Gå til innhold

flørte min bor så langt unna :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor en liten flyreise unna hverandre og det er flere timer å kjøre med bil.

Men greier ikke la vær å tenke på han.

Prøver å distansere meg litt og få følelsene på avstand men det hjelper ikke noe. Noen tips om å hvordan komme over han og leve videre?

Aner ikke hva han tenker selv og om han har de samme følelsene for meg.

Dette er helt håpløst... Vil bare være nær han...

Anonym poster: 90f5c6deb79b6d3c4d0b554c79976125

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke en av dere flytte, om det blir noe mer?

Anonym poster: 4179d8f46c529610ba87f0d3bc430b79

AnonymBruker
Skrevet

Jo men det er jo det å komme så langt at det blir noe mer da. Er jo avhengige av å reise langt bare for å treffes e helg. Jeg er villig til å gjøre det men vet ikke med han.

Er redd for å gi for mye og føle for mye og at jeg bare ender med å bli såret..

AnonymBruker
Skrevet

Du er sannsynligvis ikke alene om det. Livredd for å satse når det kan gå så gale. Eller det kan bli så bra.

Helst kun fordi man ikke er sikker på hvordan den andre føler det. Kommunikasjonssvikt deluxe. :(

Anonym poster: 8a591b74866f7605926040802657e865

Skrevet (endret)

Jeg har også en sånn som bor langt unna! Det er helt jævlig, men.. Nekter å gi opp. Så vi har drevet på i godt over et år nå. Skal flytte nærmere til høsten, håper jeg, og ønsker virkelig at ting blir bedre da..

Kan ikke gi deg noe tips til hvordan du kan komme over ham eller noe.. Hadde jeg hatt peiling på hvordan man klarte det, hadde jeg sikkert gjort det samme selv.

Endret av LillaFrosk
AnonymBruker
Skrevet

Har det sånn jeg også ja. Får bare tenke på at det er bedre å ta noen sjanser, enn å ikke gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

post-37809-0-01101800-1367777118_thumb.j

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jadam.. Det er bedre å angre på det du har gjort, enn det du ikke har gjort.

Den som intet våger, intet vinner. Man er sin egen lykkesmed. Man høster som man sår. Behandle andre som du vil andre skal behandle deg. Vask dassen til du fornøyd og til den er slik du ville ha funnet den.

Det er ganske mange av disse altså.

Hva skjedde med.. Det tar to, for å danse tango da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner jo at jeg må gi for å få.

Men er redd for å skremme han vekk, er jeg for pågående er det jo en viss sjans for at han vil miste interessen.

Ber jeg han på besøk eller spør pm jeg skal komme til han kan det jo virke litt "needy"..... ?

AnonymBruker
Skrevet

Klart det er en viss sjanse for at han mister interessen om du blir for pågående.

Det gjør han hvis du holder deg for langt tilbake og da. Men du må jo prøve å finne en balanse.

Og kanskje hold deg selv bare litt tilbake til begynne med hvert fall. Så faller det seg sikkert naturlig etter en liten stund.

Og neida, det kan ikke virke så needy det.

Alternativt kan dere jo treffes ute over en kaffe eller en pils.

AnonymBruker
Skrevet

Klart det er en viss sjanse for at han mister interessen om du blir for pågående.

Det gjør han hvis du holder deg for langt tilbake og da. Men du må jo prøve å finne en balanse.

Og kanskje hold deg selv bare litt tilbake til begynne med hvert fall. Så faller det seg sikkert naturlig etter en liten stund.

Og neida, det kan ikke virke så needy det.

Alternativt kan dere jo treffes ute over en kaffe eller en pils.

Men vi bor langt unna hverandre. Skal vi finne på noe sammen så må jeg dra på besøk til noen i nærheten av han og sove der og treffe han utenom, ellerså må han reise hit eller jeg reise dit og bo der den helga..

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Og nå er jeg redd det begynner å dø ut.

Virker ikke helt som han er like interessert som det han var forrige uke. Svarer skjeldnere, noen ganger tar det laaaaang tid, en halv/hel dag, andre ganger tar det et minutt.

Hadde vi bodd nærmere kunne vi møttes og kanskje bygd videre på noe. Nå står vi på stedet hvil og jeg er redd han bruker meg sånn bare for å ha noen, i vente på noen bedre og som bor nærmere.

Ikke sikkert det er sånn men er bare litt nedfor nå.

Hva skal jeg gjøre..?

Hilsen TS.

Skrevet

Og nå er jeg redd det begynner å dø ut.

Virker ikke helt som han er like interessert som det han var forrige uke. Svarer skjeldnere, noen ganger tar det laaaaang tid, en halv/hel dag, andre ganger tar det et minutt.

Hadde vi bodd nærmere kunne vi møttes og kanskje bygd videre på noe. Nå står vi på stedet hvil og jeg er redd han bruker meg sånn bare for å ha noen, i vente på noen bedre og som bor nærmere.

Ikke sikkert det er sånn men er bare litt nedfor nå.

Hva skal jeg gjøre..?

Hilsen TS.

Hvor mye har dere på gang da? Har dere bodd samme sted tidligere, og kjenner hverandre sånn?

I utgangspunktet tror jeg det er vanskelig å "date" noen som bor langt unna med tanke på noe seriøst - dersom man ikke allerede er i en kjæresterelasjon, eller dersom man ikke har planer om å flytte på seg. Men det er ikke umulig. Et skritt i riktig retning er vel å avtale å møtes. Om du skal besøke han eller bare noen venner i samme byen kommer jo helt an på hvor godt dere kjenner hverandre allerede....? Tror jeg hadde opplevd det som litt rart om en mann ville bo hos MEG dersom vi ikke allerede hadde en "greie" sammen, eller var gode venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...