Totalya Skrevet 3. april 2004 #1 Skrevet 3. april 2004 Tror det er det den heter. Hvordan tolker dere denne sangen av Aerosmith? Hvilken CD er den på?
Arwen Skrevet 3. april 2004 #2 Skrevet 3. april 2004 Den heter I don't wanne miss a thing. Har aldir falt meg inn å tolken den. Den er hvertfall på Armagedon albumet. Vet ikke, men kanskje sangen er skrevet til filmen?
Chiquita Skrevet 3. april 2004 #3 Skrevet 3. april 2004 Jeg vet den finnes på Cd'en med musikken til Armageddon-filmen... Det var der jeg hørte den sangen første gang, og jeg synes den er velig fin. Hvordan jeg toker den? En som ikke vil gå glipp av noe av det sine kjære gjør... Noe å tolke der da???
Totalya Skrevet 3. april 2004 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2004 Noen som vet hvor jeg kan finne teksten?
Gjest Lea Skrevet 3. april 2004 #5 Skrevet 3. april 2004 http://www.lyricattack.com/a/aerosmithlyri...hinglyrics.html
Totalya Skrevet 3. april 2004 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2004 Hvordan jeg toker den? En som ikke vil gå glipp av noe av det sine kjære gjør... Noe å tolke der da??? Nei, nå som jeg har lest teksten, og ikke bare hørt sangen (et og annet ord "svelges" på radioen), er det ikke noe å tolke. Var usikker på om teksten hadde en negativ undertone, men nå er den bare positiv, så ingen grunn til tolkning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå