgelig ta hensyn til. Anonym poster: 0859d14029d8f4479c0abbe8d78fc276
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #13 Skrevet 6. mai 2013 Nå vet ikke jeg hva slags forhold dere har, hvor langt dere har dratt det. Men ut i fra det du skriver nå, så høres det ut for meg som at han kun er ute etter én ting, og jeg snakker av erfaring. Det er nødvendigvis ikke noe galt i det, så lenge dere begge er enige om hva dere vil. Jeg er på flørtern med en fyr. Hadde siklet på han en gd stund da han begynte å vise interesse. Etter hvert begynte jeg å "stresse" med kaffedater og middagsinvitasjoner. Da varte det og rakk før jeg fikk svar. Om jeg i det hele tatt fikk svar. Nå har jeg derimot innfunnet meg med at han ikke er på utkikk/er klar for forhold nå. Jeg har gått over til å sende mye mer flørtende, uhøytidelige meldinger. Da svarer han som regel relativt kjapt. Det er mye bedre for oss begge, føler faktisk at "forholdet" vårt har fått seg en opptur etter at jeg sluttet med å være seriøs. Det jeg prøver å si, Ts, er at det kan høres ut som du skremte ham. At du rett og slett ble for seriøs. La det gå noen dager (gjerne en uke) mens du venter på svar. Har du fortsatt ikke hørt noe, ville jeg sendt en melding (kanskje litt sent?) der du skriver noe kort i en flørtende/ertende tone. Ikke bebreid han for å ikke ha svart. Lykke til! Anonym poster: bc4ab0c07d74747f532eff3ddd8e8ed9
kaffemaskin Skrevet 6. mai 2013 #14 Skrevet 6. mai 2013 Så det er ikke bare meg! sendte en melding i går ettermiddag og har enda ikke fått svar. Men jeg prøver å si til meg at det er en logisk forklaring på at han ikke har svart., haha 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #15 Skrevet 6. mai 2013 Nå vet ikke jeg hva slags forhold dere har, hvor langt dere har dratt det. Men ut i fra det du skriver nå, så høres det ut for meg som at han kun er ute etter én ting, og jeg snakker av erfaring. Det er nødvendigvis ikke noe galt i det, så lenge dere begge er enige om hva dere vil. Jeg er på flørtern med en fyr. Hadde siklet på han en gd stund da han begynte å vise interesse. Etter hvert begynte jeg å "stresse" med kaffedater og middagsinvitasjoner. Da varte det og rakk før jeg fikk svar. Om jeg i det hele tatt fikk svar. Nå har jeg derimot innfunnet meg med at han ikke er på utkikk/er klar for forhold nå. Jeg har gått over til å sende mye mer flørtende, uhøytidelige meldinger. Da svarer han som regel relativt kjapt. Det er mye bedre for oss begge, føler faktisk at "forholdet" vårt har fått seg en opptur etter at jeg sluttet med å være seriøs. Det jeg prøver å si, Ts, er at det kan høres ut som du skremte ham. At du rett og slett ble for seriøs. La det gå noen dager (gjerne en uke) mens du venter på svar. Har du fortsatt ikke hørt noe, ville jeg sendt en melding (kanskje litt sent?) der du skriver noe kort i en flørtende/ertende tone. Ikke bebreid han for å ikke ha svart. Lykke til! Anonym poster: bc4ab0c07d74747f532eff3ddd8e8ed9 Men det er jo ikke alle som ønsker å være i et forhold som bare handler om sex? Det du sier er jo at man skal være en dørmatte, sluke kameler og spille med, og late som man er interessert i et useriøst forhold SELV om man egentlig håper på noe mer. Om man selv er interessert i kun sex er det greit nok å bare spille med, men ellers blir det altfor smertefullt i lengden. Og det sier jeg av egen erfaring. Jeg var den som silte med og var en dørmatte, fordi jeg håpet en sykt egoistisk fyr ville forandre seg. Det gjorde han ikke, en dag fikk jeg nok og satte foten ned. Og traff heller drømmemannen, som jeg er gift med i dag Anonym poster: 864e5c4b9fcd9d643c338ef94fbb2453 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #16 Skrevet 6. mai 2013 Har enda ikke fått noe svar. Det er litt komplisert, men dette er en person som på et eller annet tidspunkt må svare meg/snakke med meg da vi er i samme omgangskrets og har kjent hverandre lenge. Jeg kjenner at jeg ikke akkurat er såret eller lei meg, men lurer veldig på hva dette "ikke svare" betyr, synes det er rart at man ikke bare kan sende en melding å si det ikke passer eller noe.. kommer ikke til å sende noe mer nå, bare vente (som i å finne på andre ting og prøve å glemme det). Hører jeg ikke noe på en uke, så kommer jeg til å ringe å høre hva grunnen er, for jeg gidder ikke gå rundt å lure på det. -TS Anonym poster: f84c950aa9147204bafe43cf90d22d3e
Gjest MamaQuilla Skrevet 6. mai 2013 #17 Skrevet 6. mai 2013 Å ikke svare er vel bare en feig måte å si nei på. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #18 Skrevet 6. mai 2013 Å ikke svare er vel bare en feig måte å si nei på. ja, det kan man jo si. men i dette tilfellet synes jeg denne personen skaper flere "problemer" ved å ikke svare, i og med at jeg kommer til å se han senere uansett, og da må han jo på en eller annen måte konfronteres med hvorfor han ikke har svart. jeg kjenner han og synes han gjør det vanskelig for seg selv nå.. men samma det, gidder ikke tenke på det mer. -TS Anonym poster: f84c950aa9147204bafe43cf90d22d3e
Elizia Skrevet 6. mai 2013 #19 Skrevet 6. mai 2013 Hehe! Er det så nøye da. En time, to timer. Et døgn, to døgn. Psh. Man kan jo se på det slik at folk bruker forskjellig tid på å svare pga forskjellige årsaker. Og det er vel en ærlig sak. Man får svar når man får svar. Og får man ikke svar, så får man ikke. Er ikke så mye å gjøre med det. Anonym poster: 0859d14029d8f4479c0abbe8d78fc276 Jeg syns det er rart at noen ikke svarer på meldinger i løpet av den samme dagen de mottar den. Merkelig hvor interesserte enkelte menn er i å sende mld i starten når de er ivrige etter å få en "på kroken" og hvor "opptatte" de blir når interessen begynner å dabbe av....
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #20 Skrevet 6. mai 2013 ja, det kan man jo si. men i dette tilfellet synes jeg denne personen skaper flere "problemer" ved å ikke svare, i og med at jeg kommer til å se han senere uansett, og da må han jo på en eller annen måte konfronteres med hvorfor han ikke har svart. jeg kjenner han og synes han gjør det vanskelig for seg selv nå.. men samma det, gidder ikke tenke på det mer. -TS Anonym poster: f84c950aa9147204bafe43cf90d22d3e Jeg har opplevd det samme som deg med en person jeg også møtte regelmessig da vi var i samme styre i en studentforening. Da vi møttes igjen hadde han et flakkende blikk og unngikk meg. Det fortsatte han med i månedsvis. Men jeg kom i det minste raskt over ham, synes slikt er så utrolig feigt. Anonym poster: dfba2b122f9f202d174f9807a07a0847
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå