Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har oppdaget et mønster i datingen min i det siste. Ofte når jeg treffer ei ny dame jeg liker så inviterer jeg til kaffedate eller lignende, og det blir gjerne et par kortere treff sånn helt i begynnelsen.

Vanligvis bruker det å være god stemning selv om vi ikke nødvendigvis får noen "gnist" med en gang og jeg får ofte inntrykk av at hun har lyst til å treffes igjen. Likevel så skjer det nesten aldri at jenta tar initiativ selv! Vanligvis bruker hele greia bare å dø ut når jeg ikke gidder å være den som inviterer for 3. eller 4. gangen.

Betyr dette at de ikke er interesserte, eller burde jeg pushe mere på? Hva tenker dere jenter?

Anonym poster: 6b32a0c03fa1ec9a300b844b47e51374

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke er noen gnist, hvorfor bruke mer tid på det tenker jeg...

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror nok at du ville merket større interesse fra hennes side, hvis hun virkelig hadde vært intressert etter 3 - 4 dater.

Så jeg synes ikke du skal være mer pågående for da blir det mulig mas og det er turnoff! Har du vært skikkelig intressert i noen av disse jentene selv?

AnonymBruker
Skrevet

Ofte så har jeg vært interessert i jentene utseendemessig, men for å finne ut om vi passer sammen personlighetsmessig så føler jeg at jeg trenger litt tid til å bli kjent med de først. Jeg er den typen person som trenger litt tid på å bli kjent med folk, og da er det jo leit at ting dør ut etter bare et par korte møter...

Er klar over at dette er noe jeg burde jobbe med selv også, å kanskje "gi" mye mer av meg selv helt fra begynnelsen av men det er ikke alltid så lett

Anonym poster: 6b32a0c03fa1ec9a300b844b47e51374

Skrevet

Det er jo en balansegang med å gi men å være ærlig. Mange jenter er veldig krevende og trenger mye oppmerksomhet for å bli "på" når det kommer til gutter, men de tenker ikke over at de flotte frasene bare er skuespill når de tross alt ikke kjenner jentene godt nok til å fortelle dem fantastiske ting om dem.

Jeg synes det er viktig å være ærlig og gi samtidig hvis man liker noen. Det er lov å si "gleder meg til å bli bedre kjent med deg" eller "gleder meg til neste gang vi skal treffes" slik at jentene føler seg litt spesielle.

Skrevet

Det er jo en balansegang med å gi men å være ærlig. Mange jenter er veldig krevende og trenger mye oppmerksomhet for å bli "på" når det kommer til gutter, men de tenker ikke over at de flotte frasene bare er skuespill når de tross alt ikke kjenner jentene godt nok til å fortelle dem fantastiske ting om dem.

Jeg synes det er viktig å være ærlig og gi samtidig hvis man liker noen. Det er lov å si "gleder meg til å bli bedre kjent med deg" eller "gleder meg til neste gang vi skal treffes" slik at jentene føler seg litt spesielle.

Ja, jeg vil tro at det hjelper godt på å være lystløgner i den sammenhengen faktisk ;)

:ler:

Skrevet

Er det lov å spørre hvor gammel du er? Jeg, lurer også på hvorfor du tar de med på kafe date 1 gang?

Jeg, liker å ha en øl eller vin, hvertfall på 1 date, og det er faktisk lov til å "drikke" seg litt opp til mot. Meeeen, ikke bli full.. Eller er det bare meg (?)

Men, husk at dette er egentlig et intervju, så puss tenner,tunge, ikke for mye parfyme, se fresh og ren ut. Vær åpen, ikke sitt med armene i kryss se hun i øynene, smil, le prøv å være litt vittig. Jenter ELSKER morsomme gutter!!

Er du nervøs, si det... Hun er sikkert det hun også, og illegg så har dere alt fått noe tilfelles, og ting bruker å gå lettere om man sier sånt.

Syns du det å være åpen er vanskelig, så spørr henne om ting, også får du vel sikkert noen spml tilbake.

Og ikke ta det hele så alvorlig.

Ang.spml ditt. Så er de nok ikke interessert. (Derfor jeg heller tenkte jeg kunne gi deg noen date tips istede)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...