Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruppevoldtekt på landstreffet i kongeparken. Politiet etterlyser tre menn i russeklær. Noen som har sett dem?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet (endret)

Det er jo the perfect crime, du er 25 finner frem gammle russedressen, voldtar og så stikker du, politiet vil da lette blandt titusenvis av 18-19åringer...

Endret av Gunfreak
Skrevet

Ny oppdatering fra politiet. Mennene de leter etter skal ha hatt penis og være mellom 1.50 og 2.10 høye.

• Liker 3
Gjest Knut Lavngard
Skrevet

Dette er typisk, når det samlar seg mange ungdomar i lag og kor alkohol vert konsumert.

Menn kledd ut i russedrakt for å jakta på ferskt ungpike-kjøt.

AnonymBruker
Skrevet

Grusomt uansett hvordan de gikk frem. Tenk å bli voldtatt av flere på en gang, gjør veldig vondt å tenke på.

Anonym poster: b6b621992bdfd92fd88d8015bb6e2a6c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette er virkelig noe å gjøre narr av.

Anonym poster: d053a5bca7e569b9e771d862ffbc442e

• Liker 17
Skrevet

Tragisk sak, men måtte le litt av det der da jeg hørte det på radio :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ny oppdatering fra politiet. Mennene de leter etter skal ha hatt penis og være mellom 1.50 og 2.10 høye.

Oi. Ja det gjør søket enklere. Utrolig bra jobbet av politiet. Nå kan de vel en gang for alle få tak i disse slynglene.

AnonymBruker
Skrevet

Var jo snakk om grå hettegenser, dialekt osv. også.

Jeg vet jeg er moraliserende nå, men jeg synes dette var ufint å tulle med.

Anonym poster: 0c269aee8dae6d655f93f438a1459eca

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep

Sophie-Ann, mod

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det er kvalm med de som tuller med sånt. Minner om lav intelligens, rett og slett. Uansett hvor lite sjanse det er for at de blir tatt håper jeg politiet finner de skyldige. Også håper jeg russejentene passer godt på seg selv resten av russetiden. Skummelt!

Jeg var russ for to år siden og da var det en jente som ble forsøkt voldtatt, men heldigvis hadde hun sånn rød pepperspray som hun brukte så politiet fant han. Den sprayen får bare sterkere farge hvis man prøver å vaske vekk fargen, og den går ikke av heller. Kunne jo vært lurt å gå med noe sånt noe.

Anonym poster: 6566dad6e83b3d529b19004c4e6bdb9e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Et litt mer seriøst spørsmål, hvems ansvar er det å forhindre at det skjer en voldtekt? Hmmm?

Anonym poster: d58d5410be85320d669061c8c4c339a5

AnonymBruker
Skrevet

Et litt mer seriøst spørsmål, hvems ansvar er det å forhindre at det skjer en voldtekt? Hmmm?

Politiet, vaktene og arrangørene som er på russetreffet har ansvar for sikkerheten. Deltagerne bør heller ikke bare gå to og to, og de bør holde seg utenfor mørke områder og skog. De bør også ansette flere vakter, sette opp flere lys, og være strengere på inngang.

Politiet pleier å dra rundt på skoler og snakke om dette, det syntes jeg er veldig bra! De gjorde de på vår skole.

Anonym poster: 6566dad6e83b3d529b19004c4e6bdb9e

AnonymBruker
Skrevet

:fnise::laugh::fnise::laugh::fnise::laugh::fnise::laugh::fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise::laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Anonym poster: 8c45857465fb8dd4857f66b72675f902

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Politiet, vaktene og arrangørene som er på russetreffet har ansvar for sikkerheten. Deltagerne bør heller ikke bare gå to og to, og de bør holde seg utenfor mørke områder og skog. De bør også ansette flere vakter, sette opp flere lys, og være strengere på inngang.

Politiet pleier å dra rundt på skoler og snakke om dette, det syntes jeg er veldig bra! De gjorde de på vår skole.

Flott! Da vet vi hvem som er ansvarlig.

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Nesten litt imponerende at folk finner gruppevoldtekt av ei 18 år gammel jente hysterisk morsomt.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nesten litt imponerende at folk finner gruppevoldtekt av ei 18 år gammel jente hysterisk morsomt.

Det er jo ikke selve handlingen som er morsom. Men det faktum at politiet leter etter 3 gutter i russedress er litt komisk.

Anonym poster: 9f1f7a0bcd72954f2b7147ab9281af5b

• Liker 3
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Det er jo ikke selve handlingen som er morsom. Men det faktum at politiet leter etter 3 gutter i russedress er litt komisk.

Anonym poster: 9f1f7a0bcd72954f2b7147ab9281af5b

Jaha. Får prøve litt hardere å se det festlige i at russ på russetreff voldtar andre russ, jeg da.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ene og alene voldtektsforbryterens feil at noen blir voldtatt. Det er egentlig ganske enkelt. Ikke voldta.

Anonym poster: 992524d4782219f6dc7a26bcd6f6dc05

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...