AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #1 Skrevet 5. mai 2013 Hei Er det noen her som vet hva som skjedde med det? Jeg er abonnent, men har ikke fått de to siste utgavene. Har prøvd å ringe kundeservice uten hell, men da jeg møtte en veninne i byen igår sa hun at hun hadde hørt rykter om at eierne hadde slått selskapet konkurs. Noen som vet? Anonym poster: 91dbe135a540a79b3184b2fbf5544fe8
fresia Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 de ble slått konkurs i slutten av januar. var snakk om at de kanskje ble kjøpt opp av et annen forlag, men har ikke hørt noe mer om det så tror ikke det skjedde likevel... jeg er/var selv abonnent og syne det er dårlig at vi ikke har hørt noe! jeg har fått vite det jeg vet gjennom jobbrelatert kontakt med noen som jobba i bladet...
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 de ble slått konkurs i slutten av januar. var snakk om at de kanskje ble kjøpt opp av et annen forlag, men har ikke hørt noe mer om det så tror ikke det skjedde likevel... jeg er/var selv abonnent og syne det er dårlig at vi ikke har hørt noe! jeg har fått vite det jeg vet gjennom jobbrelatert kontakt med noen som jobba i bladet... Kjenner hun som var redaktør for bladet, hun slutta et halvt år før konkursen fordi hun så faresignalene. Vet også om en som var fotograf for bladet, han har ikke fått noen info. Egentlig burde vi gå til sak mot konkursboet siden vi ikke har fått beskjed om konkursen. Vi har krav på å få igjen pengene som uprioriterte krav. Hilsen en annen abonnent Anonym poster: 8e851ce950de3458f273da85cb05dfd8 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Uprioriterte krav pleier som regel å få null kroner siden det vanligvis ikke er penger i konkursboet til det. Anonym poster: 9df9229366704fa758391b4796596e27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå