Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Vet det er maange slike tråder, men finner aldri en som passer meg akkurat. Er i pp1, skulle hatt mensen på fredag som var. Har alltid stabile sykluser på 28-29 dager. Er idag på dag 31 og altså 2 dager over forventet mens. På fredag da jeg skulle hatt mensen fikk jeg mensmurringer og tenkte søren heller nå kommer mensen. Da jeg skulle sjekke var den ikke kommet, og den har ikke kommet enda. Føler eg litt oppblåst og det stikker litt i brystene av og til, men er ikke godt å vite om det er innbilninger eller hva det er. Ellers ingen "symptomer". Har btw tatt graviditetstest som er negativ, ikke en eneste antydning til strek eigang.

Så hva hadde dere tenkt hvis dere var meg? Gravid eller ikke gravid?

Anonym poster: 4f2d754513ad126f9d266c19945b9988

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt en ny test om noen dager, og om den også var negativ ville jeg skyldt på stress eller noe :)

(og likevel tatt en ny test om enda en uke :P)

AnonymBruker
Skrevet

99 prosent av dem som er gravide får positiv test 14 dager DPO. Det som ofte kan være grunnen til noen dagers forsinket mens, er en kjemisk graviditet. Jeg har opplevd dette flere ganger, og mensen er da alltid forsinket, og kommer med sterkere menssmerter enn vanlig. Det er trist, men du vet i hvert fall at du er fruktbar. Vent på mensen i noen dager til før du tester på nytt, eventuelt oppsøker lege.

Lykke til!!

Anonym poster: b7b8f1ffcacc71e5c8e71a310f43e584

Skrevet

Nettopp sluttet på prevansjon? Kanskje derfor mensen er forsinket?

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp sluttet på prevansjon? Kanskje derfor mensen er forsinket?

Nei, sluttet på ppiller i fjor og harhatt regemlessig syklus iover ett år. Derfor jeg stusser sånn. Ååh.

Ts

Anonym poster: 6e6eb51e3c9d7caceb14f3d072fa622c

AnonymBruker
Skrevet

med 2-åringen testet jeg ikke positivt før jeg var over uker på vei...

Anonym poster: 79fabdc86fa50c6a5decf061d708e227

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

med 2-åringen testet jeg ikke positivt før jeg var over uker på vei...

Anonym poster: 79fabdc86fa50c6a5decf061d708e227

Hadde du noen symptomer da?

Anonym poster: 6e6eb51e3c9d7caceb14f3d072fa622c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...