AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Vil kjøpe meg ny blush, men er ikke så bevandret i blush-verdenen. Hvilke merker fører gode produkter? Pris er ikke så viktig, men jeg har sett litt på Chanel sine, og for den prisen bør de virkelig være GODE! Koster de ikke over 400? Vil ha pudder-blush, ikke krem/flytende. Peach/pink-ish farge, verken lys eller mørk(men regner med at de fleste merker fører en ferskenfarget(med litt rosa) blush) og uten shimmer og glitter. Helt matt. På forhånd takk! Anonym poster: dee3fb60fce2318f3bf940968da9f784
Malena94 Skrevet 5. mai 2013 #2 Skrevet 5. mai 2013 Anbefaler too faced- sweethearts blush. Har prøvd omtrent ALLE merker. Ingen som har vært inærheten av denne! Er litt dyr. Men absolutt vært pengene
Fantomina Skrevet 5. mai 2013 #3 Skrevet 5. mai 2013 (endret) Jeg er glad i Dior sin blush. Sitter godt og gir en fresh look. Er også veldig fornøyd med YSL sin kremrouge. Edit: Og så leste jeg faktisk innlegget ditt og så at du verken vil ha skimmer eller kremrouge, så da er begge forslagene mine bare å glemme Endret 5. mai 2013 av Fantomina
Gjest Kv84 Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Kjøpte meg blush fra Mac og er strålende fornøyd! Passer med litt glød i ellers grå og trist hud.
Honesty Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Mine favoritter er Nars og Illamasqua, og begge ligger på rundt 200 kroner hos HqHair.com og Illamasqua.com (Asos.com har også et par Illamasqua-blusher inne).
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #7 Skrevet 5. mai 2013 Mine favoritter er Nars og Illamasqua, og begge ligger på rundt 200 kroner hos HqHair.com og Illamasqua.com (Asos.com har også et par Illamasqua-blusher inne). Hvilke farger går du for? Jeg har Nars sin Orgasm, men har lyst på en matt farge. Anonym poster: bb8a41b719ad1f813498df3019f5eecb
Honesty Skrevet 5. mai 2013 #8 Skrevet 5. mai 2013 (endret) Jeg har mange forskjellige fra begge merker, og er altetende på fargefronten så lenge fargene holder seg på den nøytrale eller kaldere delen av skalaen. Jeg tror jeg har noe sånt som seks pudderblusher fra Illamasqua og åtte fra Nars. For ikke å nevne alle de andre. Blush er virkelig mitt utvalgte narkotikum. Dersom du vil ha matte blusher, kan jeg anbefale Illamasqua Naked Rose som en flott begynnerfarge. Den er naturlig gammelrosa, og kler absolutt alle, for den virker å tilpasse seg hudtonen. Fra Nars har jeg egentlig bare Douceur som er matt, og den er litt i samme leia, men litt brunere. Ellers er Illamasqua Hussy veldig fin; korallrosa og matt (litt mer rosa enn Orgasm), Nymph er kaldt lys rosa og matt, Tweak er rødrosa og matt, Chased er mer knallrosa og matt... Jeg har nylig kjøpt Nars Gilda, som er matt og korallrosaaktig, men har ikke fått den enda, så jeg kan ikke dømme. Ellers har Make Up Store veldig gode blusher, og MAC, samt Glominerals, men hos Glo er fargeutvalget begrenset. Vanlige parfymerimerker som Chanel og Dior er egentlig langt nede på lista over favoritter hos meg når det gjelder blusher, for mer profesjonelle merker som Nars, Illamasqua, MAC osv er så mye mer pigmenterte, og gir derfor mer valuta for pengene. Endret 5. mai 2013 av Honesty 2
elise00 Skrevet 5. mai 2013 #9 Skrevet 5. mai 2013 Denne! http://www.makeupstore.se/nonn/products/cheeks/blush/touchofpeach
vimsefrøken Skrevet 5. mai 2013 #10 Skrevet 5. mai 2013 Jeg elsker Glo Minerals sine blusher. De første som ikke har gitt meg urenheter i kinnene. Jeg har ikke mye urenheter i huden, men får det fort dersom jeg bruker feil sminke. For tiden elsker jeg fargen sweet, men den har skimmer. Men de har helt sikkert matte farger også..
Zinnia Skrevet 6. mai 2013 #11 Skrevet 6. mai 2013 Av de jeg har selv liker jeg best Nars, Tarte og Glominerals. Men Mac skal jo være veldig bra også, og har stort fargeutvalg :-)
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #12 Skrevet 6. mai 2013 Jeg liker Mac og Nars (i den rekkefølgen). (Kosten man påfører med er viktig for resultatet. Anbefaler Mac der også, nærmere bestemt Mac168.). Anonym poster: 32db3fd0f21c4826f8ea831c983fe7ab
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #13 Skrevet 6. mai 2013 Vil ha pudder-blush, ikke krem/flytende. Peach/pink-ish farge, verken lys eller mørk(men regner med at de fleste merker fører en ferskenfarget(med litt rosa) blush) og uten shimmer og glitter. Helt matt. Anonym poster: dee3fb60fce2318f3bf940968da9f784 Glemte å anbefale farge. MAC Sheertone in Pinch O'Peach: http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp?itemid=17105 . Denne er favoritten min. Har et skrin med 6 blusher fra Mac, og denne er snart tom (de andre viser knapt de er brukt). Anonym poster: 32db3fd0f21c4826f8ea831c983fe7ab
ilc Skrevet 6. mai 2013 #14 Skrevet 6. mai 2013 Make Up Stores Must Have? Den er matt og peachy, jeg har den ikke selv men vet at utrolig mange er fornøyde med den
Strikkemamma Skrevet 28. mai 2013 #16 Skrevet 28. mai 2013 Anbefaler Glo minerals på det sterkeste! Mydelige farger som sitter hele dagen.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #18 Skrevet 31. mai 2013 Veldig glad i de fra the Body Shop. Anonym poster: 79f45d5283c251eb6511bca246fffd41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå