Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har ikke snuppa mi bæsjet siden tirsdag, og jeg begynner å bli bekymret. Hun får en posjon med grøt hver kveld, og noen ganger litt fruktmos på formiddagen. Hun er i fin form og er blid og fornøyd, så hun virker ikke plaget. Jeg har hørt at de skal ha avføring hver dag når de får fast føde, men jeg har også hørt at så lenge de er fornøyde og ikke virker plaget er det ikke så farlig.

Igår prøvde vi å ha malt i grøten, og å gi sviskemos. Vi har også massert magen uten nytte.

Noen som har noen tips eller erfaringer?

Det taes imot med åpne armer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ble bæsjebleiene mye sjeldnere etter vi introduserte fast føde. Har ikke hørt det du sier om at de skal bæsje hver dag, men tenker som deg at om de ikke viser ubehag så er det vel greit. Banan er vi litt forsiktig med for det blir småen forstoppet av. Men han er himla glad i det så han får noen dager ;-) Malt fikk han kjempevondt i magen av, men har du prøvd aprikosmos eller sviskemos? Det syns småen her er kjempegodt, og det er avførende ;-) Grøt spiser han ikke, får magevondt, så vet ikke om det kan være forstoppende...

• Liker 1
Skrevet

Ga sviskemos ista og igår uten hell, men håper det kommer noe ut snart. Har tidligere gått noen dager uten, og det har alltid endt bra, men da har det bare gått max 4 dager. Skal heldigvis på helsestasjonen imorgen, så kan jo spørre da om det ikke har kommet noe. Takk for svar :)

Skrevet

Jeg har også hørt at de skal bæsje hver dag etter fast føde. Har selv måtte gi sviskemos og synes det fort tar en dag eller to før det virker. Så forhåpentligvis blir det action snart :)

• Liker 1
Skrevet

Her gikk det oppmot en uke i starten da vi introduserte fast føde. Han hadde riktignok denne bæsjefrekvensen fra tidligere av da.. Det var først når vi begynte med fler måltider at det begynte å komme hver dag, nå er det jo flere ganger om dagen ofte, men han har nesten 4 faste måltider på dagtid nå da..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...