Gjest Tex Skrevet 3. april 2004 #1 Skrevet 3. april 2004 Er det seriøst noen som bruker dette eller er det tidenes aprilspøk? :o Jeg lo så jeg holdt på å ramle av stolen..... http://www.damebeger.no/
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #2 Skrevet 3. april 2004 Tex: Kanskje du skal be mod flytte tråden til et dertil egnet sted?
Arwen Skrevet 3. april 2004 #3 Skrevet 3. april 2004 Var mange diskusjoner her for en stund siden om det. Hvis ikke jeg husker feil viste de fleste seg å være skjult reklame? Mange gjester som snakket pent om det hvertfall. Jeg kunne aldri prøvd en gang.
Gjest Tex Skrevet 3. april 2004 #4 Skrevet 3. april 2004 Tex: Kanskje du skal be mod flytte tråden til et dertil egnet sted? Jeg la den her i håp om å bli informert, kanskje dette er noe noen faktisk bruker.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2004 #5 Skrevet 3. april 2004 Jeg trodde Forumet Ris, ros tips og informasjon var forbeholdt meldinger om KG. Dette temaet må vel høre hjemme i et av de mange andre interessante fora vi har her?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå