AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Hei. har sporadisk hatt kontakt med en venninne de siste årene. I vinter traff jeg en felles venninne jeg ikke har sett på 15 år. Vi satt og skravlet i 2 timer. Snakket om å møtes alle tre, de har kontakt, Sendt en sms for et par dager siden hvor jeg skrev at jeg har planer om å få til et treff før sommeren og lurte på om det var noen dager som ikke passet. De er begge lærere og har det sikkert travelt nå i mai/juni. Ikke fått noe svar fra noen av dem,,,,, burde jeg bare ta et hint og ikke invitere? Vi er alle i begynnelsen av 40årene, og var mye sammen i studie tiden. De er en stor gjeng som holder sammen ennå. Jeg var den første som etablerte meg og fikk barn, og mistet kontakte. Helt håpløst? Anonym poster: 66b8f3c5f55d0b5b8a11bb5317b4c7c1
Gjest MamaQuilla Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Har du prøvd å ringe? Jeg overser stadig vekk smser på min mobil og om det er viktig foretrekker jeg å bli oppringt.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 Vil ikke mase...... TS Anonym poster: 66b8f3c5f55d0b5b8a11bb5317b4c7c1
Gjest Mari Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Jeg ville heller ha ventet litt, ca en uke eller noe, og så sendt en sms til der det står at du trenger ett svar om det skal bli noe eller ikke. Min mor (også lærer) stresser mye i denne tiden og glemmer ut å svare på sms når det ikke er foreldrene til elevene som sender melding. Du maser ikke, du spør!
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Jeg tendens til å lese tekstmeldingene når de tikker inn, men har ikke alltid tid å svare der og da. Det har skjedd at jeg glemmer å svarer og vedkommende får svar noen dager senere. Syns selv det er uhøflig av meg selv å ikke svare, er bare litt glemsk. Har noen venninner som er verre enn meg. De kan komme med ett svar etter ei uke. Og da har jeg glømt hva jeg spurte om :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå